Awwwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vannacht Billy trouwens wel ff een kwartiertje kwijt, gelukkig was het laat, en was er geen verkeer, hij ging ff achter een kat aan en ik had geen zin om te roepen, geen idee waar ie allemaal geweest is
Til het nog maar even over het weekend!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die schilderijen al twee dagen binnen en ik kan het niet opbrengen om er over te jubelen op FB trouwens
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die schilderijen al twee dagen binnen en ik kan het niet opbrengen om er over te jubelen op FB trouwens
![]()
![]()
Op een afgesloten veldje graag, als die zwarte een wildspoor ruikt is hij pleite.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Mijnes zou dolgraag willen rennen met Sjon en Ravi![]()
Mijnes volgt de meut, dus ik stem ook graag voor een afgesloten stukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:04 schreef Pagan het volgende:
Op een afgesloten veldje graag, als die zwarte een wildspoor ruikt is hij pleite.
Ik wilde al aanvullen dat ik daar op kan vertrouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon luistert los helemaal prima en die komt ook keurig dus boeie!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al aanvullen dat ik daar op kan vertrouwen
Ik niet, maar deze ben ik gaan waarderenquote:
Die Billy alleen op avontuurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vannacht Billy trouwens wel ff een kwartiertje kwijt, gelukkig was het laat, en was er geen verkeer, hij ging ff achter een kat aan en ik had geen zin om te roepen, geen idee waar ie allemaal geweest is
Ik kan het me voorstellen , kun je niet doen of ze nooit zijn aangekomenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Pagan het volgende:
Bij Sjon is het weglopen niet het probleem maar het simpele feit dat hij weer terug komt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hele toffe foto van maandag die iemand anders maakte
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Barbaaf het volgende:
Bedankt voor je kaart, deze is wel aangekomen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:54 schreef indaha het volgende:
Ik kan het me voorstellen , kun je niet doen of ze nooit zijn aangekomen, geef de post maar de schuld
Ik zag hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze gepost en vooral die van de honden is in het echt nog lilleker dan op de foto
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
En toch he, die met die vogels doet me heel erg denken aan Karel Appel. Niet dat ik dat nou zo mooi vindt, maar toch...
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!
Vriendlief riep gelijk 'Oh, dat is Corneille-achtig, helemaal niet lelijk'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
En toch he, die met die vogels doet me heel erg denken aan Karel Appel. Niet dat ik dat nou zo mooi vindt, maar toch...
neeeequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, screw you hoor, je krijgt ze in je kerstpakket als je niet rap lief doet!!!!!!!!!!!
Zoquote:
Jij verdient ze gewoon!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neeee![]()
je had ze al aan Pis beloofd
Meer durfde ik ook niet te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen liken is goed toch? Laat ik maar netjes blijven.
whehehe en ik had t al zeker 10x wat anders getypt en weer weggehaaltquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Non ging echt veel te ver, veeeeeeeel te ver
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
whehehe en ik had t al zeker 10x wat anders getypt en weer weggehaalt
gekkie, onze laf zit zo diep, daar kunnen geen 100 lelijke kut schilderijen tegen op !quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij denkt zeker dat je niet meer stuk kan omdat ik je zo leuk vond in het echt of zo
Oh, wat staat de Keizer er mooi op! Prachtig die heldere ogen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hele toffe foto van maandag die iemand anders maakte
Dit las ik even andersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Pagan het volgende:
Wat een prachtige schilderijen. Wil je ze niet aan Ravi uitlenen?(Die niets gedaan had terwijl wij dokterden en een Äfwasbørstel gekocht hebben)
Ik zie de schilderijen nu, en idd je hebt het echt haske keurig omschrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zag het, maar wel keurig omschreven dat je niet nog meer schilderijen wil ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hoiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef sararaats het volgende:
goeiemorgen, dit is het nieuws vanuit Gooreind-Wuustwezel. de zon schijnt al volop en Sara Raats is klaarwakker.
hihi
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de schilderijen nu, en idd je hebt het echt haske keurig omschrevenHulde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toos Smakeloos bende ge!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik pieste net bijna in m'n broek toen ik Lut haar comment lasquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pieste net bijna in m'n broek toen ik Lut haar comment las
hahaha das zeker die 2 posts boven jou, ik stikte haast in mn theequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pieste net bijna in m'n broek toen ik Lut haar comment las
aaaah jammer !quote:
Verdiensten namen sterk af. Even een belletje gedaan en daar stond ik de dag erna.quote:
Meer inpakker. Orderpicken zal ook nog wel langskomen.quote:
Okee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdiensten namen sterk af. Even een belletje gedaan en daar stond ik de dag erna.
[..]
Meer inpakker. Orderpicken zal ook nog wel langskomen.
Tof!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Pisje als je thuis bent, deze even kijken, is van Denemarken, maar bij ons deed hij het ook
AH....wat leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag met de post een rozet die Chico´s achterkleindochter won op show in Engeland, haar eerste prijs in de veteranenklasse. En dat zelfde hondje was als pupje erbij op de eerste show die Chico liep in de veteranenklasse, hoe bijzonder is dat dan?
Ik duim nog even door voor jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:28 schreef Strega het volgende:
Oh men, ik wil die schilderijen zien!![]()
Indaha wat fijn, vooral ook die nierscan!![]()
![]()
![]()
Hier middagje UMCG gehad. Moest heen voor de halfjaarlijkse controle. Zij heeft de necroseplek ook nog goed bekeken, vond het nu echt wel verbeteren. Bloed en urine uitslagen enzo komen later kon daar vandaag niet laten prikken. Maar moet volgende week toch weer naar Traumatologie. Maar daar verwachten zowel zij als ik niet zo heel veel slechts van. Maar je weet natuurlijk nooit.Nou ja maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hen je je al aangemeld bij zijn twitter ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt nog steeds in de wolken ervan haha
![]()
Oh wat hou ik van die man
Balen maar wel fijn dat je in ieder geval werk hebt .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
ZZP en journalistiek. Ook niet de beste tijd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:58 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
De pluimhortensia bij de voordeur is ontploft!
Wat speciaal en wat gaaf dat je dat zo per post kreeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag met de post een rozet die Chico´s achterkleindochter won op show in Engeland, haar eerste prijs in de veteranenklasse. En dat zelfde hondje was als pupje erbij op de eerste show die Chico liep in de veteranenklasse, hoe bijzonder is dat dan?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat speciaal en wat gaaf dat je dat zo per post kreeg.
Dat maakt het nog specialer, wat tofquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Lief he, van iemand van wie ik zoiets helemaal niet verwacht eigenlijk!
Wat leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja, vind ik ook mazzel. Na 1,5 uur dat ik gesolliciteerd had werd ik al teruggebeld. En ik vind het ook wel tof om te doen. Geen idee of dat na tig uur nog zo is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt wel mazzel dat je meteen aan de slag kan, eender in welke branche.
Ik hou stiekem van zulk werk
Jaar of 5 inmiddels al. Daar gaan ook nog gewoon dingen van door, wat lukt in het weekend/avonduren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat je het knap oppakt Vaduz
Mag ik vragen hoe lang je dit hiervoor hebt gedaan?
Oke, dat klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaar of 5 inmiddels al. Daar gaan ook nog gewoon dingen van door, wat lukt in het weekend/avonduren.
Drukke haas!quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben gisteravond in bed gedoken voor 2 uurtjes, daarna weer 2 uurtjes op, toen weer naar bed en nu voor de krant bezig.
Dat zijn flinke dagen idd!quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik doe nu wat ik normaal op maandag doe. Dan natuurlijk niet iemand in Rijssen bellen.
Morgen en overmorgen hele lange dagen. Van 7.00 tot 20.00 uur. Benieuwd of ik dat volhoud.
Yep!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier nu!
Waren ze bij jullie op visite Strega?
Ja. Gek op de kippen enzo!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier nu!
Waren ze bij jullie op visite Strega?
Ik had graag Nick Cave willen horen/zien. En Nine Inch Nails.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ook aan het kijken maar idd nog niks moois gehoord.
NIN heb ik een paar nummers van gezien, vond ik vroeger leuk maar dat is ook niet meer wat het was zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had graag Nick Cave willen horen/zien. En Nine Inch Nails.
Heerlijk buitje hier. Het heftigste buitje begon net toen ik mijn fiets uit de stalling haalde, na wat gekloot met mijn kettingslot. Kon ik dus mooi nog schuilen ipv overvallen worden door de bui..quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
En holy shitters wat een regen, tot de enkels nat
Het zal ca 30 minuten zijn en mijn tempo zal soms net boven het wandeltempo liggen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi doel, Bos! 4 km aan een stuk, ik vind het nogal wat
Dat was dag 1 overwerk. Takkes wat een dag! Morgen weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!![]()
Succes vandaag met de lange dag Vaduz!
Die cd is ook echt eentonigheid ten top. Naar stemmetje live.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik hoor hem nu op de radio, Jake Bugg, ook drie keer niks live, goed dat ik het weet, ik vond m leuk, nu niet meer
Ah gos wat een poppetje wol, leukquote:
Al te vaak jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh scherp, ik had nummer twee niet gezien! Gister op tv was het volgens mij ook enkelvoud
Heb je voorstukje van Humberto al gezien?
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou er zo van hè, mét hond
[ afbeelding ]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeg maar gewoon nog eens dat je er niet van bent hoor...
Dat vind ik knap!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)
Taalprobleem tussen Noord en Zuid? Ik snap die uitdrukking ook niet, en wist pas na het lezen van de comments wie het waren... "Lekker ding, die vrouw" dacht ik nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)
Achteraf denk ik dat ze bedoelt dat ik niet zo'n voorstander van koningshuizen ben. Ik volg dat dus totaal niet hè, net als al die would be BNers. Sterren schijten een wak in het ijs, Boer zoekt sleutels, goed acteren slecht acteren, niet mijn wereld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Taalprobleem tussen Noord en Zuid? Ik snap die uitdrukking ook niet, en wist pas na het lezen van de comments wie het waren... "Lekker ding, die vrouw" dacht ik nog.
Heeft Harry eigenlijk al een relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei hetzelfde idd, die dudes zijn echt no way near as ugly als Charles.
Hopen dat het niet een generatie overslaat voor die kleine George!
Okeequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo goed volg ik dat nou ook weer niet hoor!
Dan moet je wel journaal kijken, iets wat ik twee ker per jaar doe of zo, als er iets belangrijks gebeurtquote:
Een grote is 256 GB en onbetaalbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer omquote:
Zwabbiequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, want het koningshuis geef ik geen moer om
Maar toffe gezinsfoto's met hond hou ik wel van
Kijk ik zelden.quote:
De onze, bevalt prima.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh heren, wat is een grote usb stick en een goede prijs en waar koop ik dat?
![]()
Jongen die we leerden kennen bij t concert vroeg of ik er een op wilde sturen, kan ie hem vol met concerten stouwen voor me!
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar ik dacht dat jij wel altijd al die gossip goed bij hield en weet wie wie doet en zo?
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk ik zelden.
[..]
De onze, bevalt prima.
http://tweakers.net/price(...)ger-usb-30-64gb.html
Ik ben echt n00b, ik scrol dan door! Ik ken ook zat acteurs niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je krijgt dat toch doorgaans door elkaar aangeboden of niet?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek door je kat-de-hele-dag-op-pad![]()
![]()
Ik heb hem gekregen van de buurman nadat ik zijn PC en laptop weer eens had opgeschoond. Buurvrouw kent ondanks alle uitleg het verschil niet tussen een pop-up en een echte virusmelding. Gevolg: een geweldige collectie zoekbalken (8!) en andere shit die lastig te verwijderen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven.
Dan nog ga ik het niet doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen van de buurman nadat ik zijn PC en laptop weer eens had opgeschoond. Buurvrouw kent ondanks alle uitleg het verschil niet tussen een pop-up en een echte virusmelding. Gevolg: een geweldige collectie zoekbalken (8!) en andere shit die lastig te verwijderen is.
Met een kat kom je nergens, heb je enkel een uurtje op schoot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, wat een raar mens ook, das dan weer het verschil tussen kattenmensen en hondenmensen ook vaak he, die kattenmensen boeit het echt geen ene fuck
Als je nou eerst eens uitzoekt wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan nog ga ik het niet doen![]()
Ik koop wel gewoon 16 of zo, stuur ik m nog wel es heen en weer![]()
Ja daar probeerde ik hier toch achter te komen? Ik heb toch werkelijk geen flauw idee van die dingen? Maar ik heb die van 16 besteld waar ik ook mijn geheugenkaart voor de camera bestelde laatstquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens uitzoekt wat je nodig hebt
Voor 16 GB kan je je aan deze geen buil vallen:
http://tweakers.net/price(...)1-g2-16gb-zwart.html
* Bos81 steekt duim in mondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Er worden 200 sets van 2 kaarten verloot dus er is nog een redelijke kansquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Je bent vast niet de enige die meedoet haha, maar tuurlijk duim ik voor je!
Ik won ze ook voor Prince dus why the hell zou jij ze niet winnen
Dat is dus die actie, exclusief concert voor 400 mensen, buiten het normale toerschema om. Haar twee europese toernees tot nu toe waren beide uitverkochtquote:
En politici? Bijv de nieuwe vlam van Samsomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Maar acteurs en zangeressen, koningshuis niet!
Hij heeft wel de Kakwangen van zijn vader.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag gister stukje interview van Prins William, hij wordt wel aantrekkelijker nu hij ouder wordt. Alleen op de foto's nog dat open bekkie
Ik ga als een gek voor je duimen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Duimen jullie voor me? Ik heb, bij grote uitzondering, mijn echte gegevens opgegeven op Internet voor een prijsvraag voor twee kaartjes voor een 'exclusief' concert van Lindsey in Londen. Waar is me alleen nog niet duideluijk, ze had het over de 'Superclub' in Notting Hill. Daar zit wel een 'Supper Club', de 'Super Club' zit aan Leicester Square. Ik denk dat ik me daar pas druk over moet maken als ik gewonnen heb
Het zou echt geweldig voor je zijn! Ik steek een wenskaars voor je aan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er worden 200 sets van 2 kaarten verloot dus er is nog een redelijke kans
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, succes en sterkte weer vandaag! Tap je nog wat meer koffie wellicht, op dagen zoals vandaag?
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.
Maar the moneys in de zak, dat is lekker.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Huskieeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Op dit moment is normaal: van 7.00 tot 16.45. Extra is eigen keuze. (150%) Dat is dan eten op de zaak en dan van 17.15 tot 20.00 uur weer verder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Erg akelig. Zo tot het gaatje moeten gaan. Moeten normaal aantal uren?
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Rest van de week normaal.Gelukkig heb ik niet enthousiaster ingevuld vorige week.
10 minuten fietsen, dichtbij dus.
Ach Miniem.....what's up?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Ik wil even melden dat ik weer de hulpverlening heb opgezocht omdat het slecht met me gaat.
Binnenkort krijg ik te horen wat ze voor me kunnen doen.
quote:
Ik zoek nog brommermaatjes om een keer te touren naar Limburg of Texel ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Kreidler
Dacht dat Zwab een Dapp had.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
I fokking did it. 4km aanaangesloten en ook nog eens in een prima tijd van 25 min en 5 seconde.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Ik wil even melden dat ik weer de hulpverlening heb opgezocht omdat het slecht met me gaat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Goed zo Bosquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
I fokking did it. 4km aanaangesloten en ook nog eens in een prima tijd van 25 min en 5 seconde.
Ik hoop dat je snel hulp krijgt en het gauw weer beter gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Mooi van het geld maar let op je gezondheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was tot de normale werktijd goed te doen, daarna ging het koppie er echt af. Voelde me allesbehalve jofel tegen het einde van de dag. Doe ik niet weer, zeker niet twee dagen achter elkaar. Weet ik dat ook.
Maar the moneys in de zak, dat is lekker.
Fijn dat de wond kleiner wordt en hopelijk mag je binnenkort die nieuwe pijnstiller testen en gaat die ook helpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:21 schreef Strega het volgende:
Goed gelopen Bos!![]()
Leuke foto's Non, wij hebben er ook een stel in de vijver.![]()
En tegen schemering hupsen hier hele kuddes padden van diverse grote rond! Ook zo mooi![]()
Vanmiddag weer UMCG geweest. De wond is schoon en is iets kleiner, dus dat gaat goed. Gewoon doorgaan met spoelen en zo dus.Binnenkort een afspraak bij de revalidatiearts, de orthopedisch schoenmaker kan niets voor de voet/enkel aanpassen/maken. Nu dus zien of het eventueel met de revalidatie arts iets ontworpen kan worden. Ik had nog even een nieuwe pijnstiller voor neuropathie aangehaald, vooral voor 's nachts, maar dat is nog niet op de markt maar in de testfase.Hij vroeg me nieuwe berichten in de gaten te houden. Dus....over een tijdje hoop ik dat te kunnen proberen.
Ik duim ook meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
Hulde.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Die tekens in zijn zij had hij mogen laten, maar verder, ik sop wel hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Huuu die nieuwe Beckham pics van H&M, ik zie er echt niks in, en zulke lelijke tattoos ook, brrrrrr
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij jullie ook vreselijk broeierig weer?
Oeh, dan soppen we wel om deze blikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee want ik krijg t nie heet van dat plakprentje![]()
![]()
Het is hier echt perfect weer
Leuke damequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dan soppen we wel om deze blik![]()
[ afbeelding ]
quote:
En die snor van vroegah, wel of niet doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Goed ik zou m blond ook wel doen maar als je dan een lekker plaatje zoekt, doe dan maar zonder
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Envelop gearriveerd Oh!
Ben ik pv3 (potverdrie) zeer blij mee! Ma ook met de postzegels. De kaart komt bij m'n verzameling.
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Miniem het volgende:
http://www.ainol-novo.com(...)-android-tablet.html
Die
Wel gezond eten Baaf! Laat het skinny zijn maar voor Linseyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
Wat gaat het toch hard met die dingen, PC's worden nauwelijks sneller maar de tablets beginnen dezelfde capaciteiten te hebben.
off-topic: vanavond maar eens frieten halen, dat afvallen gaat wel erg hard de laatste tijd (77 nu, daar mag niet al te veel meer van af).
Nee, heb hem van iemand overgenomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet heel veel verzendkosten dan Miniem?
Ik eet hardstikke gezond, meestalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Wel gezond eten Baaf! Laat het skinny zijn maar voor Linsey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |