Op het virus (Eindhoven) festival presteerde ik om met een opblaasbaar 2 zits bankje te fuiven.quote:
Je mag gewoon je eigen zetel meenemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op het virus (Eindhoven) festival presteerde ik om met een opblaasbaar 2 zits bankje te fuiven.
Lukte bijzonder goed, was ook een goede paraplue tijdens de regen.
Mooi, ga wel zoeken op vlooienmarkt in de omtrek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Je mag gewoon je eigen zetel meenemen.
Zaterdag is er markt in de stad dus je maakt een goede kans.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, ga wel zoeken op vlooienmarkt in de omtrek.
Mooi, deze neem ik mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zaterdag is er markt in de stad dus je maakt een goede kans.
Gewoon op Boze_Appel gaan zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga geen stoeltje meesjouwen hoor. Dan ga ik wel op het gras zitten of zo.
Er is geen gras, ik geef je wel een euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga geen stoeltje meesjouwen hoor. Dan ga ik wel op het gras zitten of zo.
Oh je kunt ze ook huren? Een euro kan ik nog wel missen hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is geen gras, ik geef je wel een euro.
Nee, ik zie er een uitdaging in. Fuck die ene euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kunt ze ook huren? Een euro kan ik nog wel missen hoor.
Ja ik houd de hele avond mijn mond en ga braaf drinken halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie moet voor straf de hele avond drinken halen.
Met haar gedrag.
Gaat mij meer om het sjouwen met dat dingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, ik zie er een uitdaging in. Fuck die ene euro.
Die gaat echt niet mee naar huis. Kopen en dumpen dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Gaat mij meer om het sjouwen met dat ding
Denk het niet... daar hebben ze NS kluisjes voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Tem het volgende:
Drughond loopt de hele dag met een poef op z'n bult door de stad.
Corrie heeft nu een wildwaterbaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Tem het volgende:
Drughond loopt de hele dag met een poef op z'n bult door de stad.
Ja maar als ik dat ding heb gekocht moet ik er daarna toch mee sjouwen, ik ben luiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gaat echt niet mee naar huis. Kopen en dumpen dus.
Good thinking,Watson.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het niet... daar hebben ze NS kluisjes voor.
Tot hoelaat is Boels open ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat ding heb gekocht moet ik er daarna toch mee sjouwen, ik ben lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |