Mja toch is het niet prettigquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben gewend om niet te klagen tot je niet meer kan lopen, maar mijn rug doet nog kut van een operatie van vorig jaar en ik begin het te merken tijdens het paardrijden. Dus geen dringende bedoening.
Whatsapp verstuurd bericten voor een iPhone middels push-berichten voor in je notifications. Echter zodra je WA zelf opent moet ie de berichten alsnog binnenhalen, maar dat gebeurt niet. Misschien omdat ze gemarkeerd zijn als ontvangen maar nooit echt binnen zijn gekomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja missende berichten is wat anders dan berichten die verdwijnen
Hmm dat is wel vreemd jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whatsapp verstuurd bericten voor een iPhone middels push-berichten voor in je notifications. Echter zodra je WA zelf opent moet ie de berichten alsnog binnenhalen, maar dat gebeurt niet. Misschien omdat ze gemarkeerd zijn als ontvangen maar nooit echt binnen zijn gekomen.
Geen idee. Je kan op een iPhone soberzo slecht zien of je via 3G of Wifi zitquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vreemd jaDoet ie dat ook via 3G?
Zit ik inderdaad niet boven.. alhoewel.. ik zit boven utrechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolang je niet boven Utrecht zit vind ik het nog meevallen. Ik ben het reizen wel wat gewend.
Hmm, weer een reden waarom iPhone faaltquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan op een iPhone soberzo slecht zien of je via 3G of Wifi zit
ben ik even blij met mn androidquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, weer een reden waarom iPhone faalt
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, weer een reden waarom iPhone faalt
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.
Hoi, Appleclub buitenstaander.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dear dit is net een friet/patat discussie
Zinloos, vermoeiend en vooral boooorring
Misshien kunnen we het gaan hebben over de kip en het ei en wie er nou eerder was?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Apple en patat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Zopizo het ei want daar is een halve kip uit gekomen en daarvoor waren het gewoon een dinosaurus en kikkervisje ofzo die vreeen en toen weer een ei en toen was er een hele kip.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Misshien kunnen we het gaan hebben over de kip en het ei en wie er nou eerder was?
Niet zo beginnen als mijn aardrijkskunde leerkracht hè. ER IS GEEN BOVEN ALLEEN NOORDENquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Zit ik inderdaad niet boven.. alhoewel.. ik zit boven utrechtzo'n 40 meter denk ik
Het zou me werkelijk een worst wezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen deel uitmaakt van de Appleclub.
Ik ookquote:
Dat zeg ik ook altijd... zow dat dilemma ook weer opgelost vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zopizo het ei want daar is een halve kip uit gekomen en daarvoor waren het gewoon een dinosaurus en kikkervisje ofzo die vreeen en toen weer een ei en toen was er een hele kip.
kusje op je ...auwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goedemiddag allen
ik loop als een manke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |