abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130217942
Hallo daar

Ik ben een man van 22, nooit gezoend, nooit een relatie gehad. Drie keer afgewezen.

Meisje 1: Verliefd op de basisschool, nooit wat gedurfd, na de basisschool nog een aantal jaar verliefd op haar geweest, maar nooit gedurfd haar aan te spreken.

Meisje 2: Verliefd op het voortgezet onderwijs, nooit wat gedurfd. Nadat ik haar 2 jaar niet had gezien besloot ik te gaan fitnessen bij de sportschool waar zij werkte. Uiteindelijk kwam ik haar tegen op een feest en heb ik haar een drankje aangeboden op een best foute manier. Het was een grote stap in mijn leven maar ze wees me af.

Meisje 3: Mijn grootste verliefdheid, dit keer zou ik het slim en tactisch aanpakken. Terwijl ik dit lange proces uitdacht werd ik verliefder en verliefder. En ze leek mij ook leuk te vinden. Ik had zelfs haar nummer en een onschuldige date geregeld. Totdat ze vier weken niet op school kwam. Toen ze terugkwam had ze een vriend, waarna mijn wereld instortte. Ik heb me er bijna twee jaar klote om gevoeld tot een paar maanden geleden.

Ik besefte dat ik er met open ogen ben ingetrapt. Eigenlijk was het een oppervlakkig meisje die doet alsof ze iedereen leuk vindt en er uiteindelijk met iemand vandoor gaat die ze zelf ziet zitten.

En nu, heb ik er geen zin meer in. Ik heb een aantal meisjes leuk gevonden de afgelopen twee jaar, maar dit duurt altijd maar kort. Ik hoef ze maar even te kennen of mijn gevoel verdwijnt onmiddellijk, of ze blijken een vriend te hebben, of gewoon duidelijk niet in je geďnteresseerd te zijn. Ik doe dus iets fout, maar wat? Ik ben niet iemand die met vrienden uitgaat en dan een meisje aanspreekt wat tot zoenen leidt. Afgelopen week had ik mijn introweek in Groningen en werd ik ingedeeld in een groep met zo'n 20 man. Iedereen had het er maar druk mee, zoenen en relaties opbouwen tijdens die week. Ik niet. Ik kan het niet, weet niet hoe ik het zover moet laten komen, en omdat ik nooit gezoend heb durf ik het ook niet, en tja... Eigenlijk wil ik het niet eens op die manier. Zulke stapavonden passen namelijk niet eens bij mij. Ik weet niet eens wat ik tegen anderen inclusief vrienden moet zeggen in een discotheek/kroeg en dansen/gek doen geeft me geen genot, ook al doe ik het wel. Veel liever ga ik met drie á vier vrienden, niet te veel dus, lekker een terrasje zoeken of bij hem/haar thuis zitten. Dat is wie ik ben en dat is waar ik sociaal het best tot mijn recht kom.

Dus ik zit met een dubbel gevoel: aan de ene kant wil ik graag een vriendin en gezoend hebben, als ik zo door ga heb ik op mijn 40e nog niemand gevonden maar aan de andere kant wil ik niet met een random meisje zoenen dat ik sinds pas ken. Maar als ik te lang verliefd wordt weet ik wel hoe het gaat: net als de eerste drie meisjes kan ik ze niet uit mijn kop krijgen en voel ik me maanden klote, ik ken mezelf. Dat is waarom ik tegenwoordig, als ik een meisje leuk vindt, heel snel interesse verlies: ik ben A, niet goed genoeg voor meisjes (niemand heeft me ooit leuk gevonden) en B, ik wil me niet weer maanden klote voelen en C, mijn leven is goed genoeg zonder en wordt alleen maar beter!

Ik ben gelukkig zonder meisje en wil liever genieten van mijn eigen leven met lekker weinig zorgen. Meisjes leiden bij mij mijn leven lang al tot teleurstellingen en dergelijke grote teleurstellingen passen niet in mijn huidige leven. Zelfs al zou ik willen, weet ik niet eens hoe ik een vriendin moet vinden. Maar als ik helemaal niets doe, krijgt mijn toekomstige zelf het misschien ooit eens lastig te verduren...

Bedankt voor het lezen, commentaar is welkom. :)

E: toelichting, mensen begrijpen het verhaal verkeerd

Voor de duidelijkheid: ik ben gelukkig zonder vriendin, totdat het weer eens begint te knagen door sociale druk om me heen en ik me zorgen begin te maken over mijn toekomst. Ik schat de kansen niet zo hoog in gezien mijn vorige ervaringen, maar heb er wel veel uit geleerd. Ik weet niet hoe ik mezelf moet verbeteren en heb er op dit moment geen zin in, want: ik ben eigenlijk over het algemeen wel gelukkig zonder vriendin op het moment. Ik heb moeite met het loslaten van meisjes in mijn gedachten, het is een ellenlang proces voor me. Ook dit is een reden dat ik eigenlijk geen zin heb om meisjes te ontmoeten en me op dat gebied te ontwikkelen, maar toch knaagt het soms.

[ Bericht 9% gewijzigd door BeyondTheGreen op 20-08-2013 00:43:28 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_130218299
Je moet er niet te veel mee bezig zijn, als je iemand leuk vind laat het dan over je heen komen en maak uit haar reacties een beetje op wat ze van je wil. Niet te veel over nadenken, dat maakt je nerveus en leidt je af van de dingen die er echt toe doen in het leven. Kijk gewoon wat er van komt en als dat niks is niet met je kop bij blijven hangen.
Je komt vanzelf wel een meid tegen waar het wel goed mee klikt en in zo'n geval loopt alles vanzelf, dat herken je wel omdat je er mentaal niet te veel moeite in hoeft te steken (dit betekent niet dat je niks hoeft te doen, een meid houdt van aandacht etc. maar geloof me dat zal vanzelf gaan dan)
pi_130218493
Oké wat heeft de TT met je verhaal te maken????????
pi_130218538
Zolang je maar tevreden bent.
pi_130218727
Bij punt A ga je al de ''fout'' in, als je jezelf al niet goed genoeg vind voor een meisje dan zal zij dat ook nooit vinden. Dat soort dingen straal je uit! Of je het nu wilt of niet!

Probeer eerst eens aan jezelf te werken, tevreden zijn met wie jij bent en wat je wilt met je leven, probeer niet te veel te focussen op dat je nog nooit gezoend hebt, dan leg je daar veel te veel druk op voor jezelf. Nergens voor nodig!!!

Zodra jij happy bent met jezelf, zal iemand anders dat ook zien en gaat het allemaal vanzelf! Je komt in ieder geval al op de juiste plaatsen (uitgaan, terrasje pakken) misschien kan je je vrienden eens om hulp vragen hoe je zo iets het beste kan aanpakken...

Maar rule number one : BE HAPPY WITH YOURSELF!!!
pi_130218743
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Rorret het volgende:
Je moet er niet te veel mee bezig zijn, als je iemand leuk vind laat het dan over je heen komen en maak uit haar reacties een beetje op wat ze van je wil. Niet te veel over nadenken, dat maakt je nerveus en leidt je af van de dingen die er echt toe doen in het leven. Kijk gewoon wat er van komt en als dat niks is niet met je kop bij blijven hangen.
Je komt vanzelf wel een meid tegen waar het wel goed mee klikt en in zo'n geval loopt alles vanzelf, dat herken je wel omdat je er mentaal niet te veel moeite in hoeft te steken (dit betekent niet dat je niks hoeft te doen, een meid houdt van aandacht etc. maar geloof me dat zal vanzelf gaan dan)
Als dat zou is, was het waarschijnlijk al wel gebeurd. Dit is nog niet gebeurd. Op dit moment ben ik er niet echt mee bezig. Ik heb dit ook zonder een recente ervaring of emotie hier neer gezet, gewoon uit verveling. (en omdat ik advies wil natuurlijk) Wat ik wel heb gedaan is me aan te melden voor een sport. Ik hoop hier actieve wedstrijden in te kunnen doen zodat ik meteen een excuus heb om niet uit te hoeven gaan. Je wordt bij die sport namelijk geacht voor 12 uur naar bed te gaan en geen bier te drinken.
pi_130218874
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef AAA1988 het volgende:
Bij punt A ga je al de ''fout'' in, als je jezelf al niet goed genoeg vind voor een meisje dan zal zij dat ook nooit vinden. Dat soort dingen straal je uit! Of je het nu wilt of niet!

Probeer eerst eens aan jezelf te werken, tevreden zijn met wie jij bent en wat je wilt met je leven, probeer niet te veel te focussen op dat je nog nooit gezoend hebt, dan leg je daar veel te veel druk op voor jezelf. Nergens voor nodig!!!

Zodra jij happy bent met jezelf, zal iemand anders dat ook zien en gaat het allemaal vanzelf! Je komt in ieder geval al op de juiste plaatsen (uitgaan, terrasje pakken) misschien kan je je vrienden eens om hulp vragen hoe je zo iets het beste kan aanpakken...

Maar rule number one : BE HAPPY WITH YOURSELF!!!
Uitgaan vond ik niet leuk, die doe ik meer wegens sociale druk. Verder: ik breid mijn leven veel uit. En ten slotte: ik ben blij met mezelf, de meisjes zijn alleen niet blij met mij! :P
pi_130219180
Waarom zou je in hemelsnaam je tong willen steken in een ander levend organisme. Geweldig zoiets wat uit vetten, 60% water, vieze slijmerige smurries, etc. bestaat. :r Man, ga iets voor jezelf doen en maak iets van jezelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bubble-Urp op 18-08-2013 23:00:17 ]
hik
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:09:15 #9
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_130219944
Ik zou het eerst maar even laten varen en vooral genieten van het studentenleven. ^O^ Misschien loop je toevallig nog iemand tegen het lijf en zoniet, kan je er over een tijdje alsnog serieus werk van maken. Ik zou het nu niet gaan forceren iig, je bent tenslotte nog 22. :7

Dat zoenen kan je trouwens wel bij een wildvreemde in een dronken bui op een random stapavond fixen, heb je dat ook eens gedaan en je hebt er geen spijt van (je was immers dronken). :P
Say what?
pi_130220086
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Uitgaan vond ik niet leuk, die doe ik meer wegens sociale druk. Verder: ik breid mijn leven veel uit. En ten slotte: ik ben blij met mezelf, de meisjes zijn alleen niet blij met mij! :P
Maar een opmerking als : ik ben niet goed genoeg voor meisjes, komt niet echt over alsof je blij bent met jezelf. Je zou eerder moeten zeggen, welk meisje is goed genoeg voor jou!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:17:50 #11
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_130220344
Misschien moet je niet zo hard van stapel lopen. Je word elke keer jaren verliefd op iemand waarmee je niet eens een woord gewisseld hebt? Dan ben je verliefd op je fantasie, niet op dat meisje.
pi_130220427
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef Trini-Kwan het volgende:
Misschien moet je niet zo hard van stapel lopen. Je word elke keer jaren verliefd op iemand waarmee je niet eens een woord gewisseld hebt? Dan ben je verliefd op je fantasie, niet op dat meisje.
De derde keer niet. Die situaties gebeuren ook niet meer.
pi_130224650
quote:
mijn leven is goed genoeg zonder en wordt alleen maar beter!
Uhu, dus vandaar deze wanhopige roep om hulp?

Wat wil je nou eigenlijk met dit topic? Tips? Een klopje op de schouder? Een aai over je bol?
  maandag 19 augustus 2013 @ 05:01:27 #14
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_130225885
Tjeemig man, je bent gewoon een laatbloeier. Kan gebeuren. Er is niks aan de hand.

Had ook pas mijn eerste vriendin toen ik 21-22 was. Schade heb ik op latere leeftijd ruimschoots ingehaald.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_130226409
Ga op een datingsite. Wat houdt je tegen?
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:46:04 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130227419
quote:
en er uiteindelijk met iemand vandoor gaat die ze zelf ziet zitten.
Wat errug! _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_130228207
TS, je idealiseert teveel. Het kan zijn dat bij mensen hun relatie liefde op het eerste gezicht was, maar vaak werkt het niet zo en moet contact groeien. Genoeg relaties die beginnen door met een "random iemand die ze niet zo goed kennen" te zoenen, daar is niet zoveel mis mee hoor. Je hebt een raar verwachtingspatroon van de realiteit en je analyseert teveel.

Ook dat je bij een vereniging gaat zodat je geen alcohol mag drinken en voor 12 uur naar bed vind ik echt ongezond. Je leeft voor jezelf, niet voor andere mensen, je bent niemand een excuus verschuldigd voor wie je bent.

Daarnaast geloof ik niet zo dat stapavonden niet bij jou passen. Ik gok dat je sociaal niet genoeg ontwikkeld bent en/of niet de juiste mensen om je heen hebt. Ik denk dat je moet realiseren dat je jezelf moet ontwikkelen (= buiten je comfort zone treden).
pi_130228246
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Springtouw het volgende:
Ga op een datingsite. Wat houdt je tegen?
Daar lost niks op.
pi_130231180
Misschien moet je je eens realiseren dat er veel meer manieren zijn om aan de vriendin te komen dan uitgaan.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 augustus 2013 @ 12:03:10 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_130231291
iedereen loopt wel eens een blauwtje. Het is echter niet normaal om je hele leven er aan op te hangen en 'jarenlang verliefd' te zijn op iemand waar je niets mee hebt.
Je zou gewoon wat assertiever moeten zijn. Verliefd? Doe er wat mee. Zegt ze nee? Ben je geen maanden/jaren kwijt.
pi_130231356
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:03 schreef Kreator het volgende:
Doe er wat mee.
Idd. Op het moment dat je "verliefd" ben, ben je al te laat omdat je dan fouten gaat maken door zenuwen en omdat je haar op een voetstuk plaatst. Je kan beter actie ondernemen op het moment dat je haar leuk vind.
pi_130233410
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hallo daar

Ik ben een man van 22, nooit gezoend, nooit een relatie gehad. Drie keer afgewezen.

Meisje 1: Verliefd op de basisschool, nooit wat gedurfd, na de basisschool nog een aantal jaar verliefd op haar geweest, maar nooit gedurfd haar aan te spreken.

Meisje 2: Verliefd op het voortgezet onderwijs, nooit wat gedurfd. Nadat ik haar 2 jaar niet had gezien besloot ik te gaan fitnessen bij de sportschool waar zij werkte. Uiteindelijk kwam ik haar tegen op een feest en heb ik haar een drankje aangeboden op een best foute manier. Het was een grote stap in mijn leven maar ze wees me af.

Meisje 3: Mijn grootste verliefdheid, dit keer zou ik het slim en tactisch aanpakken. Terwijl ik dit lange proces uitdacht werd ik verliefder en verliefder. En ze leek mij ook leuk te vinden. Ik had zelfs haar nummer en een onschuldige date geregeld. Totdat ze vier weken niet op school kwam. Toen ze terugkwam had ze een vriend, waarna mijn wereld instortte. Ik heb me er bijna twee jaar klote om gevoeld tot een paar maanden geleden.

Ik besefte dat ik er met open ogen ben ingetrapt. Eigenlijk was het een oppervlakkig meisje die doet alsof ze iedereen leuk vindt en er uiteindelijk met iemand vandoor gaat die ze zelf ziet zitten.

En nu, heb ik er geen zin meer in. Ik heb een aantal meisjes leuk gevonden de afgelopen twee jaar, maar dit duurt altijd maar kort. Ik hoef ze maar even te kennen of mijn gevoel verdwijnt onmiddellijk, of ze blijken een vriend te hebben, of gewoon duidelijk niet in je geďnteresseerd te zijn. Ik doe dus iets fout, maar wat? Ik ben niet iemand die met vrienden uitgaat en dan een meisje aanspreekt wat tot zoenen leidt. Afgelopen week had ik mijn introweek in Groningen en werd ik ingedeeld in een groep met zo'n 20 man. Iedereen had het er maar druk mee, zoenen en relaties opbouwen tijdens die week. Ik niet. Ik kan het niet, weet niet hoe ik het zover moet laten komen, en omdat ik nooit gezoend heb durf ik het ook niet, en tja... Eigenlijk wil ik het niet eens op die manier. Zulke stapavonden passen namelijk niet eens bij mij. Ik weet niet eens wat ik tegen anderen inclusief vrienden moet zeggen in een discotheek/kroeg en dansen/gek doen geeft me geen genot, ook al doe ik het wel. Veel liever ga ik met drie á vier vrienden, niet te veel dus, lekker een terrasje zoeken of bij hem/haar thuis zitten. Dat is wie ik ben en dat is waar ik sociaal het best tot mijn recht kom.

Dus ik zit met een dubbel gevoel: aan de ene kant wil ik graag een vriendin en gezoend hebben, als ik zo door ga heb ik op mijn 40e nog niemand gevonden maar aan de andere kant wil ik niet met een random meisje zoenen dat ik sinds pas ken. Maar als ik te lang verliefd wordt weet ik wel hoe het gaat: net als de eerste drie meisjes kan ik ze niet uit mijn kop krijgen en voel ik me maanden klote, ik ken mezelf. Dat is waarom ik tegenwoordig, als ik een meisje leuk vindt, heel snel interesse verlies: ik ben A, niet goed genoeg voor meisjes (niemand heeft me ooit leuk gevonden) en B, ik wil me niet weer maanden klote voelen en C, mijn leven is goed genoeg zonder en wordt alleen maar beter!

Ik ben gelukkig zonder meisje en wil liever genieten van mijn eigen leven met lekker weinig zorgen. Meisjes leiden bij mij mijn leven lang al tot teleurstellingen en dergelijke grote teleurstellingen passen niet in mijn huidige leven. Zelfs al zou ik willen, weet ik niet eens hoe ik een vriendin moet vinden. Maar als ik helemaal niets doe, krijgt mijn toekomstige zelf het misschien ooit eens lastig te verduren...

Bedankt voor het lezen, commentaar is welkom. :)
Dus: je hebt één keer in je hele leven een nummer gevraagd aan een meisje dat je leuk leek. Is niks geworden, en nu denk je dat het nooit meer iets wordt. Godverdomme man, je hebt nog helemaal niks versierd. Nada. Ja, één halfzachte poging gewaagd. Wat denk je nou, dat het normaal is dat een vent de eerste keer dat 'ie een vrouw aanspreekt meteen de liefde van z'n leven aan de haak slaat? Iedereen gaat op z'n bek in het begin, ontkom ook jij echt niet aan.
pi_130238141
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef YogaLove het volgende:
Oké wat heeft de TT met je verhaal te maken????????
Ik mis ook iets geloof ik :?

Maar misschien snappen meisjes je humor niet?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:32:21 #24
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130239040
je hebt 3x een blauwtje gelopen in je leven, so what man? ik liep soms wel 3 blauwtjes op een avond. hoort er allemaal bij. het is vaker niet wederzijds dan wel wederzijds.
pi_130239282
Als je het alleen beter vindt blijf je toch gewoon alleen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')