Die komt toch nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:20 schreef Federer-fan het volgende:
Norrage, Ga jij een eventuele set 3 nog kijken?
Ik hoop het je helpen want ik ben redelijk gesloopt.quote:
Ik hoop het eerste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:24 schreef Norrage het volgende:
tiebreak met 7-0, 7-1 of 7-2 naar Rafa?
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Berdych baardgroei? Wat een babykop zeg
Verre familie van Raonic wellicht?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Verre familie van Raonic wellicht?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook, helemaal met die lichte ogen. Vind het net een kind van 7.
Dat viel mij ook al op, wauw. Ik dacht echt dat die een halve meter ver zouden komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:35 schreef Gruisman het volgende:
Hoe ver hij ook die zweetbandjes kan gooienwat een atleet
misschien wat tiebreakjes. Qua spanning kan het wel goed worden. De amusementswaarde zal helaas niet te best zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
Isner tegen Nadal, dat gaat niet heel spannend worden verwacht ik.
Isner is toch juist het type speler waartegen Nadal niet graag speelt (lang, hele harde service)?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
Isner tegen Nadal, dat gaat niet heel spannend worden verwacht ik.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
Isner-Nadal begint trouwens vanavond om 18.30 uur (NL tijd). Hun H2H is 3-0 voor Nadal, die de laatste drie keer heeft gewonnen.
Jij was toch ook voor Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
Rafa is doorgaans niet super tegen de grote serveerders (kan hij niet in zijn ritme komen, en zijn return is gewoon niet heel goed) en Isner vind ik toch wel 2 niveaus bovenRaonic
staan. Bovendien is Isner mentaal sterk, en dat heb je nodig tegen Rafa. Ben benieuwd. Miniem kansje. Hopen dat Isner nog energie heeft en dat Rafa dat een beetje minder heeft.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zo formeel aanpak hoor, maar dat lijkt me hier even het beste,[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij was toch ook voor Nadal.
In overeenstemming met de FOK! Policy dien ik de volgende post in als bewijsstuk A:Ik denk dat ik voor deze uitslag wel neutraal ben hoor. Rafa is indrukwekkend, maar ik gun het Isner ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zo formeel aanpak hoor, maar dat lijkt me hier even het beste,"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oké, ik heb eigenlijk niet zoveel met Isner. Del Potro had ik het wel gegund om van Nadal te winnen maar nu maar liever gewoon Nadal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor deze uitslag wel neutraal ben hoor. Rafa is indrukwekkend, maar ik gun het Isner ook.
Klopt wel, maar dit is wel een grote finale voor Isner, dat is toch altijd anders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom Isner niet zou kunnen winnen. Ik neem ook aan dat Nadal wint maar Isner won ook van Djokovic en heeft in feite het ideale spel tegen toppers, omdat hij vaak wel de kans heeft om in een TB te komen en dan hebben ook de toppers heel weinig marge.
Hmm, ja, da's waar. Is het zijn eerste Mastersfinale? Voor Nadal is het al de 37e.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dit is wel een grote finale voor Isner, dat is toch altijd anders.
Indian Wells 2012 was zijn eerste, tegen Federer. Toen had hij ook net Djokovic in drie sets verslagen en won Federer relatief simpel met 7-6(7), 6-3.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ja, da's waar. Is het zijn eerste Mastersfinale? Voor Nadal is het al de 37e.![]()
Ja, ik vraag me trouwens af wat erop tegen is als Nadal 5 a 6 meter achter de baseline gaat staan om te retourneren, probeert die bal gewoon diep te krijgen en dan meer naar voren te gaan staan. Ik bedoel, het is niet alsof Isner serve-volley speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Gruisman het volgende:
Hmm die service gaat bij Isner echt cruciaal worden. Als hij niet veel gratis puntjes op z'n service kan pakken zal Nadal dit met gemak moeten winnen.
Klopt, maar dat lijkt me vooral op gravel een goed plan. Als Nadal dit doet zal het een tijdje duren voordat die return eenmaal aankomt bij Isner, wat hem veel tijd geeft om te knallen met die forehand van hem. Ik houd sowieso altijd m'n hart vast als Nadal een return slaat.. het oogt zo kwetsbaar altijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me trouwens af wat erop tegen is als Nadal 5 a 6 meter achter de baseline gaat staan om te retourneren, probeert die bal gewoon diep te krijgen en dan meer naar voren te gaan staan. Ik bedoel, het is niet alsof Isner serve-volley speelt.
Maar als Nadal de bal steeds hoog en diep terugslaatquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt me vooral op gravel een goed plan. Als Nadal dit doet zal het een tijdje duren voordat die return eenmaal aankomt bij Isner, wat hem veel tijd geeft om te knallen met die forehand van hem.
Ja, klopt, en vooral gister. Hij maakte zo veel fouten… Vooral die forehands langs de lijn miste hij vaak. Maar als hij bij de US Open langzaam in het toernooi groeit, maakt hij echt weinig fouten.quote:Ik houd sowieso altijd m'n hart vast als Nadal een return slaat.. het oogt zo kwetsbaar altijd.
Zal wel o.a. met zijn slechte knieën te maken hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfait zijn Djokovic en Murray beiden grotere favorieten voor de US Open dan Nadal. Kan ik niet helemaal volgen. Nadal is toch veel beter in vorm dan zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |