quote:
Tja, waar zou Gasquet staan zonder zijn machtige backhand etc etc..het is nou eenmaal zijn wapen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Gruisman het volgende:
Waar zou Isner staan zonder die machtige service? Ik vraag het me echt af.
Set Nadal!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Gruisman het volgende:
Waar zou Isner staan zonder die machtige service? Ik vraag het me echt af.
Set Nadal!
Rafa is mentaal niet zo'n enorme faalhaas als Roowbin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rafa zou ook maar rond de plaats van Roowbin Haase staan zonder zijn forehand
Is zeker waar, maar op de een of andere reden stoor ik me altijd aan spelers die enorm afhankelijk zijn van hun service. Maar ja.. dat ben ik hequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, waar zou Gasquet staan zonder zijn machtige backhand etc etc..het is nou eenmaal zijn wapen.
31-0 voor Fedquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me afhoe de ontmoetingen tusen Federer en Nadal waren verlopen als Nadal rechtshandig was - dus als alleen dat anders was.
Almagro stat geloof ik vierde op de lijst van hardste serveerders (of meeste aces).quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
Tsja, die harde serveerders hebben meestal wel het "geluk" dat ze zo lang zijn natuurlijk. Maar goed...
Zou het? Ook geen probleem op gravel?quote:
Omdat het meer een fysiek ding is dan een technisch ding doorgaans, maar zoals een Isner er het maximale uithaalt is wel knap. Zijn clutchwerk is zo sterk. Dat was het tenminste..dit jaar vond ik hem echt ontzettend slecht spelen tot zijn opleving de laatste weken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is zeker waar, maar op de een of andere reden stoor ik me altijd aan spelers die enorm afhankelijk zijn van hun service. Maar ja.. dat ben ik he
Dan had Federer dik voor gestaan, om de volgende redenen:quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me afhoe de ontmoetingen tusen Federer en Nadal waren verlopen als Nadal rechtshandig was - dus als alleen dat anders was.
Inderdaad. Daarom is hij ook zo ver weg getuimeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het meer een fysiek ding is dan een technisch ding doorgaans, maar zoals een Isner er het maximale uithaalt is wel knap. Zijn clutchwerk is zo sterk. Dat was het tenminste..dit jaar vond ik hem echt ontzettend slecht spelen tot zijn opleving de laatste weken.
Clutchnerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:17 schreef Rosario het volgende:
Wat een verrassing. 0-30 en Mr. Clutch komt kijken.
twitter:andyroddick twitterde op zondag 18-08-2013 om 20:19:32Just heard an insane stat.... Rafa has a winning record against every current player in the top 30.... That's unreal reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |