Zou ik ook niet verkeerd vinden nee, werkt als een malle.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Telegram ook maar geïnstalleerd. Whatsapp zal er binnenkort wel uitvliegen..
Kan Hangouts niet de nieuwe hype worden? Is nog steeds niet echt doorgebroken als messengersysteem op smartphones toch?
Gelukkig heeft er toch niemand WP, dus daar mis je weinig aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor WP8
Jawel, maar die mensen wil je toch niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig heeft er toch niemand WP, dus daar mis je weinig aan.
Oh bestaan ze echt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen wil je toch niet kennen.
Bluf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Hier ook over naar Telegram, had zowaar al 2 mensen in m'n contactlist die het gebruikten. Ideaal.
Eigenlijk functioneel veel beter ook, met web toegang en desktopclients. Ik ben er blij mee! Heb m'n WA status aangepast dat ik over een paar dagen WA eraf gooi iig.. En anders SMS-en ze maar
.
ik zat hiervoor bij een bedrijf dat mij een zakelijke w8 phone gaf. Een en al ergernis, bij alle collega's.quote:
Dat is ook de propositie van WhatsApp...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, waarom? Het is toch maar gelul dat WA.
Hier ook weer 2 erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef Soohr het volgende:
Telegram gaat hard nu, 20% van mijn contacten is al over.
hoop nerds in je contact list danquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef Soohr het volgende:
Telegram gaat hard nu, 20% van mijn contacten is al over.
Tsja, de huisvrouwen meute is toch altijd lastig. Die krijg je slecht mee altijd. Maar goed die hoef ik toch niet te sprekenquote:
Zijn er echt mensen die naar die status kijken dan? Ik zie die alleen als ik een chat begin met een nieuwe contact, verder echt nooit. Bovendien zullen ze die status dus niet meer zien als je Whatsapp hebt verwijderd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Hier ook over naar Telegram, had zowaar al 2 mensen in m'n contactlist die het gebruikten. Ideaal.
Eigenlijk functioneel veel beter ook, met web toegang en desktopclients. Ik ben er blij mee! Heb m'n WA status aangepast dat ik over een paar dagen WA eraf gooi iig.. En anders SMS-en ze maar
.
Oh nou dan stuur ik ze nog ff een berichtje toch. Heb toch altijd maar een paar chats lopen, dat komt echt wel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar die status kijken dan? Ik zie die alleen als ik een chat begin met een nieuwe contact, verder echt nooit. Bovendien zullen ze die status dus niet meer zien als je Whatsapp hebt verwijderd...
https://telegram.org/faq#(...)ke-money-out-of-thisquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is trouwens het verdienmodel van Telegram?
Die zullen ze waarschijnlijk al hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef remlof het volgende:
Integratie met de Facebook messenger zou op zich wel handig zijn, maar dan hebben die feestboekfuckers wel je telefoonnummer.
Nee, niet iedereen die mijn nummer heeft hoeft mijn FB te wetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef remlof het volgende:
Integratie met de Facebook messenger zou op zich wel handig zijn, maar dan hebben die feestboekfuckers wel je telefoonnummer.
Gewoon op basis van vertrouwen dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
https://telegram.org/faq#(...)ke-money-out-of-this
zoals ik het lees zit er een rijke tata achter. Als die de geldkraan dichtdraait houdt het waarschijnlijk op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gewoon op basis van vertrouwen dus.
Zoals 99 vd 100 apps in elke app store...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Gewoon op basis van vertrouwen dus.
Jep, maar er word nu net gedaan of Telegram een filantropische instelling is. Vertrouw het net zo min als Facebook/GoogleMicrosoft/Whatsapp etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals 99 vd 100 apps in elke app store...
Ik vertrouw Telegram net zoveel als het oude Whatsapp denk ik. Misschien iets meer omdat ze meer aandacht lijken te schenken aan security en encryptie. Ik vertrouw Facebook een stuk minder als beide bedrijven. Het zijn gradaties vwb vertrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jep, maar er word nu net gedaan of Telegram een filantropische instelling is. Vertrouw het net zo min als Facebook/GoogleMicrosoft/Whatsapp etc.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
MessageMe is een leuk alternatief.
Google is minstens zo erg kwa privacyschendingquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Telegram ook maar geïnstalleerd. Whatsapp zal er binnenkort wel uitvliegen..
Kan Hangouts niet de nieuwe hype worden? Is nog steeds niet echt doorgebroken als messengersysteem op smartphones toch?
De API is open-source en voor iedereen inzichtelijk, dus met "beweren" en "geloven" heeft het weinig te maken, je kunt het gewoon zelf controleren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
En waarom? Puur omdat ze zelf beweren dat ze 'privacy hoog in het vaandel hebben staan en alles zullen encrypten'. Men gelooft dus gewoon lekker wat ze lezen. Vergeet niet, WhatsApp had zulke uitspraken ook al (http://blog.whatsapp.com/(...)ads/?lang=nl&set=yes)...
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De API is open-source en voor iedereen inzichtelijk, dus met "beweren" en "geloven" heeft het weinig te maken, je kunt het gewoon zelf controleren.
En dan weten ze je naam en je hobbies! En ook je leeftijd! Heel gevaarlijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef djkoelkast het volgende:
En dan gaan ze je "hoi hoe is het? met mij goed, met jou? ook goed" delen met de hele wereld
Pfft, de zoveelste. MEGA all over again. Lees je ook even de edits en de comments?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/
Daarnaast, als je eerst Whatsapp gebruikte is dat een teken dat je sowieso geen fuck geeft om encrypted berichtjes. Ik denk dat het volk gewoon een app wil hebben wat het beste werkt.quote:There is no silver bullet. Right now, there is no easy way to secure communication between lots of users, because security takes practice and discipline.
There are solutions for message privacy, and in that regard, they should provide end to end encryption, authentication of the message recipient, and forward secrecy. Telegram’s end to end encryption is a protocol made weird without reason, the authentication (visual key fingerprint) did not prevent MITM at the beginning, and they do not have forward secrecy.
Personally, I like to use TextSecure, but it works over SMS, and this puts off some users. Also, learning how key verification works is not evident for some people.
Dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef Xetran het volgende:
Ik houd het gewoon bij WA. lekker boeiend
Alleen heb ik geen FB.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dit.
"Privacy gaat nu weg bij WA dit dat zus zo" , maar wel lekker foto's en posts zetten op FB
nou dan kennen ze je niet anders dan je nummer en je vriendjes... boeieuh!quote:
Telegram is stukken sneller, je kunt per contact een geluidje apart instellen (als je wil) en geen WOIEOIEOIEOEIOEIIII geluidje als iemand een bericht stuurt terwijl het 'chatvenster' open staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En dan weten ze je naam en je hobbies! En ook je leeftijd! Heel gevaarlijk als je het mij vraagt.
Straks sturen ze mij nog informatie waar ik wat aan heb. Stel je voor gek.
Voor mij is het gewoon, zolang WhatsApp makkelijk te gebruiken is (dus geen advertenties oid) blijf ik het gewoon gebruiken. Tenzij iedereen overstapt naar Telegram. Gebruik ik dat toch lekker.
Vergeet de tablet- en desktop clients nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telegram is stukken sneller, je kunt per contact een geluidje apart instellen (als je wil) en geen WOIEOIEOIEOEIOEIIII geluidje als iemand een bericht stuurt terwijl het 'chatvenster' open staat.
Ik zie nu al voordelen
Het is sowieso allemaal een kwestie van vertrouwen. Of dat nu bij Henk of bij Pietje is maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dit.
"Privacy gaat nu weg bij WA dit dat zus zo" , maar wel lekker foto's en posts zetten op FB
Ohja, maar die gebruikte ik daar toch al niet voor, maar het is wel een plus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vergeet de tablet- en desktop clients niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |