nee manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS is al een paar minuten stil, volgens mij ligt zijn nichtje nu hard te kreunen omdat ze gepenetreerd wordt door TS' neef terwijl TS is een hoekje zit te huilen.
Stuur die pics dan, hoe kunnen wij anders beoordelen of het de moeite waard is?quote:
oke, maar ik zit op mobiele fok en weet niet hoe ik dan plaatjes in DM kan zettenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stuur die pics dan, hoe kunnen wij anders beoordelen of het de moeite waard is?
En ze is Brits, dus niemand kent haar en het kan gewoon via DM.
Alleen een link is ook goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
oke, maar ik zit op mobiele fok en weet niet hoe ik dan plaatjes in DM kan zetten
nee, sorry, ik ga geen links plaatsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen een link is ook goed.
in dm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
nee, sorry, ik ga geen links plaatsen
In DM bedoelde ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Je kunt mij ook de link DM'en, dan plaats ik hem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
maar, ik heb die foto genomen met mijn telefoon dus er zit geen url aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook de link DM'en, dan plaats ik hem.
http://imgur.com/quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
maar, ik heb die foto genomen met mijn telefoon dus er zit geen url aan
Wat interesseert ons die graf kop, we willen een pic van die kont en snel een beetje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef GreatBritain het volgende:
www.imgur.com/xHsjKi2
wordt vervolgd
quote:
Doet het dus niet.quote:If you're looking for an image, then it's probably been deleted or may not have existed at all. Bummer!
En de tieten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:00 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Wat interesseert ons die graf kop, we willen een pic van die kont en snel een beetje.
Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:09 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Niks als je lelijke, zwakgeestige, hillbilly mormels zoals in Mississippi voor kroost wilt.
De Britse cultuur is gefundeerd op een verhaal van een koning die het met zijn eigen halfzuster deed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
Ik had een leuk meidje ontmoet, perfecte reet, perfecte tieten, leuke persoonlijkheid, alles was mooiMaar het bleek dus dat het een nichtje van me is
![]()
En dat kan ik natuurlijk niet maken tegenover mijn Britse familie.
Klacht:zie TT
Wat kon je niet maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef GreatBritain het volgende:
Ik had een leuk meidje ontmoet, perfecte reet, perfecte tieten, leuke persoonlijkheid, alles was mooiMaar het bleek dus dat het een nichtje van me is
![]()
En dat kan ik natuurlijk niet maken tegenover mijn Britse familie.
Klacht:zie TT
Klopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:40 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ja, maar ''censuur'' bekt beter
Wat is het doel van een partner zoeken volgens jou?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te trouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |