AH....wat leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag met de post een rozet die Chico´s achterkleindochter won op show in Engeland, haar eerste prijs in de veteranenklasse. En dat zelfde hondje was als pupje erbij op de eerste show die Chico liep in de veteranenklasse, hoe bijzonder is dat dan?
Ik duim nog even door voor jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:28 schreef Strega het volgende:
Oh men, ik wil die schilderijen zien!![]()
Indaha wat fijn, vooral ook die nierscan!![]()
![]()
![]()
Hier middagje UMCG gehad. Moest heen voor de halfjaarlijkse controle. Zij heeft de necroseplek ook nog goed bekeken, vond het nu echt wel verbeteren. Bloed en urine uitslagen enzo komen later kon daar vandaag niet laten prikken. Maar moet volgende week toch weer naar Traumatologie. Maar daar verwachten zowel zij als ik niet zo heel veel slechts van. Maar je weet natuurlijk nooit.Nou ja maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Hen je je al aangemeld bij zijn twitter ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt nog steeds in de wolken ervan haha
![]()
Oh wat hou ik van die man
Balen maar wel fijn dat je in ieder geval werk hebt .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
ZZP en journalistiek. Ook niet de beste tijd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:58 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
De pluimhortensia bij de voordeur is ontploft!
Wat speciaal en wat gaaf dat je dat zo per post kreeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik kreeg vandaag met de post een rozet die Chico´s achterkleindochter won op show in Engeland, haar eerste prijs in de veteranenklasse. En dat zelfde hondje was als pupje erbij op de eerste show die Chico liep in de veteranenklasse, hoe bijzonder is dat dan?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat speciaal en wat gaaf dat je dat zo per post kreeg.
Dat maakt het nog specialer, wat tofquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Lief he, van iemand van wie ik zoiets helemaal niet verwacht eigenlijk!
Wat leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja, vind ik ook mazzel. Na 1,5 uur dat ik gesolliciteerd had werd ik al teruggebeld. En ik vind het ook wel tof om te doen. Geen idee of dat na tig uur nog zo is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt wel mazzel dat je meteen aan de slag kan, eender in welke branche.
Ik hou stiekem van zulk werk
Jaar of 5 inmiddels al. Daar gaan ook nog gewoon dingen van door, wat lukt in het weekend/avonduren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat je het knap oppakt Vaduz
Mag ik vragen hoe lang je dit hiervoor hebt gedaan?
Oke, dat klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaar of 5 inmiddels al. Daar gaan ook nog gewoon dingen van door, wat lukt in het weekend/avonduren.
Drukke haas!quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben gisteravond in bed gedoken voor 2 uurtjes, daarna weer 2 uurtjes op, toen weer naar bed en nu voor de krant bezig.
Dat zijn flinke dagen idd!quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik doe nu wat ik normaal op maandag doe. Dan natuurlijk niet iemand in Rijssen bellen.
Morgen en overmorgen hele lange dagen. Van 7.00 tot 20.00 uur. Benieuwd of ik dat volhoud.
Yep!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier nu!
Waren ze bij jullie op visite Strega?
Ja. Gek op de kippen enzo!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Hier nu!
Waren ze bij jullie op visite Strega?
Ik had graag Nick Cave willen horen/zien. En Nine Inch Nails.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ook aan het kijken maar idd nog niks moois gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |