quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh Schiphol is nog wel te doen denk ik. Desnoods neem ik het vliegtuig naar Rotterdam Airport
Op vakantie ga ik toch liever voor een 3 or 4 day free-pass. Alle routes die ik bedenk is met OV (puur op snelheid). Madrid is tricky omdat je sommige buurten ook wilt vermijden in de nacht. Dat maakt plannen een next level.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
met de bus gaat altijd wel, komt denk ik omdat je dan vaker kunt uitstappen als je weet dat je verkeerd zit. Alleen het geklooi met die kaartjes altijd. Overal werkt het andersMeestal dan een dagkaart genomen dat is ook vaak goedkoper.
Nou ja dat bedoel ik ook hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op vakantie ga ik toch liever voor een 3 or 4 day free-pass. Alle routes die ik bedenk is met OV (puur op snelheid). Madrid is tricky omdat je sommige buurten ook wilt vermijden in de nacht. Dat maakt plannen een next level.
Ni Hao is ook het enige wat ik weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Begin met Ni Hao en dan in het engels.
Mijn Spaans is ruk... versta qua gesproken woord ongeveer 30 %. Dat is nooit geen belemmering geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ni Hao is ook het enige wat ik weetSpaans gaat dan nog wel redelijk als ik er weer een beetje in zit.
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn Spaans is ruk... versta qua gesproken woord ongeveer 30 %. Dat is nooit geen belemmering geweest.
Ik verstond een beetje Catelaans... en dan ben je in Sevilla.....bye bye effort.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.
En ik ga slapen, trusten
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan WIE er praat, qua accent zeg maar. Als ze zo gaan ratelen versta ik het ook niet meer.
En ik ga slapen, trusten
ja 5 a 10 min lopen. Break away zit schuin tegenover station.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Is dat station in de buurt van het centrum? Ik heb echt geen flauw benulRotterdammers mogen het zeggen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja 5 a 10 min lopen. Break away zit schuin tegenover station.
wat? Stadhuisplein is in 5 min te bereiken. Alleen met groep is het denk ik 10 min lopen.quote:
Wat moet je op het stadhuisplein? Verschrikkelijke pauperbende daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? Stadhuisplein is in 5 min te bereiken. Alleen met groep is het denk ik 10 min lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |