Ja, jammer dat je zielige pogingen zo doorzichtig zijn dat zelfs Ray Charles ze van 20 kilometer afstand ziet aankomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
achja ieder zijn ding. Dan vind ik het leuker mensen te trollen.
Hier troll ik nooit hoor? Ik had het over irl.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je zielige pogingen zo doorzichtig zijn dat zelfs Ray Charles ze van 20 kilometer afstand ziet aankomen.
Okequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier troll ik nooit hoor? Ik had het over irl.
Ik dans nu zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op 1:15 sta ik zo te dansen
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op 1:15 sta ik zo te dansen
[ afbeelding ]
Gewoon bass aanzetten and let it all come down on mequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Ik vind dat soort muziek echt pure laagbegaafde aids. Ik snap dat niet dat mensen die geen pilletje op hebben daar alsnog naar kunnen luisteren, tenzij je een ernstig gebrek aan hersencellen hebt.
No offence.
Heb jij deze wel eens gedaan?quote:
Neequote:Op zondag 18 augustus 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gedaan?
http://www.eat-amsterdam.com/eat-amsterdam-news/230-ramen-shop-opens-in-toko-dun-yong.html
Krijgt op Iens ook aardige recensies al weet je nooit of die mensen weten waarover ze het hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gedaan?
http://www.eat-amsterdam.com/eat-amsterdam-news/230-ramen-shop-opens-in-toko-dun-yong.html
Binnenkort eens proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt op Iens ook aardige recensies al weet je nooit of die mensen weten waarover ze het hebben
http://www.iens.nl/restaurant/31722/amsterdam-le-fou-fow/recensie
Ga de mensen bij de KNVB slaan dan, of de vierhoek Amsterdam - Utrecht - Den Haag - Rotterdam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
Moet over tien minuten al weg naar de arena
Zijn toch verdomme geen tijden ook hè, zit nog te ontbijten en moet over een uurtje al aan het bier
Neh ik klaag wel gewoon in dit topic, dat zal ze lerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga de mensen bij de KNVB slaan dan, of de vierhoek Amsterdam - Utrecht - Den Haag - Rotterdam.
Gewoon hopen dat de NSA dit doorgeeft aan de KNVB.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh ik klaag wel gewoon in dit topic, dat zal ze leren
Vorige week rond deze tijd zat ik al bijna aan het bier. Half 1 is een kuttijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
Zijn toch verdomme geen tijden ook hè, zit nog te ontbijten en moet over een uurtje al aan het bier
We hoeven niet meer te spelen.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Half 3 is gewoon het bestequote:Op zondag 18 augustus 2013 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorige week rond deze tijd zat ik al bijna aan het bier. Half 1 is een kuttijd.
Klopt ja. Avondpotjes zijn ook prima. Beetje 's middags bier drinken, bezopen op de tribune, niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 3 is gewoon het beste
Half 5 is ook kut, of je eet te vroeg of je eet te laat
heb een ijszak bij mijn bier gelegd, heb nu echt nog geen zin. Oh en ic heeft 10 min vertragingquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:06 schreef Saind het volgende:
er staat hier 6min, maar goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
heb een ijszak bij mijn bier gelegd, heb nu echt nog geen zin. Oh en ic heeft 10 min vertraging
de achterste, onderinquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
er staat hier 6min, maar goed.
waar zit je in de trein? Zit te overwegen of ik de eerste vast open trek tegen de kater
mooiquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Yo. Ben wat vrienden tegengekomen net mss dat ze meelopen
Iedere dag niggerquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:37 schreef Adames het volgende:
En welke kater? Dacht dat het gisteren rustig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |