Kom je ook Waht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef waht het volgende:
[..]
En iemand moet een verbanddoos meenemen.
Die heeft al een heel schema klaarliggen voor zaterdag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is een doorgewinterde wereldreiziger.
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.quote:
Kan nooit zo zwaar zijn als een POL-meet in Egypte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.
Jammer, B_A en Guido komen ook als het goed is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, twee POL-meets waren meer dan genoeg.
Ik dacht pas over een week of drie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef De_Coulance het volgende:
B_A is toch met spoed naar Zweden vertrokken?
Pak maar een bier-wiggelroedequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
We moeten Drugsaap ook nog ergens oprapen denk ik.
1 groene en 1 rode panty en vlechtjes....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Oh gaan we weer zo doen. Eigenlijk zou ik gewoon in een ouwe tuthola jurk moeten komen met zo een ouwevrouwen tas, steunkousen en van die grote ouwe wijven schoenen.
En een overgooier en sproetjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 groene en 1 rode panty en vlechtjes....
2 pagina's pas. Moet ik nog op stoeien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft al een heel schema klaarliggen voor zaterdag.
Is er zoveel te zien in Rotterdamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2 pagina's pas. Moet ik nog op stoeien.
of een paard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep nu nog een aapje zien te vinden
Bij een meet lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep nu nog een aapje zien te vinden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij een meet lijkt me dat niet zo'n probleem.
Ik begin niet in Rotterdam. Dagkaart NS is vrij reizen overal naar toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er zoveel te zien in Rotterdam
Oh natuurlijk. Ik zat er ook nog naar te kijken, maar die ik vond daarmee kon je pas om 16:00 uur inchecken...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik begin niet in Rotterdam. Dagkaart NS is vrij reizen overal naar toe.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Drugshond het volgende:
Hoe is het afgelopen met je juridische bijstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even zo![]()
Ik ga wel Candy Crush spelen of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Dus tijdens de film wel stil zijn graag.
Er is een bar.....nuff said. Tegen woekerprijzen zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
Het is buiten hè, mensen. Je zit niet in een zaaltje en er is een bar en alles. Jullie kunnen ook even de bosjes in duiken met z'n twee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
kost niks op jullie leeftijd hoef je geeneens condooms te kopen
Alsof ik dat vroeger wel deedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
Doe normaal, gek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
Het is buiten hè, mensen. Je zit niet in een zaaltje en er is een bar en alles. Jullie kunnen ook even de bosjes in duiken met z'n twee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
10/10 nu zeker?quote:
OM lachen heet dat schat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie kan er niet voor lachen.
ja dat bedoelde ik iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |