Ik ben wel een nieuwe FM game gestart, maar dat is kut op de TV. Je mist de helft van je scherm ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zitten gamen
Mwuahh PSV-Ajax vorig seizoen ging ook wel ergens omquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:13 schreef GGMM het volgende:
De enige wedstrijd in Nederland waar het echt om gaat
Alleen jammer dat het nog een maand duurtquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:13 schreef GGMM het volgende:
De enige wedstrijd in Nederland waar het echt om gaat
Over maand weer CL voetbalquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog een maand duurt
Ja, dat was ook mooi idd. Maar de klassieker blijft toch mooier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh PSV-Ajax vorig seizoen ging ook wel ergens om
Mjaa klassieker is gewoon een makkie. Nauwelijks zenuwen ook voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mooi idd. Maar de klassieker blijft toch mooier.
Hoelang is dat wel niet geleden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 avonden NL'se club zou mooi zijn
Voor jou, ja. Voor ons zou het mooi zijn om veel geld te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eens, al denk ik niet dat PSV het red tegen Milan. Die zijn veel geslepener.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg dat geld niet op mijn rekening gestort hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou, ja. Voor ons zou het mooi zijn om veel geld te krijgen.
Ohja klopt inderdaad. Die hadden ook wel aardig poultje toenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
paar jaar terug met Ajax en Twente.
Leuke potjes waren dat hoor. Van beide teamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja klopt inderdaad. Die hadden ook wel aardig poultje toen
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke potjes waren dat hoor. Van beide teams. Alleen Ajax tegen Real Madrid is altijd schijt.
Dat was echt supervet iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig ja![]()
Is te hopen dat ze nu een keer geen Madrid krijgen inderdaad.
Twente tegen Spurs uit was ook een leuke pot toenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen Inter speelde Twente toen heel aardig ja![]()
Is te hopen dat ze nu een keer geen Madrid krijgen inderdaad.
In die poule was ook de doorbraak van Balequote:Op zondag 18 augustus 2013 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt supervet iddGeen ontzag voor de grote jongens uit Italië, gewoon het eigen spelletje spelen. Twente verdiende imho zelfs de overwinning.
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spursquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt supervet iddGeen ontzag voor de grote jongens uit Italië, gewoon het eigen spelletje spelen. Twente verdiende imho zelfs de overwinning.
Zal dan wel niks zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het album 'The Ultrasound' van The 49ers nergens vinden.
Toen kregen ze 3 penalty;s tegen volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
zoek op youtube of spotify ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nu al zo ver aan het zoeken dat ik op allemaal louche sites kom die .exe bestanden laten downloaden van 1,2 MB.
Toch maar evenproberen of dat misschien het album is.
Fucking half 5 inderdaadquote:
Kwam door die 3 penals tegen waarvan er maar 1 terecht wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
ik ga ook zo om nog wat slaap te pakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking half 5 inderdaad![]()
Ik ben pitten, laterss
Ik post toch geen link joh, draak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
doe je dat echt die TR's?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
Dat waren losse nummers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:28 schreef GGMM het volgende:
Geen wachtwoord.
Oh, en dat album wat Davy postte was toch goed.
Oh well.
achja ieder zijn ding. Dan vind ik het leuker mensen te trollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon mensen verraden en in een mes in hun rug steken, vind ik leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |