Zal dan wel niks zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het album 'The Ultrasound' van The 49ers nergens vinden.
Toen kregen ze 3 penalty;s tegen volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
zoek op youtube of spotify ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nu al zo ver aan het zoeken dat ik op allemaal louche sites kom die .exe bestanden laten downloaden van 1,2 MB.
Toch maar evenproberen of dat misschien het album is.
Fucking half 5 inderdaadquote:
Kwam door die 3 penals tegen waarvan er maar 1 terecht wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso paar wedstrijden waar ze meer verdienden. Ze werden volgens mij 1 keer wel helemaal van de mat gespeeld door de Spurs4-1 ofzo?
ik ga ook zo om nog wat slaap te pakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking half 5 inderdaad![]()
Ik ben pitten, laterss
Ik post toch geen link joh, draak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
doe je dat echt die TR's?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een mod die MP3tjes post. Kom we gaan hem reporten. Daar ben ik goed in.
Dat waren losse nummers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:28 schreef GGMM het volgende:
Geen wachtwoord.
Oh, en dat album wat Davy postte was toch goed.
Oh well.
achja ieder zijn ding. Dan vind ik het leuker mensen te trollen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon mensen verraden en in een mes in hun rug steken, vind ik leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |