Je zusquote:
tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:05 schreef Wotte het volgende:
Dat meisje van die foto dik ? Man man man haal je hoofd eens uit je reet en fap eens wat minder op photoshop modellen
Je hebt nu al foto's van haar op FOK! gepost. Alsof ze dat kan waarderen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:16 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat waardeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders neem ik deze wel en dan mag jij een nicht van mij uitkiezen.Je bent er één, dat is nog veel erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent er één, dat is nog veel erger.
Heb je een bloedband met haar? Mijn tante (aangetrouwd) heeft een heel lief nichtje waarmee ik wel eens afspreek, nouja, eigenlijk oppasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
eindelijk een positieve reactie
Klopt, maar ik zag geen inb4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je d'r inmiddels al geneukt of gebeurt dat toch niet?Ze is nu niet in mijn buurt dus dat kan niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt dus te lang gewacht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Ze is nu niet in mijn buurt dus dat kan niet..
Jullie fokkers geven ook helemaal geen goed adviesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt dus te lang gewacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |