quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik er nooit iets van bak.
Nee, door het verloop van de converstatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?
+ die 28 anderen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want jij bent de enige waar ik seks mee heb gehad?
Komt omdat jij je erin mengt hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, door het verloop van de converstatie
en het gebrek aan ontkenningquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij je erin mengt hoor
Waarom moet ik dingen gaan ontkennen als jij je erin mengt en zelf laat lijken alsof ik het over jou heb?quote:
pfffquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet ik dingen gaan ontkennen als jij je erin mengt en zelf laat lijken alsof ik het over jou heb?
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat moet ik daar nou mee man, enkel 20+ voor mij. En je gaat me niet vertellen dat je niet ooit een meid hebt gehad die er niks van bakte?
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
Oh en een keer te fanatiek mijn toompje gescheurd waardoor alles onder het bloed zat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat uitspookte bij een jongen sloeg volgens mij ook nergens op
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelfs een keer soort van in mijn gezicht gebeten.Dat wijf kon echt niet zoenen.
Ik ook een keer een wijf die d'r tanden tegen mijn tanden aan jaste, godv..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelfs een keer soort van in mijn gezicht gebeten.Dat wijf kon echt niet zoenen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.![]()
Oh en een keer te fanatiek mijn toompje gescheurd waardoor alles onder het bloed zat.
Ook ooit gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook een keer een wijf die d'r tanden tegen mijn tanden aan jaste, godv..
I know that feel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Meid pakt mijn pik vast en jast echt keihard dr hand naar beneden. Toen even subtiel laten weten dat ik niet besneden ben en daar ook nog geen plannen toe had. Doet nog pijn als ik er aan denk.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Ook maar 1 vrouw getroffen die wel echt goed kon fappen trouwens.
Sowieso kun je dat zelf veel beter. Daarom mogen ze wel wat anders doen dan dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Ook maar 1 vrouw getroffen die wel echt goed kon fappen trouwens.
nouja, is best een kunst blijkbaar.quote:
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
I know that feel.![]()
Was ook echt zo'n domme snol.
Ik heb der gewoon keihard in der kut terug getrapt. ''WEET JE OOK EENS HOE DAT VOELT GOFFETOMME''quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.![]()
Ben uiteindelijk uit het raam van haar slaapkamer gevlucht toen ze lag te slapen.
niks mis meequote:
Waarom niet door de deur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou bijna dezelfde kunnen zijn.![]()
Ben uiteindelijk uit het raam van haar slaapkamer gevlucht toen ze lag te slapen.
maar hoe danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat komt mij helaas ook bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |