Wat heeft mijn modem met mijn iPhone te maken?quote:
Laast gezien gaat weg (optie bij iOS dus dat zal niet snel opgemerkt worden als een blokkade) en de ander zal maar 1 vinkje zien na het versturen van een bericht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef sanger het volgende:
Vraagje... Als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou. Wat ziet hij/zij of jij dan bij laatst gezien? Helemaal niets, of het tijdstip van voordat de blokkade wordt ingezet? Gaat on Android btw.
Koekoek soootwitter:zerohedge twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:04:59FACEBOOK TO BUY WHATSAPP FOR ABOUT $16B CASH AND STOCK reageer retweet
Datquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:08 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Het is natuurlijk altijd de vraag wat een bedrijf doet met je whatsappjes. Maar een koppeling met je FB zou ik niet prettig vinden ergens...
Dus ook Telegram maar eens ingeschakeld, eens kijken hoe snel mijn favoriete contacten overstappen.
Cool, gelijk aan het installeren. Hij kan ook op tabletsquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik wacht het even af hoe het uitpakt, maar heb Telegram alvast geinstalleerd. Een goed alternatief voor mensen die een clean messenger zoeken zonder toeters en bellen, het lijkt verdacht veel op WhatsApp maar dan secure en vele andere voordelen die je op de site kan zien.
https://telegram.org/
KPN zou ook met zoiets komen dit jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:29 schreef Bart het volgende:
Of dat sms 2.0, hoe heet het ook alweer? Oa message+ van Vodafone kan dat, maar er zijn meer apps volgens mij.
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:37 schreef remlof het volgende:
[..]
KPN zou ook met zoiets komen dit jaar.
Deze app heeft alle voordelen mee zo ongeveer, eens kijken hoeveel mensen ik over kan krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Cool, gelijk aan het installeren. Hij kan ook op tablets
Zo werkt iMessage van Apple ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.
Ook met dat Joyn? Da's wel mooi danquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt iMessage van Apple ook.
Dat lijkt me dus moeilijk irritant. Want ik stuur nog geregeld een SMS voor timing-kritische berichten. Want van al die IP-berichtjes krijg je lang niet altijd direct een melding op je telefoon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja T Mobile was er ook mee bezig. Keus genoeg dus, en ze werken allemaal samen dus dat is wel hendig sjiek. Ik gebruik zelf dat Message+ reeds als sms-app. Als een contact ook Message+ heeft (of een andere Joyn-app) stuurt ie automatisch een chatbericht in plaats van een sms-bericht.
Nee alleen nog Apple apparaten onderling, maar support voor Joyn zal wel komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook met dat Joyn? Da's wel mooi dan.
Nadeel van Telegram is dat niemand het gebruikt, dus dan komt er sowieso niets aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus moeilijk irritant. Want ik stuur nog geregeld een SMS voor timing-kritische berichten. Want van al die IP-berichtjes krijg je lang niet altijd direct een melding op je telefoon.
Voorlopig zet ik mijn geld even in op TelegramZiet er heel goed uit!
Voordeel van Telegram is dat in ieder geval iedereen het kán gebruiken, wat bij Message+ duidelijk niet het geval is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nadeel van Telegram is dat niemand het gebruikt, dus dan komt er sowieso niets aan.
Message+ weet ik trouwens niet of je kan kiezen tussen sms en chatbericht, als de ontvanger ook Message+ heeft. Als je kan kiezen zou het wel een oplossing zijn.
Moet je Vodafone-gebruiker zijn dan? Kan het niet testen, maar ik dacht dat je Message+ ook kon gebruiken als je bij een andere telco zit...quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voordeel van Telegram is dat in ieder geval iedereen het kán gebruiken, wat bij Message+ duidelijk niet het geval is.
Dat staat er iig wel bij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je Vodafone-gebruiker zijn dan? Kan het niet testen, maar ik dacht dat je Message+ ook kon gebruiken als je bij een andere telco zit...
Oh dat is wel ultiem lomp van zequote:
Me reet. Er zal nu toch echt 16 miljard geproduceerd moeten worden met die app.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ze zeggen dat ze niks gaan veranderen en dat geloof ik ook best wel. Whatsapp blijft een los op zich zelf werkend bedrijf. Daar twijfel ik ook niet aan.
Facebook doet het enkel voor de data.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Me reet. Er zal nu toch echt 16 miljard geproduceerd moeten worden met die app.
Was Viber juist niet vrij berucht qua datamining? Volgens mij werd je complete adressenboek bij hun opgeslagen op hun servers inclusief gesprekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef Revolution-NL het volgende:
WhatsApp is exit. Jammer van mijn bereikbaarheid maar ik ga geen data verzamelen voor Facebook.
Zit nu op Viber
Hier 1. Dat komt vanzelf wel als het viral gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand uit mijn adresboek gebruikt Telegram
Ben dan wel benieuwd wie het bekostigt.quote:Telegram is free forever. No ads. No subscription fees.
Grootste deel is in aandelen. Die op dit moment erg veel waard zijn. Die zakken straks echt drastisch aangezien facebook langzaam is begonnen met leeglopen. Enige reden is data voor facebook en meer niet! En voor dat laatste ben ik heel erg bang dat ze het gaan misbruiken. Enige idee wat bijna 500 miljoen actieve telefoonnummers waard zijn? Inclusief de gesprekken en locaties?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als Facebook, Google, Microsoft of wie dan ook op de stoep staat met een grote zak geld, gaan ze allemaal overstag hoor. En terecht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wie het bekostigt.
Ja, 16 miljard dollar ongeveer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enige idee wat bijna 500 miljoen actieve telefoonnummers waard zijn? Inclusief de gesprekken en locaties?
Zal uiteindelijk wel het zelfde verdienmodel als Whatsapp hebben inderdaad. Goed werken en gratis zijn zodat je veel gebruikers krijgt, en dan de hele bups te koop zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Facebook, Google, Microsoft of wie dan ook op de stoep staat met een grote zak geld, gaan ze allemaal overstag hoor. En terecht.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor WP8quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Telegram ook maar geïnstalleerd. Whatsapp zal er binnenkort wel uitvliegen..
Kan Hangouts niet de nieuwe hype worden? Is nog steeds niet echt doorgebroken als messengersysteem op smartphones toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |