quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Kun je van je sport later je rekeningen betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Of hij moet zo goed zijn in wat hij doet dat ie ek's wk's en olympische spelen aankan, dan zou ik voor het sporten kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders idd studie.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je van je sport later je rekeningen betalen?
Dat dus eigenlijk jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je van je sport later je rekeningen betalen?
Als je gaat studeren in het buitenland kan je toch ook niet sporten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
het is meer: als ik zoveel ga sporten is de kans op een extra jaar groter, en geen master in het buitenland. Maar wel een stuk minder vrienden enzulks en een gemis qua gezelligheid
Nee klopt, dus dit zou uberhaupt al mijn laatste jaar wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je gaat studeren in het buitenland kan je toch ook niet sporten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme wat is dit kut
[ afbeelding ]
Altijd goed met mensen die geen leven hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
ach ja
hoe is het met jullie leven?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd goed met mensen die geen leven hebben.
Meer gaan sporten zodat je er je geld mee kan verdienen of heerlijk naar het buitenland, buitenlandse chickies scorenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
het is meer: als ik zoveel ga sporten is de kans op een extra jaar groter, en geen master in het buitenland. Maar wel een stuk minder vrienden enzulks en een gemis qua gezelligheid
Biologisch goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
ach ja
hoe is het met jullie leven?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meer gaan sporten zodat je er je geld mee kan verdienen of heerlijk naar het buitenland, buitenlandse chickies scoren. Ik zou het wel weten
. (Ik ben niet zo een sporter
) .
Is ook zeker de bedoelingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:24 schreef DaMook het volgende:
Overigens kun je altijd (Vooral in het buitenland) een nieuw sociaal leven op bouwen.
Ik ben dan ook ultiem grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True storyquote:
Eigenlijk alleen altijd al weinig sociale contacten gehad en dat veranderen lukt nietquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen altijd al weinig sociale contacten gehad en dat veranderen lukt niet
Ik zou voor de stage gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]klopt
[..]
Is ook zeker de bedoeling(god wat klinkt dat sad
![]()
)
maar ik wil nog wel een leuk laatste jaar, en ik wil ook graag naar het buitenland
is ook heel vetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou voor de stage gaan, maar dat is puur gebasseerd op mijn omstandigheden
. En behoeftes
. Ik zou sowieso graag emigreren
.
Dat is altijd zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is ook heel vet![]()
zul je zien, ik maak een keuze en dan kom ik daar over een paar maanden op terug ofzomaar dan is het te laat
juistemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is altijd zoElk voordeel heeft z'n nadeel bladiebla etc.
Proostquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
juistem![]()
ach ja, genoeg nu, tijd voor bier
Beetje jammer dat Bruinesse totaal aan de andere kant van NL ligtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
KLB / Pas op voor de BBQ
het gaat niet goed bij lola
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Bruinesse totaal aan de andere kant van NL ligt
Lola, je leeftquote:
Truequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqen
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqen
[..]
Lola, je leeft![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoor![]()
koffie
Ik las: ik ben een meeter in bbq hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoor![]()
koffie
Heeft hij ook een FOK!papa?quote:
Arme Vinniieequote:
Leuk he. Ik heb het veel te druk voor fokquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, kijk nou, er leeft er weer eentje
Hij heeft geen papa op Fok! dat is toch zieligquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft vinnie er mee te maken
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ben kapotwas wel mega tof om te bbqen met 11 mensen en te drinken en sowieso mensen in de 30/40 klasse zijn tof. Gewoon open minded. Veel gehoord en nu ga ik ff uitbrakken
Goedemiddagquote:
klinkt als een geslaagd dagje/avondquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Ben kapotwas wel mega tof om te bbqen met 11 mensen en te drinken en sowieso mensen in de 30/40 klasse zijn tof. Gewoon open minded. Veel gehoord en nu ga ik ff uitbrakken
Hele 'tent' afgebrokenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedemiddag
Nu ff kijken of hun hotelkamer het overleefd heeft en de sleutel terug brengen voordat ik op mn dak krijg ( hoewel gratis blijft leuk)
Ik hoop het srs niet, zo trots dat ik dag gratiesj kon regelen maar zij zijn ook wel te vertrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele 'tent' afgebroken![]()
Nice, gratiesj is altijd goed
Ja was alleen ongelofelijk moe om 4 uur vannachtquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt als een geslaagd dagje/avond
Nah, zoveel kun je ook niet slopen in een hotelkamer toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het srs niet, zo trots dat ik dag gratiesj kon regelen maar zij zijn ook wel te vertrouwen
logisch wel toch? Heb je verder vandaag nog verplichtingen? Anders de rest van vandaag lekker kalm aan doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja was alleen ongelofelijk moe om 4 uur vannacht
Klopt man, ziet er nog prima uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, zoveel kun je ook niet slopen in een hotelkamer toch?![]()
Wel goed gefixed
Het is nog vroegquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tijn, faaltje, het ging om Aldo en niet vinnie
Neeee geen verplichtingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
logisch wel toch? Heb je verder vandaag nog verplichtingen? Anders de rest van vandaag lekker kalm aan doen
Ik heb net ff de boel schoongemaakt en vriendlief heeft gestofzuigd. Moet alleen nog even een paar wasjes vouwen. Dan doe ik verder ook niks meer vandaag
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leuk he. Ik heb het veel te druk voor fok
Ligt eraan wie het organiseert vaak..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Macrador het volgende:
Zeg op die bbq-meet is dat zelf vlees en bier meenemen, samen naar de winkel, bijleggen of hoe werkt dat hier?
Denk bijleggen, gezien het feit dat iedereen anders met hetzelfde ofzo komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef Macrador het volgende:
Zeg op die bbq-meet is dat zelf vlees en bier meenemen, samen naar de winkel, bijleggen of hoe werkt dat hier?
Mja lijkt me het handigste, maar als ik kom dan neem ik wel een paar donkere leffes ofzo mee want ik wil redelijk goed bier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk bijleggen, gezien het feit dat iedereen anders met hetzelfde ofzo komt
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt man, ziet er nog prima uit![]()
Wellicht nog extra inkomen dadelijk ook
Heerlijk, hier ook lekker lui. Maar toch zo ff die wasjes doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee geen verplichtingenheerlijk
Doe je goehoed! Huis schoon is altijd fijn!
Moet ff kijken, iedereen kan ook wat meenemen. Maar dan moeten we dat van tevoren afspreken. Sowieso haal ik wel bier en wijn, maar duurdere drank moet bv zelf worden meegenomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mja lijkt me het handigste, maar als ik kom dan neem ik wel een paar donkere leffes ofzo mee want ik wil redelijk goed bier.
Wassen is fijn. Schoon en zacht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, hier ook lekker lui. Maar toch zo ff die wasjes doen.
morgen nog lekker vrij dinsdag weer aan de bak
Drank zelf meenemen en vlees evt. op de dag zelf pas halen, aangezien je anders niet weet hoeveel personen je hebt (nu komen er altijd nog mensen op het laatste moment bijquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ff kijken, iedereen kan ook wat meenemen. Maar dan moeten we dat van tevoren afspreken. Sowieso haal ik wel bier en wijn, maar duurdere drank moet bv zelf worden meegenomen.
Maar sowieso is het alleen met lekker weer. Graad of 17-20 en beetje zon.
Gisteren bij een paar auto's wezen kijken, maar dat was niet echt wat. Vandaag niks doen; beetje gamen ofzo.quote:
mjuh maar sterke drank moet ik sowieso niet hebben, maar ik kan altijd wat speciaalbiertjes regelen als mensen dat willen. Of niet natuurlijk want pils is natuurlijk stukken goedkoper.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ff kijken, iedereen kan ook wat meenemen. Maar dan moeten we dat van tevoren afspreken. Sowieso haal ik wel bier en wijn, maar duurdere drank moet bv zelf worden meegenomen.
Maar sowieso is het alleen met lekker weer. Graad of 17-20 en beetje zon.
Zucht, had hele reactie getypt. Nu issie weg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank zelf meenemen en vlees evt. op de dag zelf pas halen, aangezien je anders niet weet hoeveel personen je hebt (nu komen er altijd nog mensen op het laatste moment bij).
[..]
Gisteren bij een paar auto's wezen kijken, maar dat was niet echt wat. Vandaag niks doen; beetje gamen ofzo.
Prima weekend dus, maar niet echt sociaal
Nee maar dat ik gewoon het algemene haal bedoel ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
mjuh maar sterke drank moet ik sowieso niet hebben, maar ik kan altijd wat speciaalbiertjes regelen als mensen dat willen. Of niet natuurlijk want pils is natuurlijk stukken goedkoper.
Dat is vervelend jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zucht, had hele reactie getypt. Nu issie weg.
Anyway, ja bij de meet in Arnhem vind ik het prima als mensen op de dag zelf nog zeggen te komen, maar als ie bij mij is dan een week van te voren is het klaar. Geen afzeggers meer, 1 of 2 die er bij komen kan prima maar meer niet hoor.Ben best flexibel maar moet best veel regelen en rekening houden met andere dingen.
Ga je een auto kopen ja? Welke prijsklasse?
Hehe, we zien het wel. Ik wil iig niet dat een week van tevoren 5 mensen zeggen joah sorry gaat niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja
Hmm ja dat snap ik, dat is wel logisch dan
Was voor een Toyota MR2 wezen kijken, die kosten zo rond de ¤2500
Nee daar zit je inderdaad niet op te wachtenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, we zien het wel. Ik wil iig niet dat een week van tevoren 5 mensen zeggen joah sorry gaat niet meer.
Oeh nice, wat een investering.
Oh. Ik ben gewend aan avonden van 45 euro in Nederlandquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar dat ik gewoon het algemene haal bedoel ik.Moet iedereen maar even voorkeur geven aan hoe en wat en dan kan ik ook wel vlees halen, maar dat wordt dan 5 a 10 euro ofzo per persoon voor de hele middag/avond.
Mja BBQ'en is wel iets anders dan uitgaan héquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh. Ik ben gewend aan avonden van 45 euro in Nederland
Vorige keer met Arnhem meet was ik ook zoiets kwijt. Maar als je hier gaat bbqen kan je alle drank al in de winkel halen en dat scheelt natuurlijk giga met horeca prijzen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh. Ik ben gewend aan avonden van 45 euro in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |