Doe effe normaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft nu een wildwaterbaan.
Redelijk vaak genoeg, in de tijd van Dr.Ir. J.M.M. (Jo) Ritzen. Heel Nederland gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Ik word al nerveus als ik uberhaupt met de trein moetDoe ik zelden namelijk.
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Redelijk vaak genoeg, in de tijd van Dr.Ir. J.M.M. (Jo) Ritzen. Heel Nederland gehad.
Leren deed ik toen in de trein zonder eindbestemming. Den Helder, Groningen en zo... no problem.
Die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkom
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Bij mij moet het gewoon zo zijn: perron X en niet overstappen - uitstappen op plaats van bestemming, dat lukt nog net
Ach, ik ben met carnaval in slaap gesukkeld.... is wel legend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik in de verkeerde stap en ik weet niet waar terechtkom
Corrie gaat via Groningen en Almere.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?
Overstappen op Weesp.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat via Groningen en Almere.
Ja dat lukt dus wel. Maar als ik moet overstappen dan is het echt drama.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet toch gewoon van Station-Adam Zuid naar Schiphol en dan direct naar Rotterdam SC?
Je moet ook één keer overstappen hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus wel. Maar als ik moet overstappen dan is het echt drama.
Oh ik moest een keer naar Utrecht jaren geleden, ik zie op een trein Utrecht staan. Ik stop in en er komt controle, uh mevrouw deze gaat via Amersfoort heeft u eigenlijk geen kaartje voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat via Groningen en Almere.
Wel? Oh kut dat wordt leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet ook één keer overstappen hè?
het stomme is: met de bus/tram/metro/nachtbus, kom ik overal ook al ben ik er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Drugshond het volgende:
Ook spoor 2 in A'dam is wel legend. Heb ooit de hele nacht liggen boemelen tussen Rotterdam en A'dam (enige nacht connectie) omdat er geen aansluiting was. Pas tegen 05:45 (zal er niet ver naast zitten) had ik een connectie.
Vage lui in de trein... drugsrunners en zo (was begin 1990).
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airportquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:35 schreef Tem het volgende:
Op schiphol moet je overstappen naar Rotterdam CS. Intercity stopt of alleen op Den Haag HS of op Leiden en Den Haag HS.
Sjiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |