Bij het ontbijt of 's avond voor je naar bed gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Je kunt zoveel extra vrije-tijd vrijspelen als je van te voren echt weet wat je aan het doen bent.
Not my style.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij het ontbijt of 's avond voor je naar bed gaat.
ik wil gewoon een week lang op het strand liggen. De enige planning zal zijn waar we 's avonds gaan eten. En ook dat besluiten we waarschijnlijk à la minutequote:
Zou ik niet kunnen. Echt niet. Zelfs nog geen halve dag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
ik wil gewoon een week lang op het strand liggen.
Ik vrees dat Friek_ is ingelijfd door de gemeentelijke plantsoendienst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je zo vroeg je werkbriefje bij het UWV inleveren?
Het is toch geen reet aan om voordat je daadwerkelijk je bestemming hebt bereikt, al een vreettent te kiezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:50 schreef Drugshond het volgende:
Waar ik ga eten heb ik al gevonden......
[ afbeelding ] 450 meter (in de ochtend)
King of Wok..(zoiets). principe ken ik al van afgelopen januari.
Maar daarvoor zijn ze wel goedkoop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef GSbrder het volgende:
Wat gaan treinen toch verrekte traag.
Wat voor briefje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 07:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je zo vroeg je werkbriefje bij het UWV inleveren?
DH is een autist, die heeft zekerheid en structuur nodig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is toch geen reet aan om voordat je daadwerkelijk je bestemming hebt bereikt, al een vreettent te kiezen
Tja door incapabele bestuurders rijden er alleen maar kapotte treinen over veel te dure HSL-lijnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef GSbrder het volgende:
De mensen die er gebruik van maken hebben toch geen haast, hun uitkering komt vanzelf wel, dus dat past er wel bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:51 schreef GSbrder het volgende:
GS ontvangt een uitkering?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mensen die er gebruik van maken hebben toch geen haast, hun uitkering komt vanzelf wel, dus dat past er wel bij.
Nee, hij is gewoon bezig met antropologisch onderzoek.quote:
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon bezig met antropologisch onderzoek.
Overheidsfalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Tja door incapabele bestuurders rijden er alleen maar kapotte treinen over veel te dure HSL-lijnen.
Niet meer, stufi-tijdperk is voorbijquote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer, stufi-tijdperk is voorbij.
Of hij trollt weer, zoals gebruikelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
Die Ryan is ook maar een rare knakker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |