Dat laatstequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet ik het dan nog een keer vragen?of gewoon met de staart tussen de benen afdruipen?
daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ben ik bangquote:
Ja die lopen we allemaal wel eens opquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ben ik bangik haat blauwtjes
Neee, niet nog een keer vragen, dat is taboe. Gewoon uitgaan van het tegenovergestelde en daarnaar handelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moet ik het dan nog een keer vragen?of gewoon met de staart tussen de benen afdruipen?
ik denk dat ze misschien wel ja gaat zeggen, want we hebben het wel gezellig samenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die lopen we allemaal wel eens op
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neee, niet nog een keer vragen, dat is taboe. Gewoon uitgaan van het tegenovergestelde en daarnaar handelen.
Niet zo moeilijk doen johquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?
Ja want dan straal je zelfverzekerdheid uit en vrouwen geilen daar op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ze zegt nee, dan ga ik ervan uit dat het een ja is?
Gewoon met een knuppel bewusteloos slaan en mee je grot in trekken net als vroeger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he wat?
Dus als ik iemand waar ik een oogje op heb mee uitvraag en ze zegt nee is het ja?
ECHT?! ASL?????quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
Keep in mind, ik ben ook een vrouw..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh
Vragen of ze na de les effe een terrasje wilt pakken ofzo.
Hou het luchtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juistemquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja want dan straal je zelfverzekerdheid uit en vrouwen geilen daar op.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ben je nou echt zo dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
juistem![]()
jaquote:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
normaal flirt ik altijd in een kroeg, maar dat kan nu niet
ja lach maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Oh wacht alcohol
Wat schattigquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja lach maar
[ afbeelding ]
praten kan primamaar iemand uitvragen vind ik nog altijd lastig
![]()
Ah joh, gewoon een paar biertjes achterover tikken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
normaal flirt ik altijd in een kroeg, maar dat kan nu niet
lach maarquote:
Tijdens de lesquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een paar biertjes achterover tikken.
Ik ben wel heel flexibel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
Hey Aldo laat gewoon in van je ijshockeymoves zien
Ik lach helemaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lach maar![]()
en dan helemaal iemand mee uitvragen die ik leuk vindthe horror
![]()
ok danquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niet
Ik vind het schattig.
Als ik lach dan doe ik whahaha enen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |