Mogelijk heeft die contactpersoon die foto inmiddels verwijderd?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:41 schreef Rodawa het volgende:
Misschien niet het juiste topic voor deze vraag, maar hebben meer mensen dat de foto van een contactpersoon verdwijnt zodra je deze vergroot? Dit gebeurt bij mij alleen bij contactpersonen die ik al lange tijd niet heb gesproken via WA.
Zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb het daarna namelijk 'getest' bij andere contactpersonen die ik nog niet gesproken heb sinds mijn nieuwe telefoon in gebruik is genomen, en ook bij die personen verdween de foto. Het komt ook niet na een tijdje terug ofzo, het blijft gewoon leeg nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mogelijk heeft die contactpersoon die foto inmiddels verwijderd?
Op naam tikken (niet foto) en dan op de foto linksboven.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe zoom je in op een profielfoto onder Android?
niet meegemaakt. Mijn contacten blijven gelukkig geblokkeerd ook toen ik het contact verwijderde stond het nummer nog geblokkeerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:12 schreef Hsgbomber het volgende:
Ik heb pas een firmwareupgrade gedaan op mijn S3. Toen waren mijn geblokkeerde contacten opeens weg (en dus ook niet meer geblokkeerd). Daarnaast had ik opeens oude contacten er weer tussen staan.
Iemand zoiets wel eens meegemaakt? Denk dat het niet aan WA ligt, maar goed, wie weet.
Hmm oke, nou goed, tis niet zo'n probleem. Wel vaag.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meegemaakt. Mijn contacten blijven gelukkig geblokkeerd ook toen ik het contact verwijderde stond het nummer nog geblokkeerd.
Top, dankjewel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op naam tikken (niet foto) en dan op de foto linksboven.
Vandaar dat ik niets meer van je hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meegemaakt. Mijn contacten blijven gelukkig geblokkeerd ook toen ik het contact verwijderde stond het nummer nog geblokkeerd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niets meer van je hoor.
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn dat ze geen whatsapp+ kunnen hebben
zegt t jochie die geen chicks mag kijken van zijn wijfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn dat ze geen whatsapp+ kunnen hebben
Nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe zoom je in op een profielfoto onder Android?
Ja, ik heb hetzelfde, maar ik noch die personen hebben volgens mij een iphone.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb het daarna namelijk 'getest' bij andere contactpersonen die ik nog niet gesproken heb sinds mijn nieuwe telefoon in gebruik is genomen, en ook bij die personen verdween de foto. Het komt ook niet na een tijdje terug ofzo, het blijft gewoon leeg nu.
Ik heb er trouwens al iets over gevonden op google: http://www.whatsappen.nl/(...)ofielfotos-whatsapp/
Waarschijnlijk is dat het dus.
Zulke berichten zijn altijd een scam. Als Whatsapp wilt dat we betalen merken we dat vanzelf wel via Whatsapp zelf ipv zo een dom berichtje of lezen we het in een nieuwsbericht.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:46 schreef Klonk het volgende:
Is er nou weer eens iets hysterisch rond aan het gaan of heb ik de laatste scam gemist
Iets met een advertentie en 5 euro ofzo voor whatsapp, vriendinlief kwam met een warrig verhaal thuis en kan er weinig over vinden, beter gezegd niets
Ik was ook al aan het zoeken op Google. Kon niks vinden. Dank je!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb het daarna namelijk 'getest' bij andere contactpersonen die ik nog niet gesproken heb sinds mijn nieuwe telefoon in gebruik is genomen, en ook bij die personen verdween de foto. Het komt ook niet na een tijdje terug ofzo, het blijft gewoon leeg nu.
Ik heb er trouwens al iets over gevonden op google: http://www.whatsappen.nl/(...)ofielfotos-whatsapp/
Waarschijnlijk is dat het dus.
'als whatsapp wilt'quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zulke berichten zijn altijd een scam. Als Whatsapp wilt dat we betalen merken we dat vanzelf wel via Whatsapp zelf ipv zo een dom berichtje of lezen we het in een nieuwsbericht.
Met whatsapp+ nog wel je kan ze zelfs opslaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe bug of hebben ze de policy verandert? Sinds een aantal dagen kan ik van een paar contacten in mijn lijst de profielfoto ervan niet meer zien. Het lijkt erop dat ze het aangepast hebben.
Leg uit? Taalfout of wat?quote:
Hmmmm?quote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wiltquote:Als je nog wilt meedoen, moet je je nú opgeven.
Als je nog wil meedoen, moet je je nú opgeven. (informeel)
Ja, fout voorbeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmmmm?
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt
Dat slaat nergens op, kant en zalt is nooit goed. Hier nog een voorbeeld https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wiltquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, fout voorbeeld.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/
Je zegt ook niet whatsapp kant, whatsapp zalt.
Nooit meer fout doen aub. Heel fok staat er vol mee.
quote:Hier vind je alles wat je wil weten over het konijn.
Vertraging is altijd vervelend; je wil immers liever niet te laat komen.
Hoe kom je erachter wat je écht wil bereiken?
In deze zinnen is wilt overigens ook prima.
Is alleen voor Android, en je kan je vooral grafische dingen mee veranderen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef sanger het volgende:
Ik zie meerdere keren Whatsapp+ voorbij komen. Welke app is dat nu precies en wat kan ik daarmee?
'Hij/zij' kan niet met wilt vervoegd worden. Bij 'jij' kan je kiezen tussen wil of wilt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kant en zalt is nooit goed. Hier nog een voorbeeld https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef Merkie het volgende:
Raar dat je zo'n app überhaupt wilt gebruiken. Echt heel raar. Informeer bij het RIAGG.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, kant en zalt is nooit goed. Hier nog een voorbeeld https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef Merkie het volgende:
Raar dat je zo'n app überhaupt wilt gebruiken. Echt heel raar. Informeer bij het RIAGG.
Aha, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Hij/zij' kan niet met wilt vervoegd worden. Bij 'jij' kan je kiezen tussen wil of wilt.
Wilt is in bepaalde gevallen wel goed. Kant en zalt nevernooit niet. Dus echt een hele domme fout is het niet. En nu weer ontopic ja?quote:
Dat zit ook in Whatsapp+ maar dan moet je de makert een donatie geven. Neem aan dat je het wel kan vinden op torrentsquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:06 schreef sanger het volgende:
En zo een app die je last seen status aanpast. Zorgt die ook nog voor vertraging van je berichten?
Nog steeds denken dat -Whatsapp wilt- goed isquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wilt is in bepaalde gevallen wel goed. Kant en zalt nevernooit niet. Dus echt een hele domme fout is het niet. En nu weer ontopic ja?
Ik herken dit probleem van Android. Met de Desire had ik daar last van, daarna met de One X niet. en nu met de iPhone ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik nieuwe WhatsAppberichten vaak pas binnen krijg als ik WhatsApp open. Voorheen kreeg ik gewoon altijd previews op mijn scherm. Zij er hier meer mensen die dat hebben?
Heb je toevallig zo'n brak Ziggo WiFi modem?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ik nieuwe WhatsAppberichten vaak pas binnen krijg als ik WhatsApp open. Voorheen kreeg ik gewoon altijd previews op mijn scherm. Zij er hier meer mensen die dat hebben?
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik herken dit probleem van Android. Met de Desire had ik daar last van, daarna met de One X niet. en nu met de iPhone ook niet.
Nee, ik heb het probleem op mijn iPhone 5.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n brak Ziggo WiFi modem?
O? Ik had verwacht dat je Android zou hebben want dit leek mij een typisch Android probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
[..]
Nee, ik heb het probleem op mijn iPhone 5.
Ja, ik snap er ook weinig van. Het is eigenlijk ook vervelend dat hij het af en toe wel doet, want nu weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O? Ik had verwacht dat je Android zou hebben want dit leek mij een typisch Android probleem.
Wat heeft mijn modem met mijn iPhone te maken?quote:
Laast gezien gaat weg (optie bij iOS dus dat zal niet snel opgemerkt worden als een blokkade) en de ander zal maar 1 vinkje zien na het versturen van een bericht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef sanger het volgende:
Vraagje... Als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou. Wat ziet hij/zij of jij dan bij laatst gezien? Helemaal niets, of het tijdstip van voordat de blokkade wordt ingezet? Gaat on Android btw.
Koekoek soootwitter:zerohedge twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:04:59FACEBOOK TO BUY WHATSAPP FOR ABOUT $16B CASH AND STOCK reageer retweet
Datquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:08 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Het is natuurlijk altijd de vraag wat een bedrijf doet met je whatsappjes. Maar een koppeling met je FB zou ik niet prettig vinden ergens...
Dus ook Telegram maar eens ingeschakeld, eens kijken hoe snel mijn favoriete contacten overstappen.
Cool, gelijk aan het installeren. Hij kan ook op tabletsquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik wacht het even af hoe het uitpakt, maar heb Telegram alvast geinstalleerd. Een goed alternatief voor mensen die een clean messenger zoeken zonder toeters en bellen, het lijkt verdacht veel op WhatsApp maar dan secure en vele andere voordelen die je op de site kan zien.
https://telegram.org/
KPN zou ook met zoiets komen dit jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
Of dat sms 2.0, hoe heet het ook alweer? Oa message+ van Vodafone kan dat, maar er zijn meer apps volgens mij.
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:37 schreef remlof het volgende:
[..]
KPN zou ook met zoiets komen dit jaar.
Deze app heeft alle voordelen mee zo ongeveer, eens kijken hoeveel mensen ik over kan krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Cool, gelijk aan het installeren. Hij kan ook op tablets
Zo werkt iMessage van Apple ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.
Ook met dat Joyn? Da's wel mooi danquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt iMessage van Apple ook.
Dat lijkt me dus moeilijk irritant. Want ik stuur nog geregeld een SMS voor timing-kritische berichten. Want van al die IP-berichtjes krijg je lang niet altijd direct een melding op je telefoon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.
Nee alleen nog Apple apparaten onderling, maar support voor Joyn zal wel komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook met dat Joyn? Da's wel mooi dan.
Nadeel van Telegram is dat niemand het gebruikt, dus dan komt er sowieso niets aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus moeilijk irritant. Want ik stuur nog geregeld een SMS voor timing-kritische berichten. Want van al die IP-berichtjes krijg je lang niet altijd direct een melding op je telefoon.
Voorlopig zet ik mijn geld even in op TelegramZiet er heel goed uit!
Voordeel van Telegram is dat in ieder geval iedereen het kán gebruiken, wat bij Message+ duidelijk niet het geval is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nadeel van Telegram is dat niemand het gebruikt, dus dan komt er sowieso niets aan.
Message+ weet ik trouwens niet of je kan kiezen tussen sms en chatbericht, als de ontvanger ook Message+ heeft. Als je kan kiezen zou het wel een oplossing zijn.
Moet je Vodafone-gebruiker zijn dan? Kan het niet testen, maar ik dacht dat je Message+ ook kon gebruiken als je bij een andere telco zit...quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voordeel van Telegram is dat in ieder geval iedereen het kán gebruiken, wat bij Message+ duidelijk niet het geval is.
Dat staat er iig wel bij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je Vodafone-gebruiker zijn dan? Kan het niet testen, maar ik dacht dat je Message+ ook kon gebruiken als je bij een andere telco zit...
Oh dat is wel ultiem lomp van zequote:
Me reet. Er zal nu toch echt 16 miljard geproduceerd moeten worden met die app.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ze zeggen dat ze niks gaan veranderen en dat geloof ik ook best wel. Whatsapp blijft een los op zich zelf werkend bedrijf. Daar twijfel ik ook niet aan.
Facebook doet het enkel voor de data.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Me reet. Er zal nu toch echt 16 miljard geproduceerd moeten worden met die app.
Was Viber juist niet vrij berucht qua datamining? Volgens mij werd je complete adressenboek bij hun opgeslagen op hun servers inclusief gesprekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:
WhatsApp is exit. Jammer van mijn bereikbaarheid maar ik ga geen data verzamelen voor Facebook.
Zit nu op Viber
Hier 1. Dat komt vanzelf wel als het viral gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand uit mijn adresboek gebruikt Telegram
Ben dan wel benieuwd wie het bekostigt.quote:Telegram is free forever. No ads. No subscription fees.
Grootste deel is in aandelen. Die op dit moment erg veel waard zijn. Die zakken straks echt drastisch aangezien facebook langzaam is begonnen met leeglopen. Enige reden is data voor facebook en meer niet! En voor dat laatste ben ik heel erg bang dat ze het gaan misbruiken. Enige idee wat bijna 500 miljoen actieve telefoonnummers waard zijn? Inclusief de gesprekken en locaties?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als Facebook, Google, Microsoft of wie dan ook op de stoep staat met een grote zak geld, gaan ze allemaal overstag hoor. En terecht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wie het bekostigt.
Ja, 16 miljard dollar ongeveer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enige idee wat bijna 500 miljoen actieve telefoonnummers waard zijn? Inclusief de gesprekken en locaties?
Zal uiteindelijk wel het zelfde verdienmodel als Whatsapp hebben inderdaad. Goed werken en gratis zijn zodat je veel gebruikers krijgt, en dan de hele bups te koop zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Facebook, Google, Microsoft of wie dan ook op de stoep staat met een grote zak geld, gaan ze allemaal overstag hoor. En terecht.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor WP8quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Telegram ook maar geïnstalleerd. Whatsapp zal er binnenkort wel uitvliegen..
Kan Hangouts niet de nieuwe hype worden? Is nog steeds niet echt doorgebroken als messengersysteem op smartphones toch?
Zou ik ook niet verkeerd vinden nee, werkt als een malle.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan Hangouts niet de nieuwe hype worden? Is nog steeds niet echt doorgebroken als messengersysteem op smartphones toch?
Gelukkig heeft er toch niemand WP, dus daar mis je weinig aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor WP8
Jawel, maar die mensen wil je toch niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er toch niemand WP, dus daar mis je weinig aan.
Oh bestaan ze echt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen wil je toch niet kennen.
Bluf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Hier ook over naar Telegram, had zowaar al 2 mensen in m'n contactlist die het gebruikten. Ideaal.
Eigenlijk functioneel veel beter ook, met web toegang en desktopclients. Ik ben er blij mee! Heb m'n WA status aangepast dat ik over een paar dagen WA eraf gooi iig.. En anders SMS-en ze maar
.
ik zat hiervoor bij een bedrijf dat mij een zakelijke w8 phone gaf. Een en al ergernis, bij alle collega's.quote:
Dat is ook de propositie van WhatsApp...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, waarom? Het is toch maar gelul dat WA.
Hier ook weer 2 erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef Soohr het volgende:
Telegram gaat hard nu, 20% van mijn contacten is al over.
hoop nerds in je contact list danquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef Soohr het volgende:
Telegram gaat hard nu, 20% van mijn contacten is al over.
Tsja, de huisvrouwen meute is toch altijd lastig. Die krijg je slecht mee altijd. Maar goed die hoef ik toch niet te sprekenquote:
Zijn er echt mensen die naar die status kijken dan? Ik zie die alleen als ik een chat begin met een nieuwe contact, verder echt nooit. Bovendien zullen ze die status dus niet meer zien als je Whatsapp hebt verwijderd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Hier ook over naar Telegram, had zowaar al 2 mensen in m'n contactlist die het gebruikten. Ideaal.
Eigenlijk functioneel veel beter ook, met web toegang en desktopclients. Ik ben er blij mee! Heb m'n WA status aangepast dat ik over een paar dagen WA eraf gooi iig.. En anders SMS-en ze maar
.
Oh nou dan stuur ik ze nog ff een berichtje toch. Heb toch altijd maar een paar chats lopen, dat komt echt wel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar die status kijken dan? Ik zie die alleen als ik een chat begin met een nieuwe contact, verder echt nooit. Bovendien zullen ze die status dus niet meer zien als je Whatsapp hebt verwijderd...
https://telegram.org/faq#(...)ke-money-out-of-thisquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is trouwens het verdienmodel van Telegram?
Die zullen ze waarschijnlijk al hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef remlof het volgende:
Integratie met de Facebook messenger zou op zich wel handig zijn, maar dan hebben die feestboekfuckers wel je telefoonnummer.
Nee, niet iedereen die mijn nummer heeft hoeft mijn FB te wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef remlof het volgende:
Integratie met de Facebook messenger zou op zich wel handig zijn, maar dan hebben die feestboekfuckers wel je telefoonnummer.
Gewoon op basis van vertrouwen dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
https://telegram.org/faq#(...)ke-money-out-of-this
zoals ik het lees zit er een rijke tata achter. Als die de geldkraan dichtdraait houdt het waarschijnlijk op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gewoon op basis van vertrouwen dus.
Zoals 99 vd 100 apps in elke app store...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gewoon op basis van vertrouwen dus.
Jep, maar er word nu net gedaan of Telegram een filantropische instelling is. Vertrouw het net zo min als Facebook/GoogleMicrosoft/Whatsapp etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals 99 vd 100 apps in elke app store...
Ik vertrouw Telegram net zoveel als het oude Whatsapp denk ik. Misschien iets meer omdat ze meer aandacht lijken te schenken aan security en encryptie. Ik vertrouw Facebook een stuk minder als beide bedrijven. Het zijn gradaties vwb vertrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jep, maar er word nu net gedaan of Telegram een filantropische instelling is. Vertrouw het net zo min als Facebook/GoogleMicrosoft/Whatsapp etc.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
MessageMe is een leuk alternatief.
Google is minstens zo erg kwa privacyschendingquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De API is open-source en voor iedereen inzichtelijk, dus met "beweren" en "geloven" heeft het weinig te maken, je kunt het gewoon zelf controleren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
En waarom? Puur omdat ze zelf beweren dat ze 'privacy hoog in het vaandel hebben staan en alles zullen encrypten'. Men gelooft dus gewoon lekker wat ze lezen. Vergeet niet, WhatsApp had zulke uitspraken ook al (http://blog.whatsapp.com/(...)ads/?lang=nl&set=yes)...
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De API is open-source en voor iedereen inzichtelijk, dus met "beweren" en "geloven" heeft het weinig te maken, je kunt het gewoon zelf controleren.
En dan weten ze je naam en je hobbies! En ook je leeftijd! Heel gevaarlijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
En dan gaan ze je "hoi hoe is het? met mij goed, met jou? ook goed" delen met de hele wereld
Pfft, de zoveelste. MEGA all over again. Lees je ook even de edits en de comments?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/
Daarnaast, als je eerst Whatsapp gebruikte is dat een teken dat je sowieso geen fuck geeft om encrypted berichtjes. Ik denk dat het volk gewoon een app wil hebben wat het beste werkt.quote:There is no silver bullet. Right now, there is no easy way to secure communication between lots of users, because security takes practice and discipline.
There are solutions for message privacy, and in that regard, they should provide end to end encryption, authentication of the message recipient, and forward secrecy. Telegram’s end to end encryption is a protocol made weird without reason, the authentication (visual key fingerprint) did not prevent MITM at the beginning, and they do not have forward secrecy.
Personally, I like to use TextSecure, but it works over SMS, and this puts off some users. Also, learning how key verification works is not evident for some people.
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Xetran het volgende:
Ik houd het gewoon bij WA. lekker boeiend
Alleen heb ik geen FB.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dit.
"Privacy gaat nu weg bij WA dit dat zus zo" , maar wel lekker foto's en posts zetten op FB
nou dan kennen ze je niet anders dan je nummer en je vriendjes... boeieuh!quote:
Telegram is stukken sneller, je kunt per contact een geluidje apart instellen (als je wil) en geen WOIEOIEOIEOEIOEIIII geluidje als iemand een bericht stuurt terwijl het 'chatvenster' open staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En dan weten ze je naam en je hobbies! En ook je leeftijd! Heel gevaarlijk als je het mij vraagt.
Straks sturen ze mij nog informatie waar ik wat aan heb. Stel je voor gek.
Voor mij is het gewoon, zolang WhatsApp makkelijk te gebruiken is (dus geen advertenties oid) blijf ik het gewoon gebruiken. Tenzij iedereen overstapt naar Telegram. Gebruik ik dat toch lekker.
Vergeet de tablet- en desktop clients nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telegram is stukken sneller, je kunt per contact een geluidje apart instellen (als je wil) en geen WOIEOIEOIEOEIOEIIII geluidje als iemand een bericht stuurt terwijl het 'chatvenster' open staat.
Ik zie nu al voordelen
Het is sowieso allemaal een kwestie van vertrouwen. Of dat nu bij Henk of bij Pietje is maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dit.
"Privacy gaat nu weg bij WA dit dat zus zo" , maar wel lekker foto's en posts zetten op FB
Ohja, maar die gebruikte ik daar toch al niet voor, maar het is wel een plus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vergeet de tablet- en desktop clients niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |