Moslims moeten sowieso meer zuipen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal onder hen zat overigens nog flink wat bier weg te tanken, dus echt recht in de leer waren ze nou ook weer niet.
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.quote:
Ik ben de uitzondering die wellicht de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Zo'n das met afbeeldingen van stripfiguren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Daarom. Koos had het over terugbetalenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die wordt toch kwijtgescholden waarde heer GS?
Ik kan het wel "zien" en meeluisteren, alleen de 2e Chinook heb ik nog niet kunnen spotten. Callsign van de 2e Apache, de Q-21, is Redskin04.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf hier niet zien, ook al vlogen de Chinooks net echt laag over.
Rechtse mensen kennen het woord debet niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom. Koos had het over terugbetalen.
Je beseft dat je je daarmee in het kamp begeeft van het klootjesvolk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die wellicht de regel bevestigt.
Had de EU zich maar niet met mijn sector moeten bemoeien op slechte wijze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat je je daarmee in het kamp begeeft van het klootjesvolk?
Ik zie dat het nog niet ver genoeg gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had de EU zich maar niet met mijn sector moeten bemoeien op slechte wijze.
Het Kampf?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vandaag inderdaad mooi vliegweer. Het is dan ook druk. Wel mooi showtje vandaag.. De Q-13 zat net op 400ft.. dat is 120 meterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
Mooi vliegweer trouwens.
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de EU voor de elite is?
Dat is nog het meest kneuzerige van allemaal. Alleen een PvdA idioot gelooft daadwerkelijk dat bankiers hun beloftes nakomen als ze een handje in de lucht steken.quote:
Tja, welke regering is nu wel voor het klootjesvolk. Misschien wat gemeenteambtenaren.quote:
Evo Morales.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, welke regering is nu wel voor het klootjesvolk. Misschien wat gemeenteambtenaren.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef De_Coulance het volgende:
Alsof het gedrag van figuren als VS verandert na zo'n eed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |