Nou, dat IQ lijkt dan toch wel te kloppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Dus wat zeggen jullie fokkers? Zal ik neuken met haar of niet?
Achternicht kan je niet meer echt incest noemen hoor. Sterker nog, vind de reacties hier sterk overdreven, in acht nemend dat een achternicht helemaal niet meer zo sterk verwant is aan je eigen genenpool.quote:
Keihard, maar niet in het verkeerde gaatje. Anders wordt ze zwanger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
En dan mag ik extra belasting afdragen omdat jullie kind het syndroom van down krijgtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Het woord nicht zegt toch genoeg?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Achternicht kan je niet meer echt incest noemen hoor. Sterker nog, vind de reacties hier sterk overdreven, in acht nemend dat een achternicht helemaal niet meer zo sterk verwant is aan je eigen genenpool.
achternicht. Is op zeker niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het woord nicht zegt toch genoeg?
Is het wederzijds?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef GreatBritain het volgende:
Ik ben blij dat ik geen typische fokker benquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Waterloos het volgende:
[..]
En dan mag ik extra belasting afdragen omdat jullie kind het syndroom van down krijgt
Houd het maar bij masturberen, dat is in ieder geval beter voor onze samenleving.
DMquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik ga dat om haar privacy niet posten
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen typische fokker ben
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef mvdejong het volgende:
Wat de "incest" betreft :
- een neef en een nicht mogen in Nederland met elkaar trouwen, maar daarvoor moet wel toestemming vanuit de gemeente worden aangevraagd;
- een achterneef- en -nicht mogen in Nederland zonder meer met elkaar trouwen.
Maak haar ogen zwart.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik ga dat om haar privacy niet posten
Ja inderdaad DM, TS DM maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of DM. Dan kunnen we tenminste oordelen of dit eventuele imagoschade waard is ja/nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |