Kost toch veels te veel man. Daarnaast mag je er nog niet eens gaan in rommelen zonder dat je je garantie verliest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.
Kun je misschien iets specifieker zijn? Leverworst? Metworst?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk een worst wezen
Dat mag best hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blij voor je dat het niet mijn lies is
Salami.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je misschien iets specifieker zijn? Leverworst? Metworst?
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Kost toch veels te veel man. Daarnaast mag je er nog niet eens gaan in rommelen zonder dat je je garantie verliest.
Ok, nee, dan is het nog acceptabel. Met leverworst wordt het altijd zo'n zooitje, snap je.quote:
Ik zou er mee stoppenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kreeg donderdag een vol schot met een hockeybal net 5cm boven de knie (helemaal blauw nu) en vandaag nog een alleen dan 2 cm links van die zwarte plek
![]()
kutsport
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Inderdaad, rommelen is voor nerds.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook niet willen rommelen daarmee. Het is meteen al perfect, allemaal.
Uhu, ik begrijp je helemaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok, nee, dan is het nog acceptabel. Met leverworst wordt het altijd zo'n zooitje, snap je.
quote:
Rot op naar CUL, joh.quote:
Klinkt Nederlands. 'nuff said.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is Spinvis voor baggermuziek
ja, een vriend van mij stuurde me een albumquote:
Mensen die technologie snappen.quote:
Jij hebt zeker Applequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die technologie snappen.. Het is veel magischer als het allemaal een beetje raadselachtig blijft.
Dit forum heeft een speciale afdeling voor foodies, wist je dat niet?quote:
Ik ben een noobje en ik ben geen foodyquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit forum heeft een speciale afdeling voor foodies, wist je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |