Terugbetalen zult u.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer, stufi-tijdperk is voorbij.
Hij als toekomstig vastgoedmagnaat moet natuurlijk de sociale onderklasse goed observeren zodat hij ze binnen de woningcorporaties maximaal kan afzetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Dat krijg je met die pro-Morsi demonstraties in Amersfoort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Sodeju, meerdere Apache en Chinook helicopters komen laag over het kantoor zetten.
Wist ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Sodeju, meerdere Apache en Chinook helicopters komen laag over het kantoor zetten.
Nice!quote:Op vrijdag 16 augustus trainen de eenheden in de omgeving van de militaire oefenterreinen Leusderheide en Vlasakkers.
De vliegbewegingen van twee Apache gevechtshelikopters en twee Chinook transporthelikopters vinden plaats op vrijdag 16 augustus tussen 9.00 tot 16.30 uur op en in omgeving van de militaire oefenterreinen Leusderheide (gemeente Leusden) en Vlasakkers (gemeente Soest). In het aangewezen oefengebied mag zo laag worden gevlogen als voor het doel van de oefening noodzakelijk is.
Laat Yoki het maar niet horen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Brusselquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Gisteren waren alweer een vijfhonderdtal pro-Morsi-figuren zowat voor mijn deur aan het demonstreren.
Binnenkort 500.000 anti-EU figuren met blonde Wilders-pruiken op hun hoofd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Gisteren waren alweer een vijfhonderdtal pro-Morsi-figuren zowat voor mijn deur aan het demonstreren.
U pakte gelijk uw AK-47, stapte in uw bulldozer en maaide het plein schoon?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
quote:
Mooi heh.. De Q-21 en Q-13, Callsign van die laatste is Redskin03. Van de Chinooks vliegt iig de D-892 met als Callsign Grizzly01.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze vliegen recht voor mijn raam hun rondjes.
Kippenvel.
Toch raar dat die democraten Brussel uitkiezen voor hun protest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:54 schreef Reya het volgende:
Anti-EU-types demonstreren niet, die zitten allemaal op internetfora.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnenkort 500.000 anti-EU figuren met blonde Wilders-pruiken op hun hoofd.
U werkt in Brussel, dus ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een Filipijnse rebel?
Wat precies? Enkel de prestatiebeursquote:
Een aantal onder hen zat overigens nog flink wat bier weg te tanken, dus echt recht in de leer waren ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Toch raar dat die democraten Brussel uitkiezen voor hun protest.
Die wordt toch kwijtgescholden waarde heer GS?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat precies? Enkel de prestatiebeurs.
Dat kan ik vanaf hier niet zien, ook al vlogen de Chinooks net echt laag over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik ben altijd op de vlieghoogte
[..]
Mooi heh.. De Q-21 en Q-13, Callsign van die laatste is Redskin03. Van de Chinooks vliegt iig de D-892 met als Callsign Grizzly01.
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Anti-EU-types demonstreren niet, die zitten allemaal op internetfora.
Nee, wel een das om de nek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.
Hier zitten er ook een paar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met aluminiumfolie om hun hoofd gewikkeld.
Moslims moeten sowieso meer zuipen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal onder hen zat overigens nog flink wat bier weg te tanken, dus echt recht in de leer waren ze nou ook weer niet.
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.quote:
Ik ben de uitzondering die wellicht de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Zo'n das met afbeeldingen van stripfiguren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoax. EU-haters dragen geen dassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |