Wel uberhaupt aangeraakt door een?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog nooit gebeten door een chick
bijtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Geen idee vraag het hemquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar hoe dan![]()
naast wat helikoptertjes/wasmachines, vieze smaken of wang likken () heb ik niet zoiets gehad
Slaapkamerraam was open en kwam meteen voor het huis uit. Via de deur moest ik eerst het hele huis door en wou daar wel zo snel mogelijk weg.quote:
Dit ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan was het niet zo'n spannend verhaal
ik ben ook wel op goede manieren gebeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ghehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Slaapkamerraam was open en kwam meteen voor het huis uit. Via de deur moest ik eerst het hele huis door en wou daar wel zo snel mogelijk weg.
Ik had een keer een chick die niet alleen lippen maar ook tanden gebruikte op een leuk plekje alleen dat vond ik toch net te gevoeligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben ook wel op goede manieren gebeten.
gvd hamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh wacht mijn zusje heeft me welleens in mijn arm gebeten omdat ik haar aan het pesten was.
maar die is geen chick dus dat telt niet
TS zijn vriendin is waarschijnlijk door een neger geneuktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef krullenbolletje het volgende:
R&P / Ik walg van zwarte mensen
![]()
![]()
Daar kan ik ook wel een boek mee vullen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehehe. En andersom ook weleens slecht gepresteerd door bepaalde middelen oid waardoor je motoriek naar de klote was?
Drugsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel een boek mee vullen.![]()
De nodige elleboogjes tijdens het sexen. Verkeerde gat![]()
Een keer als goed idee met chocolade shit lopen prutsen in bed, resultaat was overal chocolade in de lakens en toen we er eens goed naar keken leek het op kak en zijn we maar gaan douchen en bed verschonen.
Door het bed gezakt.
Ex had een piercing boven haar venusheuvel en daar ben ik tijdens het beffen met mijn neus aan blijven hangen, wat de sfeer ook niet ten goede kwam.
Etc. Etc.
Verkeerde gatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een keer als goed idee met chocolade shit lopen prutsen in bed, resultaat was overal chocolade in de lakens en toen we er eens goed naar keken leek het op kak en zijn we maar gaan douchen en bed verschonen.
Door het bed gezakt.
Ex had een piercing boven haar venusheuvel en daar ben ik tijdens het beffen met mijn neus aan blijven hangen, wat de sfeer ook niet ten goede kwam.
Etc. Etc.
Visual, moest hardop lachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Door het bed gezakt.
Etc. Etc.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Door het bed gezakt.
Etc. Etc.
nee rik auw auw auw auw auwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Herkenbare dingen. Vooral verkeerde gat, auwie man
Was de sex toen ook gelijk afgelopen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Herkenbare dingen. Vooral verkeerde gat, auwie man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |