Geen oppas, nou ja heb ik wel maar die week erna ook al en die week erna gaat toch echt voorquote:
Er komt nog wel een meet toch? TOCH?quote:
Nu moet Uccie weer opzoek naar een bankpartner.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen oppas, nou ja heb ik wel maar die week erna ook al en die week erna gaat toch echt voor
ik ben er sowiesoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Er komt nog wel een meet toch? TOCH?
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu moet Uccie weer opzoek naar een bankpartner.
Ja in Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Er komt nog wel een meet toch? TOCH?
quote:
Ik blijf wel alleen...story of my lifequote:
Hoe kunnen we het goed maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik blijf wel alleen...story of my life
Volgende keer meegaan en trakteren op een kopje theequote:
keuzes, jij zit in beidequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik blijf wel alleen...story of my life
Ja sorry, ik ben de week er op jarig en geef een feest dus het is even keuzes maken wat oppas betreft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer KallyBen benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk nog komen.
Heeft iemand nou al een kaartje gekocht?
Ik ben ook de week erna jarig en geef helemaal geen feest,quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben de week er op jarig en geef een feest dus het is even keuzes maken wat oppas betreft.
En zelf een bidon kraanwater meenemen zeker.quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
[..]
En zelf een bidon kraanwater meenemen zeker.
Maar toch nog even noemen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ook de week erna jarig en geef helemaal geen feest,.
En ook nog zo'n cheerleader er achter.quote:
Ja en zogenaamd je verjaardag geen moer aan vinden, pffffquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ook nog zo'n cheerleader er achter.
Ik normaal ook niet, maar nu welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ook de week erna jarig en geef helemaal geen feest,.
We kunnen het combineren met een 2de meet.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Nou ja helemaal blauw worden (als in zuipen) is natuurlijk ook nog een optie.
Vrij sensuele actie ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef sp3c het volgende:
timmmmm komt ook niet trouwens omdat hij een mietje is
Ik ben er gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef Drugshond het volgende:
Er gaan toch wel wat meer mensen ? Toch ?
Ah, ik zie dat we via een omweg een stoeltje om te zitten moeten regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
deze meet gaat zo hard falen
team sp3c, Drugshond en Cnorrie
Die zijn er zat. Kost een euro'tjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat we via een omweg een stoeltje om te zitten moeten regelen.
Op het virus (Eindhoven) festival presteerde ik om met een opblaasbaar 2 zits bankje te fuiven.quote:
Je mag gewoon je eigen zetel meenemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op het virus (Eindhoven) festival presteerde ik om met een opblaasbaar 2 zits bankje te fuiven.
Lukte bijzonder goed, was ook een goede paraplue tijdens de regen.
Mooi, ga wel zoeken op vlooienmarkt in de omtrek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Je mag gewoon je eigen zetel meenemen.
Zaterdag is er markt in de stad dus je maakt een goede kans.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, ga wel zoeken op vlooienmarkt in de omtrek.
Mooi, deze neem ik mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zaterdag is er markt in de stad dus je maakt een goede kans.
Gewoon op Boze_Appel gaan zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga geen stoeltje meesjouwen hoor. Dan ga ik wel op het gras zitten of zo.
Er is geen gras, ik geef je wel een euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga geen stoeltje meesjouwen hoor. Dan ga ik wel op het gras zitten of zo.
Oh je kunt ze ook huren? Een euro kan ik nog wel missen hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is geen gras, ik geef je wel een euro.
Nee, ik zie er een uitdaging in. Fuck die ene euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kunt ze ook huren? Een euro kan ik nog wel missen hoor.
Ja ik houd de hele avond mijn mond en ga braaf drinken halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie moet voor straf de hele avond drinken halen.
Met haar gedrag.
Gaat mij meer om het sjouwen met dat dingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, ik zie er een uitdaging in. Fuck die ene euro.
Die gaat echt niet mee naar huis. Kopen en dumpen dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Gaat mij meer om het sjouwen met dat ding
Denk het niet... daar hebben ze NS kluisjes voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Tem het volgende:
Drughond loopt de hele dag met een poef op z'n bult door de stad.
Corrie heeft nu een wildwaterbaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Tem het volgende:
Drughond loopt de hele dag met een poef op z'n bult door de stad.
Ja maar als ik dat ding heb gekocht moet ik er daarna toch mee sjouwen, ik ben luiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gaat echt niet mee naar huis. Kopen en dumpen dus.
Good thinking,Watson.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het niet... daar hebben ze NS kluisjes voor.
Tot hoelaat is Boels open ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat ding heb gekocht moet ik er daarna toch mee sjouwen, ik ben lui
Doe effe normaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft nu een wildwaterbaan.
Redelijk vaak genoeg, in de tijd van Dr.Ir. J.M.M. (Jo) Ritzen. Heel Nederland gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Ik word al nerveus als ik uberhaupt met de trein moetDoe ik zelden namelijk.
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Redelijk vaak genoeg, in de tijd van Dr.Ir. J.M.M. (Jo) Ritzen. Heel Nederland gehad.
Leren deed ik toen in de trein zonder eindbestemming. Den Helder, Groningen en zo... no problem.
Die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkom
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Bij mij moet het gewoon zo zijn: perron X en niet overstappen - uitstappen op plaats van bestemming, dat lukt nog net
Ach, ik ben met carnaval in slaap gesukkeld.... is wel legend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkom
Corrie gaat via Groningen en Almere.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?
Overstappen op Weesp.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat via Groningen en Almere.
Ja dat lukt dus wel. Maar als ik moet overstappen dan is het echt drama.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?
Je moet ook één keer overstappen hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus wel. Maar als ik moet overstappen dan is het echt drama.
Oh ik moest een keer naar Utrecht jaren geleden, ik zie op een trein Utrecht staan. Ik stop in en er komt controle, uh mevrouw deze gaat via Amersfoort heeft u eigenlijk geen kaartje voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat via Groningen en Almere.
Wel? Oh kut dat wordt leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ook één keer overstappen hè?
het stomme is: met de bus/tram/metro/nachtbus, kom ik overal ook al ben ik er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Drugshond het volgende:
Ook spoor 2 in A'dam is wel legend. Heb ooit de hele nacht liggen boemelen tussen Rotterdam en A'dam (enige nacht connectie) omdat er geen aansluiting was. Pas tegen 05:45 (zal er niet ver naast zitten) had ik een connectie.
Vage lui in de trein... drugsrunners en zo (was begin 1990).
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airportquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:35 schreef Tem het volgende:
Op schiphol moet je overstappen naar Rotterdam CS. Intercity stopt of alleen op Den Haag HS of op Leiden en Den Haag HS.
Sjiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airport
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airport
Op vakantie ga ik toch liever voor een 3 or 4 day free-pass. Alle routes die ik bedenk is met OV (puur op snelheid). Madrid is tricky omdat je sommige buurten ook wilt vermijden in de nacht. Dat maakt plannen een next level.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
met de bus gaat altijd wel, komt denk ik omdat je dan vaker kunt uitstappen als je weet dat je verkeerd zit. Alleen het geklooi met die kaartjes altijd. Overal werkt het andersMeestal dan een dagkaart genomen dat is ook vaak goedkoper.
Nou ja dat bedoel ik ook hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik toch liever voor een 3 or 4 day free-pass. Alle routes die ik bedenk is met OV (puur op snelheid). Madrid is tricky omdat je sommige buurten ook wilt vermijden in de nacht. Dat maakt plannen een next level.
Ni Hao is ook het enige wat ik weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Begin met Ni Hao en dan in het engels.
Mijn Spaans is ruk... versta qua gesproken woord ongeveer 30 %. Dat is nooit geen belemmering geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ni Hao is ook het enige wat ik weetSpaans gaat dan nog wel redelijk als ik er weer een beetje in zit.
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn Spaans is ruk... versta qua gesproken woord ongeveer 30 %. Dat is nooit geen belemmering geweest.
Ik verstond een beetje Catelaans... en dan ben je in Sevilla.....bye bye effort.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.
En ik ga slapen, trusten
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.
En ik ga slapen, trusten
ja 5 a 10 min lopen. Break away zit schuin tegenover station.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Is dat station in de buurt van het centrum? Ik heb echt geen flauw benulRotterdammers mogen het zeggen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja 5 a 10 min lopen. Break away zit schuin tegenover station.
wat? Stadhuisplein is in 5 min te bereiken. Alleen met groep is het denk ik 10 min lopen.quote:
Wat moet je op het stadhuisplein? Verschrikkelijke pauperbende daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? Stadhuisplein is in 5 min te bereiken. Alleen met groep is het denk ik 10 min lopen.
oeh en ik weet hoe drugshond eruit zagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ik weet alleen hoe Corrie eruit ziet. Maar die weet weer hoe sp3c eruit ziet.
Als je dat ding koopt kun je het thuis spelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef sp3c het volgende:
goede vraag Corrie, waar kunnen we airhockeyen in Rotterdam?
komt die ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja maar laten staan is ook zo stomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef sp3c het volgende:
iedereen is mod hier en Tem ziet alles
editten heeft weinig zin Cor
wel gewoon via CS toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
Als het 8 uur is kunnen we beter direct naar het museumpark gaan en daar aan de bar gaan zitten. Gewoon voor in de stationshal.
Ja ik heb hem al gezien. Wel een goeie film vond ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie ook totaal geen zin in de film?
Ik durf toch niks te zeggen, dus wees niet bevreesd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Dus tijdens de film wel stil zijn graag.
Stoeltje 1 euri.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Ik weet het niet. Wel iets tegen buiten op de grond zitten
Vergeet 'oude' niet.quote:
Vergeleken met mij ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
je bent bruin vergeleken met wat?
sneeuw?
ik denk dat mensen het verschil wel zullen zien
In vergelijking met wit zoals ik eerst wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
je bent bruin vergeleken met wat?
sneeuw?
ik denk dat mensen het verschil wel zullen zien
Daar is Rotterdam centraal van vergeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
sp3c is die neger naast die lange ouwe met lang haar
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar is Rotterdam centraal van vergeven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
[..]
8.9/10quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
[..]
pics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik post dan zaterdagmorgen wel even wat ik aandoe.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
Die lange in d'r blote doos op slippers naast die gniffelende bruine.
check.
en een bril met jampotglazen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Oh gaan we weer zo doen. Eigenlijk zou ik gewoon in een ouwe tuthola jurk moeten komen met zo een ouwevrouwen tas, steunkousen en van die grote ouwe wijven schoenen.
Maar dat is een doorgewinterde wereldreiziger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
We moeten Drugsaap ook nog ergens oprapen denk ik.
En iemand moet een verbanddoos meenemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
Kom je ook Waht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef waht het volgende:
[..]
En iemand moet een verbanddoos meenemen.
Die heeft al een heel schema klaarliggen voor zaterdag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is een doorgewinterde wereldreiziger.
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.quote:
Kan nooit zo zwaar zijn als een POL-meet in Egypte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.
Jammer, B_A en Guido komen ook als het goed is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.
Ik dacht pas over een week of drie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef De_Coulance het volgende:
B_A is toch met spoed naar Zweden vertrokken?
Pak maar een bier-wiggelroedequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
1 groene en 1 rode panty en vlechtjes....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Oh gaan we weer zo doen. Eigenlijk zou ik gewoon in een ouwe tuthola jurk moeten komen met zo een ouwevrouwen tas, steunkousen en van die grote ouwe wijven schoenen.
En een overgooier en sproetjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 groene en 1 rode panty en vlechtjes....
2 pagina's pas. Moet ik nog op stoeien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft al een heel schema klaarliggen voor zaterdag.
Is er zoveel te zien in Rotterdamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2 pagina's pas. Moet ik nog op stoeien.
of een paard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep nu nog een aapje zien te vinden
Bij een meet lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep nu nog een aapje zien te vinden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij een meet lijkt me dat niet zo'n probleem.
Ik begin niet in Rotterdam. Dagkaart NS is vrij reizen overal naar toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er zoveel te zien in Rotterdam
Oh natuurlijk. Ik zat er ook nog naar te kijken, maar die ik vond daarmee kon je pas om 16:00 uur inchecken...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik begin niet in Rotterdam. Dagkaart NS is vrij reizen overal naar toe.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Drugshond het volgende:
Hoe is het afgelopen met je juridische bijstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even zo![]()
Ik ga wel Candy Crush spelen of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Dus tijdens de film wel stil zijn graag.
Er is een bar.....nuff said. Tegen woekerprijzen zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
Het is buiten hè, mensen. Je zit niet in een zaaltje en er is een bar en alles. Jullie kunnen ook even de bosjes in duiken met z'n twee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
kost niks op jullie leeftijd hoef je geeneens condooms te kopen
Alsof ik dat vroeger wel deedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
Doe normaal, gek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
Het is buiten hè, mensen. Je zit niet in een zaaltje en er is een bar en alles. Jullie kunnen ook even de bosjes in duiken met z'n twee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
10/10 nu zeker?quote:
OM lachen heet dat schat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie kan er niet voor lachen.
ja dat bedoelde ik iddquote:
Vroeger had je toch gewoon schapendarm?quote:
Nee gewoon niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Vroeger had je toch gewoon schapendarm?
Klopt, na afloop is het zakje opeens foetsie. Garantie heb je ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Dat is zoiets als met dat vrouwencondoom stel ik me zo voor.
En bedankt nu moet ik weer aan die indianen denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Drugshond het volgende:
Een uitgeholde Aubergine dat is wel de oplossing.
Todo list...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En bedankt nu moet ik weer aan die indianen denken.
Dan wordt het een saaie bedoeningquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Corrie het niveau gaat bepalen.
En een tipiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Todo list...
• Een poef en een aubergine kopen.
OMG.... vet grappig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
En zoiets:
[ afbeelding ]
Herkennen we je wel meteen.
en danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Hou toch op man. Anders zal ik jou effe in de bosjes duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |