Terugbetalen zult u.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer, stufi-tijdperk is voorbij.
Hij als toekomstig vastgoedmagnaat moet natuurlijk de sociale onderklasse goed observeren zodat hij ze binnen de woningcorporaties maximaal kan afzetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Dat krijg je met die pro-Morsi demonstraties in Amersfoort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Sodeju, meerdere Apache en Chinook helicopters komen laag over het kantoor zetten.
Wist ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Sodeju, meerdere Apache en Chinook helicopters komen laag over het kantoor zetten.
Nice!quote:Op vrijdag 16 augustus trainen de eenheden in de omgeving van de militaire oefenterreinen Leusderheide en Vlasakkers.
De vliegbewegingen van twee Apache gevechtshelikopters en twee Chinook transporthelikopters vinden plaats op vrijdag 16 augustus tussen 9.00 tot 16.30 uur op en in omgeving van de militaire oefenterreinen Leusderheide (gemeente Leusden) en Vlasakkers (gemeente Soest). In het aangewezen oefengebied mag zo laag worden gevlogen als voor het doel van de oefening noodzakelijk is.
Laat Yoki het maar niet horen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Brusselquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Gisteren waren alweer een vijfhonderdtal pro-Morsi-figuren zowat voor mijn deur aan het demonstreren.
Binnenkort 500.000 anti-EU figuren met blonde Wilders-pruiken op hun hoofd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Gisteren waren alweer een vijfhonderdtal pro-Morsi-figuren zowat voor mijn deur aan het demonstreren.
U pakte gelijk uw AK-47, stapte in uw bulldozer en maaide het plein schoon?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
quote:
Mooi heh.. De Q-21 en Q-13, Callsign van die laatste is Redskin03. Van de Chinooks vliegt iig de D-892 met als Callsign Grizzly01.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze vliegen recht voor mijn raam hun rondjes.
Kippenvel.
Toch raar dat die democraten Brussel uitkiezen voor hun protest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Anti-EU-types demonstreren niet, die zitten allemaal op internetfora.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnenkort 500.000 anti-EU figuren met blonde Wilders-pruiken op hun hoofd.
U werkt in Brussel, dus ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Filipijnse rebel?
Wat precies? Enkel de prestatiebeursquote:
Een aantal onder hen zat overigens nog flink wat bier weg te tanken, dus echt recht in de leer waren ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Toch raar dat die democraten Brussel uitkiezen voor hun protest.
Die wordt toch kwijtgescholden waarde heer GS?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat precies? Enkel de prestatiebeurs.
Dat kan ik vanaf hier niet zien, ook al vlogen de Chinooks net echt laag over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik ben altijd op de vlieghoogte
[..]
Mooi heh.. De Q-21 en Q-13, Callsign van die laatste is Redskin03. Van de Chinooks vliegt iig de D-892 met als Callsign Grizzly01.
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Anti-EU-types demonstreren niet, die zitten allemaal op internetfora.
Nee, wel een das om de nek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.
Hier zitten er ook een paar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.
Moslims moeten sowieso meer zuipen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal onder hen zat overigens nog flink wat bier weg te tanken, dus echt recht in de leer waren ze nou ook weer niet.
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.quote:
Ik ben de uitzondering die wellicht de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Zo'n das met afbeeldingen van stripfiguren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Daarom. Koos had het over terugbetalenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die wordt toch kwijtgescholden waarde heer GS?
Ik kan het wel "zien" en meeluisteren, alleen de 2e Chinook heb ik nog niet kunnen spotten. Callsign van de 2e Apache, de Q-21, is Redskin04.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf hier niet zien, ook al vlogen de Chinooks net echt laag over.
Rechtse mensen kennen het woord debet niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom. Koos had het over terugbetalen.
Je beseft dat je je daarmee in het kamp begeeft van het klootjesvolk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die wellicht de regel bevestigt.
Had de EU zich maar niet met mijn sector moeten bemoeien op slechte wijze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat je je daarmee in het kamp begeeft van het klootjesvolk?
Ik zie dat het nog niet ver genoeg gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had de EU zich maar niet met mijn sector moeten bemoeien op slechte wijze.
Het Kampf?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vandaag inderdaad mooi vliegweer. Het is dan ook druk. Wel mooi showtje vandaag.. De Q-13 zat net op 400ft.. dat is 120 meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
Mooi vliegweer trouwens.
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?
Dat is nog het meest kneuzerige van allemaal. Alleen een PvdA idioot gelooft daadwerkelijk dat bankiers hun beloftes nakomen als ze een handje in de lucht steken.quote:
Tja, welke regering is nu wel voor het klootjesvolk. Misschien wat gemeenteambtenaren.quote:
Evo Morales.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, welke regering is nu wel voor het klootjesvolk. Misschien wat gemeenteambtenaren.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef De_Coulance het volgende:
Alsof het gedrag van figuren als VS verandert na zo'n eed.
Nogal wiedes. En het randvolk is anti-EU. En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?
Het zit wel in de familie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.
Ik heb dat voor volgende week in de planning staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, dat wist ik. Ga maar gauw eens met je eigen vliegding vliegen.
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal wiedes. En het randvolk is anti-EU. En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.
Hahaha, mijn productiviteit gaat er wel merkbaar door achteruit, mét zo een show voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het wel "zien" en meeluisteren, alleen de 2e Chinook heb ik nog niet kunnen spotten. Callsign van de 2e Apache, de Q-21, is Redskin04.![]()
Gaat nog de hele dag duren dus geniet er maar van.
En op Gilze-Rijen is het ApacheDemoTeam bezig met de Q-17 demoheli, die hebben vandaag een showdagje voor wat prijswinnaars.
Dat, of het moet over knappe mannen gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Coulance het volgende:
Als ik en VS het eens zijn moet het wel heel vanzelfsprekend zijn dat het een dom idee is.
Spannend. Ik dacht dat de weersverwachting ook goed was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dat voor volgende week in de planning staan.
Net of jullie niet over de situatie in Turkije lullen, baardaap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.
Bijna nog erger dan mensen die op het internet over politiek praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rechtse mensen kennen het woord debet niet.
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?
Het was een vraag.quote:
Dat eindigt dus gewoon als credit, proving my point.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.
'Gestolen' is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het betreft gestolen goederen.
Het nieuwe credo van Brussel.quote:
Kijk naar Israel.quote:
Ja, de verwachting is goed. Moet ik even een mooi momentje uitpikken en ernaar toe werken.. flowcharts nog even goed inprenten en mijn pa even strikken dat hij meegaat. Dan pak ik gewoon een veldje en laat ik hem daar even overheen jagen en dan even de hoogte in voor een luchtoverzicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannend. Ik dacht dat de weersverwachting ook goed was.
We hebben enkele ex-bankiers ingehuurd om dit motto in concrete feiten om te zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuwe credo van Brussel.
Kun je je eigendom wel stelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |