Bijna nog erger dan mensen die op het internet over politiek praten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rechtse mensen kennen het woord debet niet.
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die op verjaardagen over politiek gaan praten.
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op uw verjaardagen gaat het over voetbal, scooters en autoradio's?
Het was een vraag.quote:
Dat eindigt dus gewoon als credit, proving my point.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verdien juist aan mijn studieschuld.
'Gestolen' is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het betreft gestolen goederen.
Het nieuwe credo van Brussel.quote:
Kijk naar Israel.quote:
Ja, de verwachting is goed. Moet ik even een mooi momentje uitpikken en ernaar toe werken.. flowcharts nog even goed inprenten en mijn pa even strikken dat hij meegaat. Dan pak ik gewoon een veldje en laat ik hem daar even overheen jagen en dan even de hoogte in voor een luchtoverzicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannend. Ik dacht dat de weersverwachting ook goed was.
We hebben enkele ex-bankiers ingehuurd om dit motto in concrete feiten om te zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het nieuwe credo van Brussel.
Kun je je eigendom wel stelen?quote:
Goede vraag.quote:
Meer werkgelegenheid in de financiële sector, eindelijk iets goeds uit Brussel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
We hebben enkele ex-bankiers ingehuurd om dit motto in concrete feiten om te zetten.
Goede filosofische vraag voor Friek.quote:
Eigendom is universeel en definitief, zoals geen enkele regering ter wereld erkent.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, de verwachting is goed. Moet ik even een mooi momentje uitpikken en ernaar toe werken.. flowcharts nog even goed inprenten en mijn pa even strikken dat hij meegaat. Dan pak ik gewoon een veldje en laat ik hem daar even overheen jagen en dan even de hoogte in voor een luchtoverzicht.
Het land is ook niet van Israel, maar van Israeliërs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eigendom is universeel en definitief, zoals geen enkele regering ter wereld erkent.
En vice versa.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Israel is eigenlijk eigendom van Duitsland.
In ieder geval niet van de EU.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het land is ook niet van Israel, maar van Israeliërs.
Veel plezier! Je hebt trouwens vandaag een kleine kans op wat F-16's boven je hoofdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ga met iemand wandelen over Noorderzon en de eendjes voeren
De EU heeft niks, behalve remlof.quote:
Deal. We verplaatsen die muur wel naar Düsseldorf.quote:
Wat een armoe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De EU heeft niks, behalve remlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |