Mooie OP, sterk einde. Even quoten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef arjan1212 het volgende:
Barbecue ontploft: twee gewonden
SCHOUWEN-DUIVELAND -
In de Zeeuwse plaats Bruinisse zijn zaterdagavond twee kinderen gewond geraakt toen de barbecue waar ze bij stonden ontplofte
[ afbeelding ]
quote:
Denken dat dit plaatje 'per ongeluk' gepost is....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooie OP, sterk einde. Even quoten.
Waar maak je uit op dat ik dat denk?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:46 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Denken dat dit plaatje 'per ongeluk' gepost is....
Op gas barbecueën bestaat niet eens. Dan ben je gewoon aan het gourmetten ofzo. Met barbecueën heeft dat niets te maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Barbecueën moet je dan ook niet op gas doen
Omdat je hem als een gek gaat quoten en er dat ook nog nadrukkelijk even bij vermeldt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik dat denk?
Nou nou Mikey, dat was helemaal niet de insteek van mijn bericht hoor. Maar probeer het gerust nog eens, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Omdat je hem als een gek gaat quoten en er dat ook nog nadrukkelijk even bij vermeldt.
Wat was dan wel de insteek? Want ik kan geen andere bedenken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou Mikey, dat was helemaal niet de insteek van mijn bericht hoor. Maar probeer het gerust nog eens, zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |