quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Kun je van je sport later je rekeningen betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Of hij moet zo goed zijn in wat hij doet dat ie ek's wk's en olympische spelen aankan, dan zou ik voor het sporten kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders idd studie.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je van je sport later je rekeningen betalen?
Dat dus eigenlijk jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je van je sport later je rekeningen betalen?
Als je gaat studeren in het buitenland kan je toch ook niet sporten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
het is meer: als ik zoveel ga sporten is de kans op een extra jaar groter, en geen master in het buitenland. Maar wel een stuk minder vrienden enzulks en een gemis qua gezelligheid
Nee klopt, dus dit zou uberhaupt al mijn laatste jaar wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je gaat studeren in het buitenland kan je toch ook niet sporten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme wat is dit kut
[ afbeelding ]
Altijd goed met mensen die geen leven hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
ach ja
hoe is het met jullie leven?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd goed met mensen die geen leven hebben.
Meer gaan sporten zodat je er je geld mee kan verdienen of heerlijk naar het buitenland, buitenlandse chickies scorenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
het is meer: als ik zoveel ga sporten is de kans op een extra jaar groter, en geen master in het buitenland. Maar wel een stuk minder vrienden enzulks en een gemis qua gezelligheid
Biologisch goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
ach ja
hoe is het met jullie leven?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meer gaan sporten zodat je er je geld mee kan verdienen of heerlijk naar het buitenland, buitenlandse chickies scoren. Ik zou het wel weten
. (Ik ben niet zo een sporter
) .
Is ook zeker de bedoelingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:24 schreef DaMook het volgende:
Overigens kun je altijd (Vooral in het buitenland) een nieuw sociaal leven op bouwen.
Ik ben dan ook ultiem grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True storyquote:
Eigenlijk alleen altijd al weinig sociale contacten gehad en dat veranderen lukt nietquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen altijd al weinig sociale contacten gehad en dat veranderen lukt niet
Ik zou voor de stage gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]klopt
[..]
Is ook zeker de bedoeling(god wat klinkt dat sad
![]()
)
maar ik wil nog wel een leuk laatste jaar, en ik wil ook graag naar het buitenland
is ook heel vetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou voor de stage gaan, maar dat is puur gebasseerd op mijn omstandigheden
. En behoeftes
. Ik zou sowieso graag emigreren
.
Dat is altijd zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is ook heel vet![]()
zul je zien, ik maak een keuze en dan kom ik daar over een paar maanden op terug ofzomaar dan is het te laat
juistemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is altijd zoElk voordeel heeft z'n nadeel bladiebla etc.
Proostquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
juistem![]()
ach ja, genoeg nu, tijd voor bier
Beetje jammer dat Bruinesse totaal aan de andere kant van NL ligtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
KLB / Pas op voor de BBQ
het gaat niet goed bij lola
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Bruinesse totaal aan de andere kant van NL ligt
Lola, je leeftquote:
Truequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqen
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze heeft nooit gezegd waar ze ging bbqen
[..]
Lola, je leeft![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoor![]()
koffie
Ik las: ik ben een meeter in bbq hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een meesteres in bbqen hoor![]()
koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |