Klopt niet, half van mijn familie is Brits en hebben allemaal mooie tanden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vanwege het heersende vooroordeel over de verzorging van hun gebit.
daar komen mongooltjes zoals jij vanquote:
Keihard.quote:
Heb ik jou wat gevraagd domme jongen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar komen mongooltjes zoals jij van
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Die heeft amper tieten. Als je dat perfecte tieten noemt kun je net zo goed een man nemen.
Foto's van tetten dan graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:45 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo op de foto denk ik?![]()
want in het echt..
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aanquote:
ik hou die tetten liever voor mezelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En natuurlijk niet bedekt, anders hebben wij er nog steeds niets aan.
die heeft ze dus nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:00 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik hou die tetten liever voor mezelf![]()
![]()
show danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
natuurlijk heeft ze die wel
alsof ik haar tieten waardeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat waardeert
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
Ok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef blow... het volgende:
[..]
omdat wij zolderfokkers tieten willen zien.
ze is niet 15.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom voeren we een discussie over de licht ontluikende borstjes van een 15-jarig Brits nichtje van TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |