djokovic - del potro wimbledon was ook epicquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vika - Serena in Doha was goed, de rest heb ik nauwelijks gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Misschien eens wat highlights kijken.
Op de ATP hadden we daarentegen Wawrinka - Djokovic op de AO, Djokovic - Nadal in Monte Carlo.. Nadal - Djokovic in Montreal en Nadal - Federer in Cincinnati. Ook een prima oogst, dacht ik zo.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
V kan beter opgeven, de 2e set wordt ook niks denk ik
ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
*2-0 voor Azarenka trouwens.
Maar Williams wordt wakker en meteen een punt voor de rebreak.
Rafa speelt gewoon tig keer aanvallender, daarom slaat ie meer fouten. Dat is niet zo vreemd. Ik vind dit in ieder geval bij verre de beste hardcourt rafa ooit. Op gravel was hij niet zo sterk, maar daar was de rest gewoon abominabel slecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Down-the-line ging het inderdaad vaak mis de afgelopen toernooien.
Ohjaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
djokovic - del potro wimbledon was ook epic
Inderdaad.quote:
Je hebt gelijk.quote:
wat is de standquote:
4-1* Azarenka. Deuce.quote:
nog steedsquote:
Ja, hele lange game. Nu weer BP. Is zes keer scheepsrecht? Nee dus.quote:
Kwartier.quote:
De langste deuce?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef editoor het volgende:
Wat is de langste deuce ooit tot nu toe?
37 volgens deze site: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090103074542AAeszkRquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:26 schreef editoor het volgende:
Wat is de langste deuce ooit tot nu toe?
Ja maar begreep de vraag niet geheel en al.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Je kunt de keren deuce toch tellen?
Niet zo gek, was een onduidelijke vraag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja maar begreep de vraag niet geheel en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |