Ik ben wel een nieuwe FM game gestart, maar dat is kut op de TV. Je mist de helft van je scherm ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zitten gamen
Mwuahh PSV-Ajax vorig seizoen ging ook wel ergens omquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:13 schreef GGMM het volgende:
De enige wedstrijd in Nederland waar het echt om gaat
Alleen jammer dat het nog een maand duurtquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:13 schreef GGMM het volgende:
De enige wedstrijd in Nederland waar het echt om gaat
Over maand weer CL voetbalquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog een maand duurt
Ja, dat was ook mooi idd. Maar de klassieker blijft toch mooier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh PSV-Ajax vorig seizoen ging ook wel ergens om
Mjaa klassieker is gewoon een makkie. Nauwelijks zenuwen ook voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mooi idd. Maar de klassieker blijft toch mooier.
Hoelang is dat wel niet geleden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 avonden NL'se club zou mooi zijn
Voor jou, ja. Voor ons zou het mooi zijn om veel geld te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eens, al denk ik niet dat PSV het red tegen Milan. Die zijn veel geslepener.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg dat geld niet op mijn rekening gestort hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou, ja. Voor ons zou het mooi zijn om veel geld te krijgen.
Ohja klopt inderdaad. Die hadden ook wel aardig poultje toenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
paar jaar terug met Ajax en Twente.
Leuke potjes waren dat hoor. Van beide teamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja klopt inderdaad. Die hadden ook wel aardig poultje toen
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke potjes waren dat hoor. Van beide teams. Alleen Ajax tegen Real Madrid is altijd schijt.
Dat was echt supervet iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig ja![]()
Is te hopen dat ze nu een keer geen Madrid krijgen inderdaad.
Twente tegen Spurs uit was ook een leuke pot toenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig ja![]()
Is te hopen dat ze nu een keer geen Madrid krijgen inderdaad.
In die poule was ook de doorbraak van Balequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt supervet iddGeen ontzag voor de grote jongens uit Italië, gewoon het eigen spelletje spelen. Twente verdiende imho zelfs de overwinning.
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spursquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt supervet iddGeen ontzag voor de grote jongens uit Italië, gewoon het eigen spelletje spelen. Twente verdiende imho zelfs de overwinning.
Zal dan wel niks zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het album 'The Ultrasound' van The 49ers nergens vinden.
Toen kregen ze 3 penalty;s tegen volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
zoek op youtube of spotify ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nu al zo ver aan het zoeken dat ik op allemaal louche sites kom die .exe bestanden laten downloaden van 1,2 MB.
Toch maar evenproberen of dat misschien het album is.
Fucking half 5 inderdaadquote:
Kwam door die 3 penals tegen waarvan er maar 1 terecht wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
ik ga ook zo om nog wat slaap te pakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking half 5 inderdaad![]()
Ik ben pitten, laterss
Ik post toch geen link joh, draak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
doe je dat echt die TR's?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
Dat waren losse nummers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:28 schreef GGMM het volgende:
Geen wachtwoord.
Oh, en dat album wat Davy postte was toch goed.
Oh well.
achja ieder zijn ding. Dan vind ik het leuker mensen te trollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon mensen verraden en in een mes in hun rug steken, vind ik leuk
Ja, jammer dat je zielige pogingen zo doorzichtig zijn dat zelfs Ray Charles ze van 20 kilometer afstand ziet aankomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
achja ieder zijn ding. Dan vind ik het leuker mensen te trollen.
Hier troll ik nooit hoor? Ik had het over irl.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je zielige pogingen zo doorzichtig zijn dat zelfs Ray Charles ze van 20 kilometer afstand ziet aankomen.
Okequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier troll ik nooit hoor? Ik had het over irl.
Ik dans nu zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op 1:15 sta ik zo te dansen
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op 1:15 sta ik zo te dansen
[ afbeelding ]
Gewoon bass aanzetten and let it all come down on mequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Ik vind dat soort muziek echt pure laagbegaafde aids. Ik snap dat niet dat mensen die geen pilletje op hebben daar alsnog naar kunnen luisteren, tenzij je een ernstig gebrek aan hersencellen hebt.
No offence.
Heb jij deze wel eens gedaan?quote:
Neequote:Op zondag 18 augustus 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gedaan?
http://www.eat-amsterdam.com/eat-amsterdam-news/230-ramen-shop-opens-in-toko-dun-yong.html
Krijgt op Iens ook aardige recensies al weet je nooit of die mensen weten waarover ze het hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gedaan?
http://www.eat-amsterdam.com/eat-amsterdam-news/230-ramen-shop-opens-in-toko-dun-yong.html
Binnenkort eens proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt op Iens ook aardige recensies al weet je nooit of die mensen weten waarover ze het hebben
http://www.iens.nl/restaurant/31722/amsterdam-le-fou-fow/recensie
Ga de mensen bij de KNVB slaan dan, of de vierhoek Amsterdam - Utrecht - Den Haag - Rotterdam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
Moet over tien minuten al weg naar de arena
Zijn toch verdomme geen tijden ook hè, zit nog te ontbijten en moet over een uurtje al aan het bier
Neh ik klaag wel gewoon in dit topic, dat zal ze lerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga de mensen bij de KNVB slaan dan, of de vierhoek Amsterdam - Utrecht - Den Haag - Rotterdam.
Gewoon hopen dat de NSA dit doorgeeft aan de KNVB.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh ik klaag wel gewoon in dit topic, dat zal ze leren
Vorige week rond deze tijd zat ik al bijna aan het bier. Half 1 is een kuttijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
Zijn toch verdomme geen tijden ook hè, zit nog te ontbijten en moet over een uurtje al aan het bier
We hoeven niet meer te spelen.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Half 3 is gewoon het bestequote:Op zondag 18 augustus 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week rond deze tijd zat ik al bijna aan het bier. Half 1 is een kuttijd.
Klopt ja. Avondpotjes zijn ook prima. Beetje 's middags bier drinken, bezopen op de tribune, niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 3 is gewoon het beste
Half 5 is ook kut, of je eet te vroeg of je eet te laat
heb een ijszak bij mijn bier gelegd, heb nu echt nog geen zin. Oh en ic heeft 10 min vertragingquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
er staat hier 6min, maar goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
heb een ijszak bij mijn bier gelegd, heb nu echt nog geen zin. Oh en ic heeft 10 min vertraging
de achterste, onderinquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
er staat hier 6min, maar goed.
waar zit je in de trein? Zit te overwegen of ik de eerste vast open trek tegen de kater
mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Yo. Ben wat vrienden tegengekomen net mss dat ze meelopen
Iedere dag niggerquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:37 schreef Adames het volgende:
En welke kater? Dacht dat het gisteren rustig was
Is wel leuk ja, beetje alcoholist is hij ook welquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje anthony bourdain kijken. Eitje erbij. Niks mis mee.
Heb je z'n boek gelezen? Ook flink aan de sossa gezeten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel leuk ja, beetje alcoholist is hij ook wel
Aan alles tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je z'n boek gelezen? Ook flink aan de sossa gezeten.
Nee, wel een keer gezien in HKquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je z'n boek gelezen? Ook flink aan de sossa gezeten.
Dat was het ook weer niet, hij was op hetzelfde terras als wij aan het doorhalen en zolang de Chinezen niet ontdekken wie het is kan dat vrij incognitoquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Volgens mij heb je wel een goede avond als je met hem gaat doorhalen.
Geen biertje aangeboden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was het ook weer niet, hij was op hetzelfde terras als wij aan het doorhalen en zolang de Chinezen niet ontdekken wie het is kan dat vrij incognito
Nu ff anthony bourdain hong kong kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer dan aan een cheers kwamen we niet aan toe
Ik dacht dat jij geen moderator meer was?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef DonRaja het volgende:
Perfect geregeld weer... Klassieker in de auto volgen
Jammer Rajaquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef DonRaja het volgende:
Perfect geregeld weer... Klassieker in de auto volgen
Nog een paar jaar tot je liever met poezen speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Net nog even met een kat gedold. Wat een genot.
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een paar jaar tot je liever met poezen speelt.
Peter Beense heeft zijn familie niet meegenomen, lijkt het.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt bij lange na niet uitverkocht..
Kloptquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen moderator meer was?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Beense heeft zijn familie niet meegenomen, lijkt het.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 Pelle.
Ik blijf rustig, ik blijf rustig.
Neem een koffie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 Pelle.
Ik blijf rustig, ik blijf rustig.
Doe t toch maar ,beter wordt t niet vandaag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, dat werkt slecht op dit moment.
Op zeker wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was geen overtreding, zal je zien dat het 0-2 wordt.
Je bent wel met erg foute gedachtenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een homos, gelijk bij elkaar willen liggen.
Zo rol ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel met erg foute gedachten
Arme jij, waarvoor eigenlijk?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de new frontier
In goede traditie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij vlagen is dit wijvenvoetbal van Ajax kant
Feyenoord zet veel meer druk, mien jong. Ook agressiever in de duels, El Siem wordt toch gemist. Are you watching, JR?quote:
De long van het middenveld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zet veel meer druk, mien jong. Ook agressiever in de duels, El Siem wordt toch gemist. Are you watching, JR?
Hij staat in mijn sterrenteamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie Eriksen ook zo graag een doodschop verkopen?
Liever Leks Immersquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zouden jullie Eriksen ook zo graag een doodschop verkopen?
Iets in me zegt dat ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het wordt zo 0-2. Ik voel het gewoon.
Is de tussenstand een beetje verdiend? Ik schakel pas net inquote:
Tot de 0-1 was het zeker verdiend. Nu heeft Ajax het overwicht en meer (gevaarlijke) kansen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is de tussenstand een beetje verdiend? Ik schakel pas net in
De grootste jinxkoning is Shreyas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu ben je het aan het jinxen stijn
Oke thanks. Pingel nuquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot de 0-1 was het zeker verdiend. Nu heeft Ajax het overwicht en meer (gevaarlijke) kansen.
Ruudje Vormer ja. Die heeft patent op slechte wedstrijden bij Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ajax moet winnen natuurlijk van de KGBV
Het wordt straks wel 1-2, je hebt toch een gelukstattoo.quote:
Ik heb het niet gezien, was even wat broodjes aan het halen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op die kaart Stijn?
Het was geen geel, het was geen penaltyquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
c_a, pas na de wedstrijd klagen over de KNVB.
Misschien wint Feyenoord nog wel en dan is al dat gejank overbodig. Snapt u?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was geen geel, het was geen penalty
Je moet je bek houden. Je kijkt nog geen eens, want je was broodje halen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wint Feyenoord nog wel en dan is al dat gejank overbodig. Snapt u?
Rustig, rustig, rustig. God raakt teleurgesteld, het is nog 1-1. Elf tegen elf, het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden. Je kijkt nog geen eens, want je was broodje halen.
Krijg de tyfus
Ik zag ook niet dat hij hem raakte eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was geen geel, het was geen penalty
Met deze scheids staan we straks met 9quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig, rustig, rustig. God raakt teleurgesteld, het is nog 1-1. Elf tegen elf, het kan nog alle kanten op.
Okquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet niet teveel denken.
Er zal nog wel een goeie herhaling komen waar je kan zien of het een schwalbe was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB HEEFT WEER TOEGESLAGEN!!!!
Lambiek laat dat straks op zijn iPad zien, mensen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zal nog wel een goeie herhaling komen waar je kan zien of het een schwalbe was.
Niet zo moeilijk doen. Jullie krijgen al jaren penalty's mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk die scheids lachen....
Tyfusjood
Ik ga met dingen gooien zo.
Was gewoon een penalty hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen. Jullie krijgen al jaren penalty's mee.
En laat je club.... maar in de steek.....quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer anthony bourdain kijken. Ben hier wel klaar mee.
ok op achtergrond blijf ik kijken![]()
Het veld is wel weer erg slecht ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
En dat gras is natuurlijk ook klote jaEcht serieus
Dat was echt niet om aan te zien, maar in ieder geval zitten de punten in de tas.quote:
Ik vroeg me echt af waar ik naar zat te kijken. Bij Ajax verloren ze echt elk duel en bij Feyenoord schoten ze de bal gewoon random over de achterlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt niet om aan te zien, maar in ieder geval zitten de punten in de tas.
Het leek echt helemaal nergens op, alles ging fout bij iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waar ik naar zat te kijken. Bij Ajax verloren ze echt elk duel en bij Feyenoord schoten ze de bal gewoon random over de achterlijn.
Hoiquote:
Mag snel weer beter gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek echt helemaal nergens op, alles ging fout bij iedereen.
Scorito weekspel, dat is een totospel, daar stond hier ook ergens een link van.quote:
quote:
O ja, dat heb ik gezien, een beetje sneu allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)e-kopen-kakkerlakken
Triestquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)e-kopen-kakkerlakken
Aawquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
Strootman valt geblesseerd uit bij AS Roma
Ja.quote:
#okequote:
#:Wquote:
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.quote:
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.quote:
Dat snapt GGMM heel goed hoor, maar hij is selectief.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.
Mods snappen niet wat emotie is.
Dan is het wel gaar jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.
Mods snappen niet wat emotie is.
We don't like your kind around herequote:
wat een eikel!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.
kanjer die ggmm
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We don't like your kind around here
Wat een boefje ben je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
Ik heb ook zitten kankeren heel de tijd
Tijdens de wedstrijd al gedaan, ik kanjer hier alleen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
Tijd voor mij als mod.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor weer een Feyenoord mod nu de don weg is.
heb je ggmm een blowjob gegeven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
eens wel!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor weer een Feyenoord mod nu de don weg is.
Kwam er 3 sec later achter jaquote:
Jammer danquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We don't like your kind around here
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.
kanjer die ggmm
nee mocht hij willen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je ggmm een blowjob gegeven?
Hoezoquote:
Heb je die jood die opriep tot knokken ook een ban aangenaaid? Vast niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.
Jij gaat te ver.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.
quote:
Een beetje woede omdat haar gelukstattoo niet heeft gewerkt.quote:
okequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mocht hij willen.
Ik doe geen ajacieden
Jij kent 'm nie goed genoeg, wat een teringdebiel is dat zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Hij was nooit irritant in Ajax, PSV en SC.
quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:
Dat vraag je voordat je dingen met ze doet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mocht hij willen.
Ik doe geen ajacieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |