Nogal wiedes. En het randvolk is anti-EU. En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?
Het zit wel in de familie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.
Ik heb dat voor volgende week in de planning staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, dat wist ik. Ga maar gauw eens met je eigen vliegding vliegen.
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal wiedes. En het randvolk is anti-EU. En dat zeg ik niet om te trollen, maar op verjaardagen wordt de anti-EU retoriek altijd opgedreund door van die halfzachte Tokkie-mongolen zoals mijn oom.
Hahaha, mijn productiviteit gaat er wel merkbaar door achteruit, mét zo een show voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het wel "zien" en meeluisteren, alleen de 2e Chinook heb ik nog niet kunnen spotten. Callsign van de 2e Apache, de Q-21, is Redskin04.![]()
Gaat nog de hele dag duren dus geniet er maar van.
En op Gilze-Rijen is het ApacheDemoTeam bezig met de Q-17 demoheli, die hebben vandaag een showdagje voor wat prijswinnaars.
Dat, of het moet over knappe mannen gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:18 schreef De_Coulance het volgende:
Als ik en VS het eens zijn moet het wel heel vanzelfsprekend zijn dat het een dom idee is.
Spannend. Ik dacht dat de weersverwachting ook goed was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dat voor volgende week in de planning staan.
Net of jullie niet over de situatie in Turkije lullen, baardaap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.
Bijna nog erger dan mensen die op het internet over politiek praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rechtse mensen kennen het woord debet niet.
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?
Het was een vraag.quote:
Dat eindigt dus gewoon als credit, proving my point.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.
'Gestolen' is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het betreft gestolen goederen.
Het nieuwe credo van Brussel.quote:
Kijk naar Israel.quote:
Ja, de verwachting is goed. Moet ik even een mooi momentje uitpikken en ernaar toe werken.. flowcharts nog even goed inprenten en mijn pa even strikken dat hij meegaat. Dan pak ik gewoon een veldje en laat ik hem daar even overheen jagen en dan even de hoogte in voor een luchtoverzicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannend. Ik dacht dat de weersverwachting ook goed was.
We hebben enkele ex-bankiers ingehuurd om dit motto in concrete feiten om te zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuwe credo van Brussel.
Kun je je eigendom wel stelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |