Zo nonchalant en gedesinteresseerd hoe dat dan gaat bij hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Del Potro is terug op de baan met zijn handtasje.
Die uit The Karate Kid in de OP van dat topic.quote:
Niet te filmen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Rosario het volgende:
Isner naar de finale dus, na 7-6 *5-3 40-30 in het voordeel van Del Potro.
Dat was niet sarcastisch.quote:
Nee, ik bedoelde gewoon dat het niet te filmen is hoe Del Potro zo ver voor staat en het dan achterelkaar weggeeft.quote:
Zeker. Met name als je bedenkt dat Isner nauwelijks breakt, en dat Del Potro z'n matchpunt weggaf met een dubbele fout, en dat de break direct na Delpo's eigen break kwam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon dat het niet te filmen is hoe Del Potro zo ver voor staat en het dan achterelkaar weggeeft.
Ja, inderdaad. En tot dat punt deed Del Potro het zo goed en efficient. In de TB van de eerste set waren alle eerste elf punten op service, en met 1 minibreak in het twaalfde punt won DP de set. In set 2 brak hij ook op een efficient moment, namelijk op 4-3 Maar daarna ging het wel erg mis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeker. Met name als je bedenkt dat Isner nauwelijks breakt, en dat Del Potro z'n matchpunt weggaf met een dubbele fout, en dat de break direct na Delpo's eigen break kwam.
Hij doet het wel heel snel nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:40 schreef lwaierkjkafj het volgende:
1e service
stuiter, stuiter, kruis, bil, neus, oor, neus, oor, opslag. Net
2e service
stuiter, stuiter, neus, oor, neus, oor, opslag. game.
niet aan zijn reet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt wel geweldig hoor, ook al zit hij dan de hele tijd aan zen neus.
Als hij deze wedstrijd wint al geloof ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Als Nadal dit toernooi wint staat hij dan 2?
Dat zou de USO heel erg interessant maken! Rafa vs Novak in de semi's vind ik zo kansloos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als hij deze wedstrijd wint al geloof ik.
ja, nadal kan zelf 1e worden als hij us open wint maar djokovic mag de finale niet bereiken danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Als Nadal dit toernooi wint staat hij dan 2?
ik heb de wedstrijd niet gezienquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
TheGeneral, heb jij Federer-Nadal gister gezien en, zo ja, wat vond je van Federer?
Federer was grirw delen van de partij heel scherp maar was denk in wel minder spannend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien
hoe speelde hij en was de wedstrijd net zo spannend als van rafole in montreal
Ja, 14 ontmoetingen geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:11 schreef Norrage het volgende:
Er was een tijd dat Nadal een goede matchup was voor Berdych
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |