Iedereen in de familie heeft zeker van die dikke vingertjes en een iq van 75?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
Ik had een leuk meidje ontmoet, perfecte reet, perfecte tieten, leuke persoonlijkheid, alles was mooiMaar het bleek dus dat het een nichtje van me is
![]()
En dat kan ik natuurlijk niet maken tegenover mijn Britse familie
nopequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:18 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Iedereen in de familie heeft zeker van die dikke vingertjes en een iq van 75?
Ik had vroeger precies hetzelfde, had ook een nichtje die knap was, echt shit is die situatie ja....gelukkig heb ik daar geen last meer van want ze is veranderd in een zeekoe inmiddelsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
Ik had een leuk meidje ontmoet, perfecte reet, perfecte tieten, leuke persoonlijkheid, alles was mooiMaar het bleek dus dat het een nichtje van me is
![]()
En dat kan ik natuurlijk niet maken tegenover mijn Britse familie.
Klacht:zie TT
Ik schaam me er diep voor dat ik op Fok zitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Denk het wel ,anders zat je niet op FOK!
Neuken met condoom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang je een condoom gebruikt maakt het niet uit of ze familie is.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang je een condoom gebruikt maakt het niet uit of ze familie is.
Gewoon na een paar maanden een onderhandse amateur aborteur vuistslag in de buik geven.quote:
Zijn we dan allemaal familie van TS en dus van elkaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Denk het wel ,anders zat je niet op FOK!
Nou, dat IQ lijkt dan toch wel te kloppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Dus wat zeggen jullie fokkers? Zal ik neuken met haar of niet?
Achternicht kan je niet meer echt incest noemen hoor. Sterker nog, vind de reacties hier sterk overdreven, in acht nemend dat een achternicht helemaal niet meer zo sterk verwant is aan je eigen genenpool.quote:
Keihard, maar niet in het verkeerde gaatje. Anders wordt ze zwanger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
En dan mag ik extra belasting afdragen omdat jullie kind het syndroom van down krijgtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Het woord nicht zegt toch genoeg?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Achternicht kan je niet meer echt incest noemen hoor. Sterker nog, vind de reacties hier sterk overdreven, in acht nemend dat een achternicht helemaal niet meer zo sterk verwant is aan je eigen genenpool.
achternicht. Is op zeker niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het woord nicht zegt toch genoeg?
Is het wederzijds?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Ik ben blij dat ik geen typische fokker benquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Waterloos het volgende:
[..]
En dan mag ik extra belasting afdragen omdat jullie kind het syndroom van down krijgt
Houd het maar bij masturberen, dat is in ieder geval beter voor onze samenleving.
DMquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik ga dat om haar privacy niet posten
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen typische fokker ben
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef mvdejong het volgende:
Wat de "incest" betreft :
- een neef en een nicht mogen in Nederland met elkaar trouwen, maar daarvoor moet wel toestemming vanuit de gemeente worden aangevraagd;
- een achterneef- en -nicht mogen in Nederland zonder meer met elkaar trouwen.
Maak haar ogen zwart.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik ga dat om haar privacy niet posten
Ja inderdaad DM, TS DM maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of DM. Dan kunnen we tenminste oordelen of dit eventuele imagoschade waard is ja/nee.
nee manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS is al een paar minuten stil, volgens mij ligt zijn nichtje nu hard te kreunen omdat ze gepenetreerd wordt door TS' neef terwijl TS is een hoekje zit te huilen.
Stuur die pics dan, hoe kunnen wij anders beoordelen of het de moeite waard is?quote:
oke, maar ik zit op mobiele fok en weet niet hoe ik dan plaatjes in DM kan zettenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stuur die pics dan, hoe kunnen wij anders beoordelen of het de moeite waard is?
En ze is Brits, dus niemand kent haar en het kan gewoon via DM.
Alleen een link is ook goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
oke, maar ik zit op mobiele fok en weet niet hoe ik dan plaatjes in DM kan zetten
nee, sorry, ik ga geen links plaatsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen een link is ook goed.
in dm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
nee, sorry, ik ga geen links plaatsen
In DM bedoelde ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Je kunt mij ook de link DM'en, dan plaats ik hem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
maar, ik heb die foto genomen met mijn telefoon dus er zit geen url aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook de link DM'en, dan plaats ik hem.
http://imgur.com/quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
maar, ik heb die foto genomen met mijn telefoon dus er zit geen url aan
Wat interesseert ons die graf kop, we willen een pic van die kont en snel een beetje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef GreatBritain het volgende:
www.imgur.com/xHsjKi2
wordt vervolgd
quote:
Doet het dus niet.quote:If you're looking for an image, then it's probably been deleted or may not have existed at all. Bummer!
En de tieten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:00 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Wat interesseert ons die graf kop, we willen een pic van die kont en snel een beetje.
Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:09 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Niks als je lelijke, zwakgeestige, hillbilly mormels zoals in Mississippi voor kroost wilt.
De Britse cultuur is gefundeerd op een verhaal van een koning die het met zijn eigen halfzuster deed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
![]()
Wat kon je niet maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:40 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ja, maar ''censuur'' bekt beter
Wat is het doel van een partner zoeken volgens jou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te trouwen
Britten zijn sowieso inteelt dus ik zou me er niet teveel zorgen over makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
![]()
Hoe zit dat ik heb erom gevraagd dus ik verdien op zijn minst een DM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
oke, maar ik zit op mobiele fok en weet niet hoe ik dan plaatjes in DM kan zetten
Alsof er per sé baby's geworpen moeten worden in het leven. Als je haar geen baby's laat werpen is er helemaal niks aan de hand en kun je prima met een nicht trouwen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:09 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Niks als je lelijke, zwakgeestige, hillbilly mormels zoals in Mississippi voor kroost wilt.
Waarom zou je meteen partners moeten worden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Wat is het doel van een partner zoeken volgens jou?
Wat dus niet mag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:13 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Alsof er per sé baby's geworpen moeten worden in het leven. Als je haar geen baby's laat werpen is er helemaal niks aan de hand en kun je prima met een nicht trouwen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef mvdejong het volgende:
Wat de "incest" betreft :
- een neef en een nicht mogen in Nederland met elkaar trouwen, maar daarvoor moet wel toestemming vanuit de gemeente worden aangevraagd;
- een achterneef- en -nicht mogen in Nederland zonder meer met elkaar trouwen.
Je hoeft ook niet te trouwen. Gewoon samenwonen, kan niemand iets van zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef GreatBritain het volgende:
Mijn imago is nu van laag naar extreem laag gedaald
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef GreatBritain het volgende:
Mijn imago is nu van laag naar extreem laag gedaald
Stuur eens met ogen in DM dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Iedereen vindt haar lelijk hier op fok lijkt het
Stuur ook maar naar mij als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stuur eens met ogen in DM dan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te trouwen. Gewoon samenwonen, kan niemand iets van zeggen.
watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:21 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik woon samen met jongen van 9, kan niemand iets van zeggen want heb hem eerlijk gevonden in Cambodja.
Ze ziet er best leuk uit voor een Brit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Iedereen vindt haar lelijk hier op fok lijkt het
Zelfs Dries was leuker dan jijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:21 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik woon samen met jongen van 9, kan niemand iets van zeggen want heb hem eerlijk gevonden in Cambodja.
Dries heb ik opgeknoopt en pik nu zijn positie in, leer er maar mee leven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs Dries was leuker dan jij
Zal ik doen, als je voor die tijd geen ban hebt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:24 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dries heb ik opgeknoopt en pik nu zijn positie in, leer er maar mee leven.
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.quote:
Poeh. Waarom zou ik een ban krijgen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal ik doen, als je voor die tijd geen ban hebt.
wat is het probleem, zien ze toch nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
bleek dus dat het een nichtje van me is![]()
mijn Britse familie.
Vind je niet dat je reacties nogal extreem en overdreven zijn? Ga eens bij jezelf te rade.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Poeh. Waarom zou ik een ban krijgen?
Hoe kun je haar kont nou goedkeuren? Je ziet hem niet eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.
5,9/10
Of ze neukbaar is hangt af van de maatstaf van Ts.
Misschien lijkt ze op de foto wat dik, maar in het echt is ze dat echt niet hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.
5,9/10
Of ze neukbaar is hangt af van de maatstaf van Ts.
Je ziet duidelijk bredere heupen, dus ik verwacht een lekker kontje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:31 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Hoe kun je haar kont nou goedkeuren? Je ziet hem niet eens.
Ik weet niet wat er extreem aan is, zo rol ik gewoon en dit is mijn lifestyle. No big deal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:29 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat je reacties nogal extreem en overdreven zijn? Ga eens bij jezelf te rade.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
5,9/10
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Britse vrouwen zijn alleen mooi als ze er niet Brits uitzien.
Is er een typische Britse vrouw dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.
Heb je ook foto's van haar in strakke kleding dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Misschien lijkt ze op de foto wat dik, maar in het echt is ze dat echt niet hoor
Dat is wel goed voorbeeld als ze Brits is ja. Typisch amerikaanse look.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.
Lady Dianaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Is er een typische Britse vrouw dan?
Niet echt bijzonder, gewoon een doorsnee meid waarvan er wel meer zijn.quote:
Donder op man die is zo Brits als wat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is wel goed voorbeeld als ze Brits is ja. Typisch amerikaanse look.
Die moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, gewoon een doorsnee meid waarvan er wel meer zijn.
Vanwege het heersende vooroordeel over de verzorging van hun gebit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:41 schreef GreatBritain het volgende:
Waarom trouwens zo negatief over Britten?
Klopt niet, half van mijn familie is Brits en hebben allemaal mooie tanden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vanwege het heersende vooroordeel over de verzorging van hun gebit.
daar komen mongooltjes zoals jij vanquote:
Keihard.quote:
Heb ik jou wat gevraagd domme jongen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar komen mongooltjes zoals jij van
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Die heeft amper tieten. Als je dat perfecte tieten noemt kun je net zo goed een man nemen.
Foto's van tetten dan graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:45 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?![]()
want in het echt..
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aanquote:
ik hou die tetten liever voor mezelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aan.
die heeft ze dus nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik hou die tetten liever voor mezelf![]()
![]()
show danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
natuurlijk heeft ze die wel
alsof ik haar tieten waardeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat waardeert
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
Ok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.
ze is niet 15.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
Je zusquote:
tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:05 schreef Wotte het volgende:
Dat meisje van die foto dik ? Man man man haal je hoofd eens uit je reet en fap eens wat minder op photoshop modellen
Je hebt nu al foto's van haar op FOK! gepost. Alsof ze dat kan waarderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat waardeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders neem ik deze wel en dan mag jij een nicht van mij uitkiezen.Je bent er één, dat is nog veel erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent er één, dat is nog veel erger.
Heb je een bloedband met haar? Mijn tante (aangetrouwd) heeft een heel lief nichtje waarmee ik wel eens afspreek, nouja, eigenlijk oppasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
eindelijk een positieve reactie
Klopt, maar ik zag geen inb4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je d'r inmiddels al geneukt of gebeurt dat toch niet?Ze is nu niet in mijn buurt dus dat kan niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt dus te lang gewacht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Ze is nu niet in mijn buurt dus dat kan niet..
Jullie fokkers geven ook helemaal geen goed adviesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt dus te lang gewacht.
Zie je d'r nog?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:56 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Jullie fokkers geven ook helemaal geen goed advies
Gewoon headmounted camera manquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
heb geen pics kunnen maken, wie maakt er nou pics tijdens seks
Maar je kunt op z'n minst even een verslag postenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
oke dan,quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:37 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Maar je kunt op z'n minst even een verslag posten
FOK!ersquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
kan perfect als je een stupide kleinzoon wil krijgen met obesitas, ja. anders niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan perfect, mijn opa en oma waren neven en nichten. Incest is pas erg tuses broers, zussen, vaders /zonen, dochters
Hihaho, ik kan een pic van mijn zusje tonen waarbij je een tent in je broek krijgt en de eerste 2 uur nie tmeer van je erectie af geraaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef grgr het volgende:
[..]
kan perfect als je een stupide kleinzoon wil krijgen met obesitas, ja. anders niet.
zelfde vader ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hihaho, ik kan een pic van mijn zusje tonen waarbij je een tent in je broek krijgt en de eerste 2 uur nie tmeer van je erectie af geraakt
Jaquote:
dus jouw vetzucht kan je niet eens aan je genen verwijten?quote:
Vreemde manier om als broer je zus mee te beschrijven. Incest is niet erfelijk toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hihaho, ik kan een pic van mijn zusje tonen waarbij je een tent in je broek krijgt en de eerste 2 uur nie tmeer van je erectie af geraakt
Doe maar. Des noods in DM.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |