Ik heb het niet gezien, was even wat broodjes aan het halen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op die kaart Stijn?
Het was geen geel, het was geen penaltyquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
c_a, pas na de wedstrijd klagen over de KNVB.
Misschien wint Feyenoord nog wel en dan is al dat gejank overbodig. Snapt u?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was geen geel, het was geen penalty
Je moet je bek houden. Je kijkt nog geen eens, want je was broodje halen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wint Feyenoord nog wel en dan is al dat gejank overbodig. Snapt u?
Rustig, rustig, rustig. God raakt teleurgesteld, het is nog 1-1. Elf tegen elf, het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet je bek houden. Je kijkt nog geen eens, want je was broodje halen.
Krijg de tyfus
Ik zag ook niet dat hij hem raakte eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was geen geel, het was geen penalty
Met deze scheids staan we straks met 9quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig, rustig, rustig. God raakt teleurgesteld, het is nog 1-1. Elf tegen elf, het kan nog alle kanten op.
Okquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet niet teveel denken.
Er zal nog wel een goeie herhaling komen waar je kan zien of het een schwalbe was.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB HEEFT WEER TOEGESLAGEN!!!!
Lambiek laat dat straks op zijn iPad zien, mensen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zal nog wel een goeie herhaling komen waar je kan zien of het een schwalbe was.
Niet zo moeilijk doen. Jullie krijgen al jaren penalty's mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk die scheids lachen....
Tyfusjood
Ik ga met dingen gooien zo.
Was gewoon een penalty hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen. Jullie krijgen al jaren penalty's mee.
En laat je club.... maar in de steek.....quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer anthony bourdain kijken. Ben hier wel klaar mee.
ok op achtergrond blijf ik kijken![]()
Het veld is wel weer erg slecht ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
En dat gras is natuurlijk ook klote jaEcht serieus
Dat was echt niet om aan te zien, maar in ieder geval zitten de punten in de tas.quote:
Ik vroeg me echt af waar ik naar zat te kijken. Bij Ajax verloren ze echt elk duel en bij Feyenoord schoten ze de bal gewoon random over de achterlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt niet om aan te zien, maar in ieder geval zitten de punten in de tas.
Het leek echt helemaal nergens op, alles ging fout bij iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af waar ik naar zat te kijken. Bij Ajax verloren ze echt elk duel en bij Feyenoord schoten ze de bal gewoon random over de achterlijn.
Hoiquote:
Mag snel weer beter gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek echt helemaal nergens op, alles ging fout bij iedereen.
Scorito weekspel, dat is een totospel, daar stond hier ook ergens een link van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |