Ja, hoop dat die het houen. Prima als iemand anders wint, als het maar niet is wegens een blessure van Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zal wel o.a. met zijn slechte knieën te maken hebben.
Ja, hoop eigenlijk dat ze allemaal goed spelen maar dat Nadal of Federer wint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Norrage het volgende:
En dat Murray en Djoko al het hele jaar falen op de Masters, maar er op de GS wel staan.
Ik hoop dat eens iemand anders wintquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop dat die het houen. Prima als iemand anders wint, als het maar niet is wegens een blessure van Nadal.
[..]
Ja, hoop eigenlijk dat ze allemaal goed spelen maar dat Nadal of Federer wint.
Dan graag Nalbandian, Del Potro of Janowicz, in die volgorde van voorkeur.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat eens iemand anders wint
Ik zou mijn vakantiegeld voor 2014 er voor overhebben als hij zou winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
Nalbandian. Hahahah dat zou wat zijn, alsof het weer 2002 is
[...]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
Nog drie kwartier en dan gaan we beginnen.
Drie kwartier geleden wel.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Norrage het volgende:
nu al!
Ik dacht dat je 5 minuten geleden zei over 45 minuten
Waarom zou je niet kijken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:46 schreef alors het volgende:
Ohja ik ga ook wel even kijken, geen zin in Studio Sport vandaag
Omdat er ook voetbalsamenvattingen zijn, maar die hoef ik nu niet te zien.quote:
Zachte hoge ballen op ISner zijn backhand, daar kan ie niks mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:07 schreef Rosario het volgende:
Die ballen van Nadal komen precies op Isners hoogte.. Dat moet anders.
Maar Rafa speelt meestal alleen maar tiebreaks tegen goede spelers en Isner ook willekeurige kneuzenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
Isner 31-12 in Tiebreaks dit jaar![]()
Rafa 10-6, en Rafa heeft veel meer potten gespeeld
En zo geschiedde. Minibreak Rafaquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Rosario het volgende:
Isner zou ook eens een keer een tweede service slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |