Goed zoquote:
Blijven oefenen dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar die moves zijn nog lichtjaren ver
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik ook eindelijk eens op datequote:
Mooi tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga ik ook eindelijk eens op date![]()
als het goed is dan
Haarlem doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Morgenochtend naar ikea.. vraag me af qua drukte of het nog uitmaakt of ik Haarlem of Amsterdam pak.
Amsterdam dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haarlem doen![]()
vanwege het abn
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.quote:
Mja dan asus ff mailen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.
http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=nl-nlquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dan kom ik meestal op dingen die niet van Asus zelf zijn en ik weet niet echt of ik die wel moet vertrouwen.
Nee ik zit echt boven utrechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niet zo beginnen als mijn aardrijkskunde leerkracht hè. ER IS GEEN BOVEN ALLEEN NOORDEN![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |