Heeft hij ook een FOK!papa?quote:
Arme Vinniieequote:
Leuk he. Ik heb het veel te druk voor fokquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, kijk nou, er leeft er weer eentje
Hij heeft geen papa op Fok! dat is toch zieligquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft vinnie er mee te maken
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ben kapotwas wel mega tof om te bbqen met 11 mensen en te drinken en sowieso mensen in de 30/40 klasse zijn tof. Gewoon open minded. Veel gehoord en nu ga ik ff uitbrakken
Goedemiddagquote:
klinkt als een geslaagd dagje/avondquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ben kapotwas wel mega tof om te bbqen met 11 mensen en te drinken en sowieso mensen in de 30/40 klasse zijn tof. Gewoon open minded. Veel gehoord en nu ga ik ff uitbrakken
Hele 'tent' afgebrokenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedemiddag
Nu ff kijken of hun hotelkamer het overleefd heeft en de sleutel terug brengen voordat ik op mn dak krijg ( hoewel gratis blijft leuk)
Ik hoop het srs niet, zo trots dat ik dag gratiesj kon regelen maar zij zijn ook wel te vertrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele 'tent' afgebroken![]()
Nice, gratiesj is altijd goed
Ja was alleen ongelofelijk moe om 4 uur vannachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt als een geslaagd dagje/avond
Nah, zoveel kun je ook niet slopen in een hotelkamer toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het srs niet, zo trots dat ik dag gratiesj kon regelen maar zij zijn ook wel te vertrouwen
logisch wel toch? Heb je verder vandaag nog verplichtingen? Anders de rest van vandaag lekker kalm aan doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja was alleen ongelofelijk moe om 4 uur vannacht
Klopt man, ziet er nog prima uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, zoveel kun je ook niet slopen in een hotelkamer toch?![]()
Wel goed gefixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |