Aawquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
Strootman valt geblesseerd uit bij AS Roma
Ja.quote:
#okequote:
#:Wquote:
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.quote:
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.quote:
Dat snapt GGMM heel goed hoor, maar hij is selectief.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.
Mods snappen niet wat emotie is.
Dan is het wel gaar jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2x meet kanker gescholden. 1 keer livetopic en andere keer tegen fantasyboy.
Mods snappen niet wat emotie is.
We don't like your kind around herequote:
wat een eikel!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.
kanjer die ggmm
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We don't like your kind around here
Wat een boefje ben je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
Ik heb ook zitten kankeren heel de tijd
Tijdens de wedstrijd al gedaan, ik kanjer hier alleen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
Tijd voor mij als mod.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor weer een Feyenoord mod nu de don weg is.
heb je ggmm een blowjob gegeven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een eikel!
eens wel!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
Tijd voor weer een Feyenoord mod nu de don weg is.
Kwam er 3 sec later achter jaquote:
Jammer danquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We don't like your kind around here
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoorder zijn en iemand uitschelden, daar staat bij GGMM een directe aanvraag tot een ban op.
kanjer die ggmm
nee mocht hij willen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je ggmm een blowjob gegeven?
Hoezoquote:
Heb je die jood die opriep tot knokken ook een ban aangenaaid? Vast niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.
Jij gaat te ver.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, boe-hoe. Sommige gaan gewoon te ver, klaar. Eén of twee van dat soort reacties isniet erg,maar het hoeft geen TBS-kliniek te worden.
quote:
Een beetje woede omdat haar gelukstattoo niet heeft gewerkt.quote:
okequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mocht hij willen.
Ik doe geen ajacieden
Jij kent 'm nie goed genoeg, wat een teringdebiel is dat zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Hij was nooit irritant in Ajax, PSV en SC.
quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:
Dat vraag je voordat je dingen met ze doet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mocht hij willen.
Ik doe geen ajacieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |