Zal ik doen, als je voor die tijd geen ban hebt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:24 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dries heb ik opgeknoopt en pik nu zijn positie in, leer er maar mee leven.
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.quote:
Poeh. Waarom zou ik een ban krijgen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal ik doen, als je voor die tijd geen ban hebt.
wat is het probleem, zien ze toch nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
bleek dus dat het een nichtje van me is![]()
mijn Britse familie.
Vind je niet dat je reacties nogal extreem en overdreven zijn? Ga eens bij jezelf te rade.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Poeh. Waarom zou ik een ban krijgen?
Hoe kun je haar kont nou goedkeuren? Je ziet hem niet eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.
5,9/10
Of ze neukbaar is hangt af van de maatstaf van Ts.
Misschien lijkt ze op de foto wat dik, maar in het echt is ze dat echt niet hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik classificeer haar tot de mindere middenmoot. Slank is anders en de "lekkere supremes" kan ik niet goed keuren. Echter vind ik de kont goed en haar gezicht kan er mee door. Verder zie ik weinig storende afwijkingen. Komt bij dat ze Brits en bovendien familie, trots zou ik er dan niet op zijn.
5,9/10
Of ze neukbaar is hangt af van de maatstaf van Ts.
Je ziet duidelijk bredere heupen, dus ik verwacht een lekker kontje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:31 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Hoe kun je haar kont nou goedkeuren? Je ziet hem niet eens.
Ik weet niet wat er extreem aan is, zo rol ik gewoon en dit is mijn lifestyle. No big deal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:29 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat je reacties nogal extreem en overdreven zijn? Ga eens bij jezelf te rade.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
5,9/10
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Britse vrouwen zijn alleen mooi als ze er niet Brits uitzien.
Is er een typische Britse vrouw dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.
Heb je ook foto's van haar in strakke kleding dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:32 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Misschien lijkt ze op de foto wat dik, maar in het echt is ze dat echt niet hoor
Dat is wel goed voorbeeld als ze Brits is ja. Typisch amerikaanse look.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Neem Emma Watson ff als voorbeeld.
Lady Dianaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Is er een typische Britse vrouw dan?
Niet echt bijzonder, gewoon een doorsnee meid waarvan er wel meer zijn.quote:
Donder op man die is zo Brits als wat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is wel goed voorbeeld als ze Brits is ja. Typisch amerikaanse look.
Die moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:51 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, gewoon een doorsnee meid waarvan er wel meer zijn.
Vanwege het heersende vooroordeel over de verzorging van hun gebit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:41 schreef GreatBritain het volgende:
Waarom trouwens zo negatief over Britten?
Klopt niet, half van mijn familie is Brits en hebben allemaal mooie tanden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vanwege het heersende vooroordeel over de verzorging van hun gebit.
daar komen mongooltjes zoals jij vanquote:
Keihard.quote:
Heb ik jou wat gevraagd domme jongen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar komen mongooltjes zoals jij van
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Die heeft amper tieten. Als je dat perfecte tieten noemt kun je net zo goed een man nemen.
Foto's van tetten dan graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:45 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?![]()
want in het echt..
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aanquote:
ik hou die tetten liever voor mezelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aan.
die heeft ze dus nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik hou die tetten liever voor mezelf![]()
![]()
show danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
natuurlijk heeft ze die wel
alsof ik haar tieten waardeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat waardeert
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
Ok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.
ze is niet 15.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |