Waar had Rooowbin gestaan zonder zijn tweede service?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa zou ook maar rond de plaats van Roowbin Haase staan zonder zijn forehand
En Federer zonder zijn talent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar had Rooowbin gestaan zonder zijn tweede service?
gaat alles goed met je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Azarenka-Redfoo begint goed: DF.
En nog een DF.
0-30.![]()
Theo Bakker: "Nou, ik heb ze weleens beter zien beginnen."![]()
Meteen 0-40.![]()
Break op lof voor Williams.*1-0.
![]()
15-0
30-0.
40-0.![]()
nog een lofgame voor Williams: 2-0*.![]()
![]()
![]()
Naar omstandigheden.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Rosario het volgende:
Federer-fans commentaar!![]()
Je ziet gewoon de subtiele kritiek op het niveau van de WTA in zijn posts.
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:25 schreef Rosario het volgende:
Godsamme Serena staat daar echt op halve kracht te ballen.
wat is de stand nu?quote:
3-1* Williams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is de stand nu?
hoe spelen v en serena?
thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
3-1* Williams.
Williams speelt op de automatische piloot. Azarenka is nog niet echt een factor.
Ja, ook met die dropshot net. Heb ik haar nog nooit zien slaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:27 schreef Rosario het volgende:
Serena heeft echt zin om Azarenka te vernederen, lijkt het wel.
*4-1 Williams.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
thanks
hou mij op de hoogte
je doet het geweldig
*4-1 Williams. Williams slaat Azarenka he-le-maal weg.quote:
quote:je doet het geweldig
ze is te goedquote:
Ja, *5-2 Williams nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze is te goed
95% dat ze de us open gaat winnen lijkt mij
De WTA is dit jaar interessanter dan de ATP hoor....Echt meer epische potten gehad op de WTA tour dan op de ATP tour dit jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Niks mis met de WTA hoor jongens. Laten we dat even voorop stellen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
De WTA is dit jaar interessanter dan de ATP hoor....Echt meer epische potten gehad op de WTA tour dan op de ATP tour dit jaar.
Absoluut niet.quote:
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ikquote:
6-2 nu.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ik
Vika - Serena in Doha, Lisicki - Serena, Lisicki - Radwanska, Serena Kuznetzova op Roland Garros...En dat zijn diegenen die ik nu meteen uit mijn mouw schudt. Maar ik mis er zeker nog een paar uit het begin van het jaar.Bij de heren kom ik misschien op 3 of 4 epische potten totaal...quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van epische potten in de WTA dit jaar dan.
Williams - Lisicki op Wimbledonquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van epische potten in de WTA dit jaar dan.
Vika - Serena in Doha was goed, de rest heb ik nauwelijks gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Misschien eens wat highlights kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vika - Serena in Doha, Lisicki - Serena, Lisicki - Radwanska, Serena Kuznetzova op Roland Garros...En dat zijn diegenen die ik nu meteen uit mijn mouw schudt. Maar ik mis er zeker nog een paar uit het begin van het jaar.Bij de heren kom ik misschien op 3 of 4 epische potten totaal...
Sharapova - Serena in Miami was ook een geniale pot trouwens. Of bedoelde je die met WIlliams tegen Vika?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Williams - Lisicki op Wimbledon
Williams - Azarenka in Miami
Na (Li?) - Radwanska op de AO (op Wimbledon overigens ook)
Radwanska - Errani op RG
Nee ik bedoelde inderdaad Doha. En ben het met je eens dat het een kutjaar is, met hier en daar een opleving.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sharapova - Serena in Miami was ook een geniale pot trouwens. Of bedoelde je die met WIlliams tegen Vika?
Maar goed. Meningen verschillen over de WTA, maar dat gehaat moet maar eens ophouden. De ATP tour is nog veel meer WTA-ig en choken en falen en falen en kut tennis dit jaar dan de hele WTA bij elkaar. Wat een kutjaar
Gelukkig redt Rafa het nu een beetje. De eerste persoon die geniaal aan het tennissen is dit jaar
Ja, maar ligt het nou aan mij of slaat Nadal veel meer UE's dan voorheen als hij zoveel won? Vooral als hij een winner probeert te slaan gaat het vaak mis vind ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig redt Rafa het nu een beetje. De eerste persoon die geniaal aan het tennissen is dit jaar
Voor mij komt dat vooral door Murray.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde inderdaad Doha. En ben het met je eens dat het een kutjaar is, met hier en daar een opleving.
[...]
Down-the-line ging het inderdaad vaak mis de afgelopen toernooien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ligt het nou aan mij of slaat Nadal veel meer UE's dan voorheen als hij zoveel won? Vooral als hij een winner probeert te slaan gaat het vaak mis vind ik.
De opleving of het kutjaar? Ik dacht bij opleving aan dingen als Haas in Miami en DelPo in IW (die laatste laat naar mijn mening nog steeds te sporadisch zien waartoe hij in staat is)quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij komt dat vooral door Murray.
Het rotjaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
De opleving of het kutjaar? Ik dacht bij opleving aan dingen als Haas in Miami en DelPo in IW (die laatste laat naar mijn mening nog steeds te sporadisch zien waartoe hij in staat is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |