Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Waarom is dat plaatje van zulke slechte kwaliteit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
Repost van de lapo omdat ik vindt dat ik het onder de aandacht moet brengen:
Jongons het is toch niet normaal dat dit plaatje op de voorpagina van een krant staat?
[ afbeelding ]
Okay, ik weet dat het een lokale krant is, maar journalistiek is journalistiek.
Blind geworden van 'ik vindt'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
Jongons het is toch niet normaal dat dit plaatje op de voorpagina van een krant staat?
[ afbeelding ]
Ohmy. Da's echt erg. Ik maak normaal nooit spelfouten, maar in mijn boosheid ramde ik er gewoon op los op mijn toetsenbord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blind geworden van 'ik vindt'.
Sowieso voetbal. Tokkie sport.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Macrador het volgende:
Ik vind het wel een faal, maar ongelooflijk niet boeiend.
Opon jo ogon!quote:
Uiteraard, maar het is goed om te zien dat zelfs jij nog weleens een foutje maakt. Dan voel ik me minder slecht als ik er een maak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohmy. Da's echt erg. Ik maak normaal nooit spelfouten, maar in mijn boosheid ramde ik er gewoon op los op mijn toetsenbord..
Het spijt me, babe. Kusjekroel..
Had jij mij nou nog geapped? Mijn iphone doet dom.quote:
Toen ik net geboren was, was ik nog wel perfect, hoor. Maar de menselijke soort heeft ook mij besmet met faalheid en onkunde. Nu glipt er zo heel af en toe een kleine misser tussendoor, iets dat ik zelf als onvergeeflijk beschouw.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is goed om te zien dat zelfs jij nog weleens een foutje maakt. Dan voel ik me minder slecht als ik er een maak.
Och, wat zeg ik dit toch weer mooi.
Ja, echt een heel verhaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had jij mij nou nog geapped? Mijn iphone doet dom.krijg niks binnen maar zag wel 11 whatsappjes die ineens weer weg waren.
Thanks. Alles is weg. Ik kan het niet meer aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, echt een heel verhaal.. Ik stuur nog wel een keer.
Het is alleen zo jammer dat het onzin is. Die TT. Het is haar eerste SEX topic.quote:
Zo in zo verbaas ik me vaak over de kwaliteit van plaatjes gebruikt in kranten en magazines.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, verder prachtig ding. Maar dit is niet tof.quote:
Zopizo is het tegenwoordig ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo in zo verbaas ik me vaak over de kwaliteit van plaatjes gebruikt in kranten en magazines.
Bedankt en hoi.quote:
Lijkt me sterk dat er ineens berichten verdwijnen vanwege een internetverbindingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, verder prachtig ding. Maar dit is niet tof.Maarrrr kan ook aan de geweldige internetverbinding hier liggen.
+1quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Macrador het volgende:
Ik vind het wel een faal, maar ongelooflijk niet boeiend.
Niemand heeft meer passie voor zijn vak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo in zo verbaas ik me vaak over de kwaliteit van plaatjes gebruikt in kranten en magazines.
JA DAT KAN VINNEEEHHHHquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er ineens berichten verdwijnen vanwege een internetverbinding
Lijkt me een beetje gekkig.. misschien is er wat anders aan de hand?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA DAT KAN VINNEEEHHHHSpreek me niet tegen.
Kan je dan goed masseren?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef Macrador het volgende:
Ik studeer fysiotherapie, maar ik wil zelf niet naar de fysiotherapeut gaan voor mijn rug.
Jawelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA DAT KAN VINNEEEHHHHSpreek me niet tegen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef Macrador het volgende:
Ik studeer fysiotherapie, maar ik wil zelf niet naar de fysiotherapeut gaan voor mijn rug.
Die internetverbinding hier zou zelfs een derde wereldoorlog kunnen veroorzaken door misverstanden ontstaan door missende berichten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er ineens berichten verdwijnen vanwege een internetverbinding
Zou kunnen, echt geen idee. Maar komt vast wel weer goed, ken wel paar mensen met Iphone dus vraag het anders wel aan henquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje gekkig.. misschien is er wat anders aan de hand?
Oh dit wordt dikke ruzie op de meet.quote:
Juh, maar dat kon ik blijkbaar al voor ik dit ging studeren. Goed zijn met mijn handen en het leuk vinden was een van de redenen om het te gaan studeren.quote:
Haha waar studeer je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Juh, maar dat kon ik blijkbaar al voor ik dit ging studeren. Goed zijn met mijn handen en het leuk vinden was een van de redenen om het te gaan studeren.
Oke, vooruit... Hoe is het met je poesje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef Chowi het volgende:
Er gaat weer iets drastisch mis hier. Het gaat veel te weinig over mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ja missende berichten is wat anders dan berichten die verdwijnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die internetverbinding hier zou zelfs een derde wereldoorlog kunnen veroorzaken door misverstanden ontstaan door missende berichten.
Sterf KPN
Ik ben gewend om niet te klagen tot je niet meer kan lopen, maar mijn rug doet nog kut van een operatie van vorig jaar en ik begin het te merken tijdens het paardrijden. Dus geen dringende bedoening.quote:
Haha dat wordt leukquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dit wordt dikke ruzie op de meet.
Mja toch is het niet prettigquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben gewend om niet te klagen tot je niet meer kan lopen, maar mijn rug doet nog kut van een operatie van vorig jaar en ik begin het te merken tijdens het paardrijden. Dus geen dringende bedoening.
Whatsapp verstuurd bericten voor een iPhone middels push-berichten voor in je notifications. Echter zodra je WA zelf opent moet ie de berichten alsnog binnenhalen, maar dat gebeurt niet. Misschien omdat ze gemarkeerd zijn als ontvangen maar nooit echt binnen zijn gekomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja missende berichten is wat anders dan berichten die verdwijnen
Hmm dat is wel vreemd jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whatsapp verstuurd bericten voor een iPhone middels push-berichten voor in je notifications. Echter zodra je WA zelf opent moet ie de berichten alsnog binnenhalen, maar dat gebeurt niet. Misschien omdat ze gemarkeerd zijn als ontvangen maar nooit echt binnen zijn gekomen.
Geen idee. Je kan op een iPhone soberzo slecht zien of je via 3G of Wifi zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vreemd jaDoet ie dat ook via 3G?
Zit ik inderdaad niet boven.. alhoewel.. ik zit boven utrechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolang je niet boven Utrecht zit vind ik het nog meevallen. Ik ben het reizen wel wat gewend.
Hmm, weer een reden waarom iPhone faaltquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan op een iPhone soberzo slecht zien of je via 3G of Wifi zit
ben ik even blij met mn androidquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, weer een reden waarom iPhone faalt
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, weer een reden waarom iPhone faalt
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.
Hoi, Appleclub buitenstaander.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dear dit is net een friet/patat discussie
Zinloos, vermoeiend en vooral boooorring
Misshien kunnen we het gaan hebben over de kip en het ei en wie er nou eerder was?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Apple en patat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Zopizo het ei want daar is een halve kip uit gekomen en daarvoor waren het gewoon een dinosaurus en kikkervisje ofzo die vreeen en toen weer een ei en toen was er een hele kip.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Misshien kunnen we het gaan hebben over de kip en het ei en wie er nou eerder was?
Niet zo beginnen als mijn aardrijkskunde leerkracht hè. ER IS GEEN BOVEN ALLEEN NOORDENquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Zit ik inderdaad niet boven.. alhoewel.. ik zit boven utrechtzo'n 40 meter denk ik
Het zou me werkelijk een worst wezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Dat zeg ik ook altijd... zow dat dilemma ook weer opgelost vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zopizo het ei want daar is een halve kip uit gekomen en daarvoor waren het gewoon een dinosaurus en kikkervisje ofzo die vreeen en toen weer een ei en toen was er een hele kip.
kusje op je ...auwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goedemiddag allen
ik loop als een manke
Ik een HTC prostituee.quote:
Kost toch veels te veel man. Daarnaast mag je er nog niet eens gaan in rommelen zonder dat je je garantie verliest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn? Leverworst? Metworst?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk een worst wezen
Dat mag best hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blij voor je dat het niet mijn lies is
Salami.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn? Leverworst? Metworst?
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Kost toch veels te veel man. Daarnaast mag je er nog niet eens gaan in rommelen zonder dat je je garantie verliest.
Ok, nee, dan is het nog acceptabel. Met leverworst wordt het altijd zo'n zooitje, snap je.quote:
Ik zou er mee stoppenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kreeg donderdag een vol schot met een hockeybal net 5cm boven de knie (helemaal blauw nu) en vandaag nog een alleen dan 2 cm links van die zwarte plek
![]()
kutsport
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Inderdaad, rommelen is voor nerds.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.
Uhu, ik begrijp je helemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok, nee, dan is het nog acceptabel. Met leverworst wordt het altijd zo'n zooitje, snap je.
quote:
Rot op naar CUL, joh.quote:
Klinkt Nederlands. 'nuff said.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is Spinvis voor baggermuziek
ja, een vriend van mij stuurde me een albumquote:
Mensen die technologie snappen.quote:
Jij hebt zeker Applequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die technologie snappen.. Het is veel magischer als het allemaal een beetje raadselachtig blijft.
Dit forum heeft een speciale afdeling voor foodies, wist je dat niet?quote:
Ik ben een noobje en ik ben geen foodyquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit forum heeft een speciale afdeling voor foodies, wist je dat niet?
Ik zei toch eerder al dat ik een HTC prostituee ben?! Wel op blijven letten, he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt zeker AppleDan weet je nooit wat er deze keer het weer niet gaat doen
ok, sorry jufquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei toch eerder al dat ik een HTC prostituee ben?! Wel op blijven letten, he..
Je krijgt volgende week een overhoring.
kom je toch lekker hierheen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Ben er weer heeeeelemaal klaar mee hier.![]()
Watskeburt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Kan niet, moet voor het eerst in mijn leven echt studeren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je toch lekker hierheen?
Zal ik je helpen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan niet, moet voor het eerst in mijn leven echt studeren.
Ik bied vet lief aan je te helpen, word ik zo bejegendquote:
Ik ben niet stom!!!11quote:
Kom je vanavond monopoly spelen dan?quote:
Dat is alleen weggelegd voor muzieksnobsquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is Spinvis voor baggermuziek
Vrouwen en dingen zelf kunnenquote:
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die technologie snappen.. Het is veel magischer als het allemaal een beetje raadselachtig blijft.
inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor muzieksnobs
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezichtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Studeren bitch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen en dingen zelf kunnen![]()
wat ga je doen dan, de was, koken, poetsen?
Zo moeilijk zijn ze niet hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.
Zal es een vuist in jou...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezicht
ik moest lachenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezicht
Studeren:r ik moet straks nog ff 3 spaanse teksten gaan schrijvenquote:
Als je het beter doet voelen. Ik heb herkansingen tot de 3de september. Morgen filosofie en het wilt maar niet vooruit.quote:
Ff een stopcontact fixen Aldoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen en dingen zelf kunnen![]()
wat ga je doen dan, de was, koken, poetsen?
Lieve Tamashiiquote:
dat ding zit er nog steeds inquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff een stopcontact fixen Aldo
Echte vrouwen Jeweettoch
NEE NIET WEGEDIITEN TAMASHIIquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ding zit er nog steeds in![]()
jaja ik schaam me diep
Ja!!1quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je vanavond monopoly spelen dan?
TROOOOOLLL! JE ZEI LIEVE TAMASHIIquote:
wacht ik zoek dat topic wel ff voor jequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Puur toeval dit?
U ben zelf nen trolquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TROOOOOLLL! JE ZEI LIEVE TAMASHII
Whehe. Wat een onzin. Als je gewoon uitgaat van ja is nee en nee is ja, dan snap je vrouwen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.
he wat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Wat een onzin. Als je gewoon uitgaat van ja is nee en nee is ja, dan snap je vrouwen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Lola:
KLB / stekker breekt af in het stopcontact
gohquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Stroom er af stopcontact er af en fixen
Sukkelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Lola:
KLB / stekker breekt af in het stopcontact
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he wat?
Dus als ik iemand waar ik een oogje op heb mee uitvraag en ze zegt nee is het ja?
Moet ik het dan nog een keer vragen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
Keep in mind, ik ben ook een vrouw..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
van mijn FOK!mama geleerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij toch?
Masr puur toeval dus. Hihi
Dat laatstequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet ik het dan nog een keer vragen?of gewoon met de staart tussen de benen afdruipen?
daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ben ik bangquote:
Ja die lopen we allemaal wel eens opquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ben ik bangik haat blauwtjes
Neee, niet nog een keer vragen, dat is taboe. Gewoon uitgaan van het tegenovergestelde en daarnaar handelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet ik het dan nog een keer vragen?of gewoon met de staart tussen de benen afdruipen?
ik denk dat ze misschien wel ja gaat zeggen, want we hebben het wel gezellig samenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die lopen we allemaal wel eens op
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neee, niet nog een keer vragen, dat is taboe. Gewoon uitgaan van het tegenovergestelde en daarnaar handelen.
Niet zo moeilijk doen johquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?
Ja want dan straal je zelfverzekerdheid uit en vrouwen geilen daar op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?
Gewoon met een knuppel bewusteloos slaan en mee je grot in trekken net als vroeger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he wat?
Dus als ik iemand waar ik een oogje op heb mee uitvraag en ze zegt nee is het ja?
ECHT?! ASL?????quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh
Vragen of ze na de les effe een terrasje wilt pakken ofzo.
Hou het luchtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juistemquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja want dan straal je zelfverzekerdheid uit en vrouwen geilen daar op.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ben je nou echt zo dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
juistem![]()
jaquote:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
normaal flirt ik altijd in een kroeg, maar dat kan nu niet
ja lach maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Oh wacht alcohol
Wat schattigquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja lach maar
[ afbeelding ]
praten kan primamaar iemand uitvragen vind ik nog altijd lastig
![]()
Ah joh, gewoon een paar biertjes achterover tikken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
normaal flirt ik altijd in een kroeg, maar dat kan nu niet
lach maarquote:
Tijdens de lesquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een paar biertjes achterover tikken.
Ik ben wel heel flexibel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
Hey Aldo laat gewoon in van je ijshockeymoves zien
Ik lach helemaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lach maar![]()
en dan helemaal iemand mee uitvragen die ik leuk vindthe horror
![]()
ok danquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niet
Ik vind het schattig.
Als ik lach dan doe ik whahaha enen
Goed zoquote:
Blijven oefenen dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die moves zijn nog lichtjaren ver
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik ook eindelijk eens op datequote:
Mooi tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga ik ook eindelijk eens op date![]()
als het goed is dan
Haarlem doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenochtend naar ikea.. vraag me af qua drukte of het nog uitmaakt of ik Haarlem of Amsterdam pak.
Amsterdam dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haarlem doen![]()
vanwege het abn
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.quote:
Mja dan asus ff mailen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.
http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=nl-nlquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.
Nee ik zit echt boven utrechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niet zo beginnen als mijn aardrijkskunde leerkracht hè. ER IS GEEN BOVEN ALLEEN NOORDEN![]()
![]()
![]()
![]()
Het is algemeen bekend dat jij graag boven zit.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat jij graag boven zit.
Je weet toch?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Lekker, heb je ook een kopje voor mij?
het liefste een van de eerste 2... tenzij dat niet mogelijk is, dan wil ik af en toe nog wel eens voor de 3e optie gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewone melk? Opgeklopte melk? Of gewoon koffiemelk?
Ik heb beide standaard in huis, dus geen probleemquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
het liefste een van de eerste 2... tenzij dat niet mogelijk is, dan wil ik af en toe nog wel eens voor de 3e optie gaan
1x quoten, alles kopieren, dan de volgende quoten, en in die reactie je vorige quote plakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Enig idee hoe je moet multiquoten via de mobiele versie? of is dat verder niet echt mogelijk?
Wie doet dat dan ook?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opstaan is moeilijk na overdag slapen..
Als ik het al doe dan steeds kopieren en plakken, andere mogelijkheid heb ik nog niet ontdektquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Enig idee hoe je moet multiquoten via de mobiele versie? of is dat verder niet echt mogelijk?
ja nou dat dacht ik dus niet he?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1x quoten, alles kopieren, dan de volgende quoten, en in die reactie je vorige quote plakken
dat doe ik wel altijd als ik mobiel zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou dat dacht ik dus niet he?grapjas
Ik dus, omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb en straks weer moetquote:
Waar ga je heen rijden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dus, omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb en straks weer moet
Werkse vannachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een anderquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat doe ik wel altijd als ik mobiel zit![]()
ach ja, dan passen ze zich maar aan toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een ander
Ja of ik moet de gewone desktop versie gebruiken.quote:[img]http:gewonekzine.net/p/10s.gif[/img] Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, dan passen ze zich maar aan toch?
kan dat ook?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of ik moet de gewone desktop versie gebruiken.
Lekker boeiend. Ik ga niet moeilijk doen met copy/paste (gaat meestal ook niet vlekkeloosquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet dus ik post dan meestal vlak na elkaar. Maar dat lijkt me zo vervelend voor een ander
goed bezig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet verquote:
Schrijf een klachtenbriefquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet ver
Werklui voor de containterterminal rijden, 3 uurtjes werk ofzo..
Afgelopen zaterdag ochtend en nacht lui van Decibel gereden..
Wat een drama elke keer weer bij de evenementen in Beekse Bergen wat betreft parkeren met de touringcars en het terrein af rijden
En ze leren het maar niet..
Ze weten het, maar elke oplossing die ze proberen faaltquote:
Sowieso is het lastig om 200+ bussen logistiek te regelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze weten het, maar elke oplossing die ze proberen faalt
Het parkeerterrein is er gewoon niet geschikt voor om 200+ bussen te plaatsen
waarom maken ze niet een treintje naar een groter parkeerterreinquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen dinsdag en ondanks de vele mogelijkheden is het idd krapquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er dus nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom maken ze niet een treintje naar een groter parkeerterrein
True, maar het is gewoon een ongeschikt terrein..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso is het lastig om 200+ bussen logistiek te regelen
Mjah, ligt er ook nog aan op welke parkeerplaats jij dan geweest bent.. Aan de kant van het park zelf? Daar komen wij dus meestal niet, maar aan de andere kant van de snelweg.. En dat is niet veel beter qua ruimtequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen dinsdag en ondanks de vele mogelijkheden is het idd krap
Hoi Zeefjequote:
Je had ook niet zo'n lekkere reetpic moeten postenquote:
Waarom nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je had ook niet zo'n lekkere reetpic moeten posten
Alles goed, met jou ook?quote:
Hij heef allemaal gillende blonde schattige meisjes achter hem aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Dan heb je er vast om gevraagd
Uh, niet gillend, maar wel blondquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij heef allemaal gillende blonde schattige meisjes achter hem aan. Ik ben dat niet
Ik ben donkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uh, niet gillend, maar wel blond
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik nietquote:
Dus ben je nu hosselbaar of niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Valt mee hor. Ik mag dan wel single zijn maar van god los ga ik niet
picsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
*hosseltquote:
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?quote:
vraag het hemquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft Faxie allemaal gehosseld?
Ik jou anders nog welquote:
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
[img]www.funnyjunk.com/funny_pictures/2308867/Omfg/ [/img]quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ben je nu hosselbaar of niet?
En maar klagen over te weinig vrouwenaandachtquote:
Er is een verschil tussen aandacht geven en aandacht krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
En maar klagen over te weinig vrouwenaandacht
Lang verhaal. As usuallyquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik jou anders nog wel![]()
[..]
Sinds wanneer single? Last I read, was je nog happy samen..
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
Heel dat het ajakkes logo gecensureerd wordt
Mooi logo!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien niet, gezien de zichtbare artefacten.
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Single en niet hosselbaar, hmmm weird
Dat is wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon dat ik niet gehosselt wil worden. Even geen behoefte aan
Is het niet gehosseld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:
Doet een andere site het wel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
Je adblocker staat op de paranoïde stand?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef zeefje het volgende:
Jongens waarom doet fok het niet op mijn laptop (zit nu mobiel)
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homoquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry, ik ben met iets anders bezig
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je adblocker staat op de paranoïde stand?
1. Alsof zeefje daadwerkelijk langs zou komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
Net of ik metiedereem batstquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kans om te neuken en jij laat het liggen...... homo
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mij zou kennen zou je met mij batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |