Ik zei toch eerder al dat ik een HTC prostituee ben?! Wel op blijven letten, he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt zeker AppleDan weet je nooit wat er deze keer het weer niet gaat doen
ok, sorry jufquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei toch eerder al dat ik een HTC prostituee ben?! Wel op blijven letten, he..
Je krijgt volgende week een overhoring.
kom je toch lekker hierheen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Ben er weer heeeeelemaal klaar mee hier.![]()
Watskeburt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Kan niet, moet voor het eerst in mijn leven echt studeren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je toch lekker hierheen?
Zal ik je helpen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan niet, moet voor het eerst in mijn leven echt studeren.
Ik bied vet lief aan je te helpen, word ik zo bejegendquote:
Ik ben niet stom!!!11quote:
Kom je vanavond monopoly spelen dan?quote:
Dat is alleen weggelegd voor muzieksnobsquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
wat is Spinvis voor baggermuziek
Vrouwen en dingen zelf kunnenquote:
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die technologie snappen.. Het is veel magischer als het allemaal een beetje raadselachtig blijft.
inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor muzieksnobs
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezichtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Studeren bitch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen en dingen zelf kunnen![]()
wat ga je doen dan, de was, koken, poetsen?
Zo moeilijk zijn ze niet hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.
Zal es een vuist in jou...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezicht
ik moest lachenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, zo hard kreeg je mijn vuist niet in je gezicht
Studeren:r ik moet straks nog ff 3 spaanse teksten gaan schrijvenquote:
Als je het beter doet voelen. Ik heb herkansingen tot de 3de september. Morgen filosofie en het wilt maar niet vooruit.quote:
Ff een stopcontact fixen Aldoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwen en dingen zelf kunnen![]()
wat ga je doen dan, de was, koken, poetsen?
Lieve Tamashiiquote:
dat ding zit er nog steeds inquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff een stopcontact fixen Aldo
Echte vrouwen Jeweettoch
NEE NIET WEGEDIITEN TAMASHIIquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ding zit er nog steeds in![]()
jaja ik schaam me diep
Ja!!1quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je vanavond monopoly spelen dan?
TROOOOOLLL! JE ZEI LIEVE TAMASHIIquote:
wacht ik zoek dat topic wel ff voor jequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Puur toeval dit?
U ben zelf nen trolquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TROOOOOLLL! JE ZEI LIEVE TAMASHII
Whehe. Wat een onzin. Als je gewoon uitgaat van ja is nee en nee is ja, dan snap je vrouwen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen ook nog steeds een groot raadsel voor mannen.
he wat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Wat een onzin. Als je gewoon uitgaat van ja is nee en nee is ja, dan snap je vrouwen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Lola:
KLB / stekker breekt af in het stopcontact
gohquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Stroom er af stopcontact er af en fixen
Sukkelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Lola:
KLB / stekker breekt af in het stopcontact
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he wat?
Dus als ik iemand waar ik een oogje op heb mee uitvraag en ze zegt nee is het ja?
Moet ik het dan nog een keer vragen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
Keep in mind, ik ben ook een vrouw..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee.
Keep in mind, ik ben ook een vrouw..
van mijn FOK!mama geleerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij toch?
Masr puur toeval dus. Hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |