Zo nonchalant en gedesinteresseerd hoe dat dan gaat bij hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Del Potro is terug op de baan met zijn handtasje.
Die uit The Karate Kid in de OP van dat topic.quote:
Niet te filmen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Rosario het volgende:
Isner naar de finale dus, na 7-6 *5-3 40-30 in het voordeel van Del Potro.
Dat was niet sarcastisch.quote:
Nee, ik bedoelde gewoon dat het niet te filmen is hoe Del Potro zo ver voor staat en het dan achterelkaar weggeeft.quote:
Zeker. Met name als je bedenkt dat Isner nauwelijks breakt, en dat Del Potro z'n matchpunt weggaf met een dubbele fout, en dat de break direct na Delpo's eigen break kwam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon dat het niet te filmen is hoe Del Potro zo ver voor staat en het dan achterelkaar weggeeft.
Ja, inderdaad. En tot dat punt deed Del Potro het zo goed en efficient. In de TB van de eerste set waren alle eerste elf punten op service, en met 1 minibreak in het twaalfde punt won DP de set. In set 2 brak hij ook op een efficient moment, namelijk op 4-3 Maar daarna ging het wel erg mis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeker. Met name als je bedenkt dat Isner nauwelijks breakt, en dat Del Potro z'n matchpunt weggaf met een dubbele fout, en dat de break direct na Delpo's eigen break kwam.
Hij doet het wel heel snel nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:40 schreef lwaierkjkafj het volgende:
1e service
stuiter, stuiter, kruis, bil, neus, oor, neus, oor, opslag. Net
2e service
stuiter, stuiter, neus, oor, neus, oor, opslag. game.
niet aan zijn reet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt wel geweldig hoor, ook al zit hij dan de hele tijd aan zen neus.
Als hij deze wedstrijd wint al geloof ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Als Nadal dit toernooi wint staat hij dan 2?
Dat zou de USO heel erg interessant maken! Rafa vs Novak in de semi's vind ik zo kansloos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als hij deze wedstrijd wint al geloof ik.
ja, nadal kan zelf 1e worden als hij us open wint maar djokovic mag de finale niet bereiken danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Als Nadal dit toernooi wint staat hij dan 2?
ik heb de wedstrijd niet gezienquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
TheGeneral, heb jij Federer-Nadal gister gezien en, zo ja, wat vond je van Federer?
Federer was grirw delen van de partij heel scherp maar was denk in wel minder spannend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien
hoe speelde hij en was de wedstrijd net zo spannend als van rafole in montreal
Ja, 14 ontmoetingen geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Norrage het volgende:
Er was een tijd dat Nadal een goede matchup was voor Berdych
Die komt toch nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:20 schreef Federer-fan het volgende:
Norrage, Ga jij een eventuele set 3 nog kijken?
Ik hoop het je helpen want ik ben redelijk gesloopt.quote:
Ik hoop het eerste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:24 schreef Norrage het volgende:
tiebreak met 7-0, 7-1 of 7-2 naar Rafa?
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Berdych baardgroei? Wat een babykop zeg
Verre familie van Raonic wellicht?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Verre familie van Raonic wellicht?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.
Dat viel mij ook al op, wauw. Ik dacht echt dat die een halve meter ver zouden komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Gruisman het volgende:
Hoe ver hij ook die zweetbandjes kan gooienwat een atleet
misschien wat tiebreakjes. Qua spanning kan het wel goed worden. De amusementswaarde zal helaas niet te best zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
Isner tegen Nadal, dat gaat niet heel spannend worden verwacht ik.
Isner is toch juist het type speler waartegen Nadal niet graag speelt (lang, hele harde service)?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
Isner tegen Nadal, dat gaat niet heel spannend worden verwacht ik.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
Isner-Nadal begint trouwens vanavond om 18.30 uur (NL tijd). Hun H2H is 3-0 voor Nadal, die de laatste drie keer heeft gewonnen.
Jij was toch ook voor Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
Rafa is doorgaans niet super tegen de grote serveerders (kan hij niet in zijn ritme komen, en zijn return is gewoon niet heel goed) en Isner vind ik toch wel 2 niveaus bovenRaonic
staan. Bovendien is Isner mentaal sterk, en dat heb je nodig tegen Rafa. Ben benieuwd. Miniem kansje. Hopen dat Isner nog energie heeft en dat Rafa dat een beetje minder heeft.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zo formeel aanpak hoor, maar dat lijkt me hier even het beste,[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor Nadal.
In overeenstemming met de FOK! Policy dien ik de volgende post in als bewijsstuk A:Ik denk dat ik voor deze uitslag wel neutraal ben hoor. Rafa is indrukwekkend, maar ik gun het Isner ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zo formeel aanpak hoor, maar dat lijkt me hier even het beste,"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oké, ik heb eigenlijk niet zoveel met Isner. Del Potro had ik het wel gegund om van Nadal te winnen maar nu maar liever gewoon Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor deze uitslag wel neutraal ben hoor. Rafa is indrukwekkend, maar ik gun het Isner ook.
Klopt wel, maar dit is wel een grote finale voor Isner, dat is toch altijd anders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom Isner niet zou kunnen winnen. Ik neem ook aan dat Nadal wint maar Isner won ook van Djokovic en heeft in feite het ideale spel tegen toppers, omdat hij vaak wel de kans heeft om in een TB te komen en dan hebben ook de toppers heel weinig marge.
Hmm, ja, da's waar. Is het zijn eerste Mastersfinale? Voor Nadal is het al de 37e.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dit is wel een grote finale voor Isner, dat is toch altijd anders.
Indian Wells 2012 was zijn eerste, tegen Federer. Toen had hij ook net Djokovic in drie sets verslagen en won Federer relatief simpel met 7-6(7), 6-3.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ja, da's waar. Is het zijn eerste Mastersfinale? Voor Nadal is het al de 37e.![]()
Ja, ik vraag me trouwens af wat erop tegen is als Nadal 5 a 6 meter achter de baseline gaat staan om te retourneren, probeert die bal gewoon diep te krijgen en dan meer naar voren te gaan staan. Ik bedoel, het is niet alsof Isner serve-volley speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Gruisman het volgende:
Hmm die service gaat bij Isner echt cruciaal worden. Als hij niet veel gratis puntjes op z'n service kan pakken zal Nadal dit met gemak moeten winnen.
Klopt, maar dat lijkt me vooral op gravel een goed plan. Als Nadal dit doet zal het een tijdje duren voordat die return eenmaal aankomt bij Isner, wat hem veel tijd geeft om te knallen met die forehand van hem. Ik houd sowieso altijd m'n hart vast als Nadal een return slaat.. het oogt zo kwetsbaar altijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens af wat erop tegen is als Nadal 5 a 6 meter achter de baseline gaat staan om te retourneren, probeert die bal gewoon diep te krijgen en dan meer naar voren te gaan staan. Ik bedoel, het is niet alsof Isner serve-volley speelt.
Maar als Nadal de bal steeds hoog en diep terugslaatquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt me vooral op gravel een goed plan. Als Nadal dit doet zal het een tijdje duren voordat die return eenmaal aankomt bij Isner, wat hem veel tijd geeft om te knallen met die forehand van hem.
Ja, klopt, en vooral gister. Hij maakte zo veel fouten… Vooral die forehands langs de lijn miste hij vaak. Maar als hij bij de US Open langzaam in het toernooi groeit, maakt hij echt weinig fouten.quote:Ik houd sowieso altijd m'n hart vast als Nadal een return slaat.. het oogt zo kwetsbaar altijd.
Zal wel o.a. met zijn slechte knieën te maken hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfait zijn Djokovic en Murray beiden grotere favorieten voor de US Open dan Nadal. Kan ik niet helemaal volgen. Nadal is toch veel beter in vorm dan zij?
Ja, hoop dat die het houen. Prima als iemand anders wint, als het maar niet is wegens een blessure van Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zal wel o.a. met zijn slechte knieën te maken hebben.
Ja, hoop eigenlijk dat ze allemaal goed spelen maar dat Nadal of Federer wint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Norrage het volgende:
En dat Murray en Djoko al het hele jaar falen op de Masters, maar er op de GS wel staan.
Ik hoop dat eens iemand anders wintquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop dat die het houen. Prima als iemand anders wint, als het maar niet is wegens een blessure van Nadal.
[..]
Ja, hoop eigenlijk dat ze allemaal goed spelen maar dat Nadal of Federer wint.
Dan graag Nalbandian, Del Potro of Janowicz, in die volgorde van voorkeur.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat eens iemand anders wint
Ik zou mijn vakantiegeld voor 2014 er voor overhebben als hij zou winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
Nalbandian. Hahahah dat zou wat zijn, alsof het weer 2002 is
[...]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
Nog drie kwartier en dan gaan we beginnen.
Drie kwartier geleden wel.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Norrage het volgende:
nu al!
Ik dacht dat je 5 minuten geleden zei over 45 minuten
Waarom zou je niet kijken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:46 schreef alors het volgende:
Ohja ik ga ook wel even kijken, geen zin in Studio Sport vandaag
Omdat er ook voetbalsamenvattingen zijn, maar die hoef ik nu niet te zien.quote:
Zachte hoge ballen op ISner zijn backhand, daar kan ie niks mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:07 schreef Rosario het volgende:
Die ballen van Nadal komen precies op Isners hoogte.. Dat moet anders.
Maar Rafa speelt meestal alleen maar tiebreaks tegen goede spelers en Isner ook willekeurige kneuzenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
Isner 31-12 in Tiebreaks dit jaar![]()
Rafa 10-6, en Rafa heeft veel meer potten gespeeld
En zo geschiedde. Minibreak Rafaquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Rosario het volgende:
Isner zou ook eens een keer een tweede service slaan.
quote:
Tja, waar zou Gasquet staan zonder zijn machtige backhand etc etc..het is nou eenmaal zijn wapen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Gruisman het volgende:
Waar zou Isner staan zonder die machtige service? Ik vraag het me echt af.
Set Nadal!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Gruisman het volgende:
Waar zou Isner staan zonder die machtige service? Ik vraag het me echt af.
Set Nadal!
Rafa is mentaal niet zo'n enorme faalhaas als Roowbin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa zou ook maar rond de plaats van Roowbin Haase staan zonder zijn forehand
Is zeker waar, maar op de een of andere reden stoor ik me altijd aan spelers die enorm afhankelijk zijn van hun service. Maar ja.. dat ben ik hequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, waar zou Gasquet staan zonder zijn machtige backhand etc etc..het is nou eenmaal zijn wapen.
31-0 voor Fedquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me afhoe de ontmoetingen tusen Federer en Nadal waren verlopen als Nadal rechtshandig was - dus als alleen dat anders was.
Almagro stat geloof ik vierde op de lijst van hardste serveerders (of meeste aces).quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
Tsja, die harde serveerders hebben meestal wel het "geluk" dat ze zo lang zijn natuurlijk. Maar goed...
Zou het? Ook geen probleem op gravel?quote:
Omdat het meer een fysiek ding is dan een technisch ding doorgaans, maar zoals een Isner er het maximale uithaalt is wel knap. Zijn clutchwerk is zo sterk. Dat was het tenminste..dit jaar vond ik hem echt ontzettend slecht spelen tot zijn opleving de laatste weken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is zeker waar, maar op de een of andere reden stoor ik me altijd aan spelers die enorm afhankelijk zijn van hun service. Maar ja.. dat ben ik he
Dan had Federer dik voor gestaan, om de volgende redenen:quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me afhoe de ontmoetingen tusen Federer en Nadal waren verlopen als Nadal rechtshandig was - dus als alleen dat anders was.
Inderdaad. Daarom is hij ook zo ver weg getuimeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het meer een fysiek ding is dan een technisch ding doorgaans, maar zoals een Isner er het maximale uithaalt is wel knap. Zijn clutchwerk is zo sterk. Dat was het tenminste..dit jaar vond ik hem echt ontzettend slecht spelen tot zijn opleving de laatste weken.
Clutchnerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:17 schreef Rosario het volgende:
Wat een verrassing. 0-30 en Mr. Clutch komt kijken.
twitter:andyroddick twitterde op zondag 18-08-2013 om 20:19:32Just heard an insane stat.... Rafa has a winning record against every current player in the top 30.... That's unreal reageer retweet
Op basis van welk criterium?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef Norrage het volgende:
Mocht ie de USO winnen...dan begint de GOAT-status van Fedje langzaamaan toch echt een beetje te faden....
Knap dat je hier nog iets negatiefs in kunt vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:42 schreef moonwalker27 het volgende:
Ahja, nadal heeft nu zijn piek wel bereikt.
Nee, 2005, toen won hij er 11.quote:Zijn beste seizoen ooit dit? Qua aantal titels?
niet in 2010?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Knap dat je hier nog iets negatiefs in kunt vinden.
[..]
Nee, 2005, toen won hij er 11.
Nee, 2005, in 2010 had hij er 7.quote:
ah bedanktquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, 2005, in 2010 had hij er 7.
Ja, inderdaad, het ene toernooi is het andere niet. Als Nadal vier titels in een jaar wint maar het wel alle vier de GS'en zijn zal hij het een prima jaar vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ah bedankt
in 2010 won hij 3 slams
Waar had Rooowbin gestaan zonder zijn tweede service?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa zou ook maar rond de plaats van Roowbin Haase staan zonder zijn forehand
En Federer zonder zijn talent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar had Rooowbin gestaan zonder zijn tweede service?
gaat alles goed met je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Azarenka-Redfoo begint goed: DF.
En nog een DF.
0-30.![]()
Theo Bakker: "Nou, ik heb ze weleens beter zien beginnen."![]()
Meteen 0-40.![]()
Break op lof voor Williams.*1-0.
![]()
15-0
30-0.
40-0.![]()
nog een lofgame voor Williams: 2-0*.![]()
![]()
![]()
Naar omstandigheden.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Rosario het volgende:
Federer-fans commentaar!![]()
Je ziet gewoon de subtiele kritiek op het niveau van de WTA in zijn posts.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:25 schreef Rosario het volgende:
Godsamme Serena staat daar echt op halve kracht te ballen.
wat is de stand nu?quote:
3-1* Williams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is de stand nu?
hoe spelen v en serena?
thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
3-1* Williams.
Williams speelt op de automatische piloot. Azarenka is nog niet echt een factor.
Ja, ook met die dropshot net. Heb ik haar nog nooit zien slaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:27 schreef Rosario het volgende:
Serena heeft echt zin om Azarenka te vernederen, lijkt het wel.
*4-1 Williams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
thanks
hou mij op de hoogte
je doet het geweldig
*4-1 Williams. Williams slaat Azarenka he-le-maal weg.quote:
quote:je doet het geweldig
ze is te goedquote:
Ja, *5-2 Williams nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze is te goed
95% dat ze de us open gaat winnen lijkt mij
De WTA is dit jaar interessanter dan de ATP hoor....Echt meer epische potten gehad op de WTA tour dan op de ATP tour dit jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Niks mis met de WTA hoor jongens. Laten we dat even voorop stellen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
De WTA is dit jaar interessanter dan de ATP hoor....Echt meer epische potten gehad op de WTA tour dan op de ATP tour dit jaar.
Absoluut niet.quote:
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ikquote:
6-2 nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ik
Vika - Serena in Doha, Lisicki - Serena, Lisicki - Radwanska, Serena Kuznetzova op Roland Garros...En dat zijn diegenen die ik nu meteen uit mijn mouw schudt. Maar ik mis er zeker nog een paar uit het begin van het jaar.Bij de heren kom ik misschien op 3 of 4 epische potten totaal...quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van epische potten in de WTA dit jaar dan.
Williams - Lisicki op Wimbledonquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van epische potten in de WTA dit jaar dan.
Vika - Serena in Doha was goed, de rest heb ik nauwelijks gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Misschien eens wat highlights kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vika - Serena in Doha, Lisicki - Serena, Lisicki - Radwanska, Serena Kuznetzova op Roland Garros...En dat zijn diegenen die ik nu meteen uit mijn mouw schudt. Maar ik mis er zeker nog een paar uit het begin van het jaar.Bij de heren kom ik misschien op 3 of 4 epische potten totaal...
Sharapova - Serena in Miami was ook een geniale pot trouwens. Of bedoelde je die met WIlliams tegen Vika?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Williams - Lisicki op Wimbledon
Williams - Azarenka in Miami
Na (Li?) - Radwanska op de AO (op Wimbledon overigens ook)
Radwanska - Errani op RG
Nee ik bedoelde inderdaad Doha. En ben het met je eens dat het een kutjaar is, met hier en daar een opleving.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sharapova - Serena in Miami was ook een geniale pot trouwens. Of bedoelde je die met WIlliams tegen Vika?
Maar goed. Meningen verschillen over de WTA, maar dat gehaat moet maar eens ophouden. De ATP tour is nog veel meer WTA-ig en choken en falen en falen en kut tennis dit jaar dan de hele WTA bij elkaar. Wat een kutjaar
Gelukkig redt Rafa het nu een beetje. De eerste persoon die geniaal aan het tennissen is dit jaar
Ja, maar ligt het nou aan mij of slaat Nadal veel meer UE's dan voorheen als hij zoveel won? Vooral als hij een winner probeert te slaan gaat het vaak mis vind ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig redt Rafa het nu een beetje. De eerste persoon die geniaal aan het tennissen is dit jaar
Voor mij komt dat vooral door Murray.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde inderdaad Doha. En ben het met je eens dat het een kutjaar is, met hier en daar een opleving.
[...]
Down-the-line ging het inderdaad vaak mis de afgelopen toernooien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ligt het nou aan mij of slaat Nadal veel meer UE's dan voorheen als hij zoveel won? Vooral als hij een winner probeert te slaan gaat het vaak mis vind ik.
De opleving of het kutjaar? Ik dacht bij opleving aan dingen als Haas in Miami en DelPo in IW (die laatste laat naar mijn mening nog steeds te sporadisch zien waartoe hij in staat is)quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij komt dat vooral door Murray.
Het rotjaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
De opleving of het kutjaar? Ik dacht bij opleving aan dingen als Haas in Miami en DelPo in IW (die laatste laat naar mijn mening nog steeds te sporadisch zien waartoe hij in staat is)
djokovic - del potro wimbledon was ook epicquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vika - Serena in Doha was goed, de rest heb ik nauwelijks gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Misschien eens wat highlights kijken.
Op de ATP hadden we daarentegen Wawrinka - Djokovic op de AO, Djokovic - Nadal in Monte Carlo.. Nadal - Djokovic in Montreal en Nadal - Federer in Cincinnati. Ook een prima oogst, dacht ik zo.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ik
ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
*2-0 voor Azarenka trouwens.
Maar Williams wordt wakker en meteen een punt voor de rebreak.
Rafa speelt gewoon tig keer aanvallender, daarom slaat ie meer fouten. Dat is niet zo vreemd. Ik vind dit in ieder geval bij verre de beste hardcourt rafa ooit. Op gravel was hij niet zo sterk, maar daar was de rest gewoon abominabel slecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Down-the-line ging het inderdaad vaak mis de afgelopen toernooien.
Ohjaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
djokovic - del potro wimbledon was ook epic
Inderdaad.quote:
Je hebt gelijk.quote:
wat is de standquote:
4-1* Azarenka. Deuce.quote:
nog steedsquote:
Ja, hele lange game. Nu weer BP. Is zes keer scheepsrecht? Nee dus.quote:
Kwartier.quote:
De langste deuce?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef editoor het volgende:
Wat is de langste deuce ooit tot nu toe?
37 volgens deze site: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090103074542AAeszkRquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef editoor het volgende:
Wat is de langste deuce ooit tot nu toe?
Ja maar begreep de vraag niet geheel en al.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Je kunt de keren deuce toch tellen?
Niet zo gek, was een onduidelijke vraag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja maar begreep de vraag niet geheel en al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |