NIN heb ik een paar nummers van gezien, vond ik vroeger leuk maar dat is ook niet meer wat het was zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had graag Nick Cave willen horen/zien. En Nine Inch Nails.
Heerlijk buitje hier. Het heftigste buitje begon net toen ik mijn fiets uit de stalling haalde, na wat gekloot met mijn kettingslot. Kon ik dus mooi nog schuilen ipv overvallen worden door de bui..quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
En holy shitters wat een regen, tot de enkels nat
Het zal ca 30 minuten zijn en mijn tempo zal soms net boven het wandeltempo liggen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi doel, Bos! 4 km aan een stuk, ik vind het nogal wat
Dat was dag 1 overwerk. Takkes wat een dag! Morgen weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!![]()
Succes vandaag met de lange dag Vaduz!
Die cd is ook echt eentonigheid ten top. Naar stemmetje live.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik hoor hem nu op de radio, Jake Bugg, ook drie keer niks live, goed dat ik het weet, ik vond m leuk, nu niet meer
Ah gos wat een poppetje wol, leukquote:
Al te vaak jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh scherp, ik had nummer twee niet gezien! Gister op tv was het volgens mij ook enkelvoud
Heb je voorstukje van Humberto al gezien?
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou er zo van hè, mét hond
[ afbeelding ]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Zeg maar gewoon nog eens dat je er niet van bent hoor...
Dat vind ik knap!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)
Taalprobleem tussen Noord en Zuid? Ik snap die uitdrukking ook niet, en wist pas na het lezen van de comments wie het waren... "Lekker ding, die vrouw" dacht ik nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ben? Ik snap er geen bal van (en weet niet wie die mensen zijn.)
Achteraf denk ik dat ze bedoelt dat ik niet zo'n voorstander van koningshuizen ben. Ik volg dat dus totaal niet hè, net als al die would be BNers. Sterren schijten een wak in het ijs, Boer zoekt sleutels, goed acteren slecht acteren, niet mijn wereld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Taalprobleem tussen Noord en Zuid? Ik snap die uitdrukking ook niet, en wist pas na het lezen van de comments wie het waren... "Lekker ding, die vrouw" dacht ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |