Meer durfde ik ook niet te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen liken is goed toch? Laat ik maar netjes blijven.
whehehe en ik had t al zeker 10x wat anders getypt en weer weggehaaltquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Non ging echt veel te ver, veeeeeeeel te ver
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
whehehe en ik had t al zeker 10x wat anders getypt en weer weggehaalt
gekkie, onze laf zit zo diep, daar kunnen geen 100 lelijke kut schilderijen tegen op !quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij denkt zeker dat je niet meer stuk kan omdat ik je zo leuk vond in het echt of zo
Oh, wat staat de Keizer er mooi op! Prachtig die heldere ogen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hele toffe foto van maandag die iemand anders maakte
Dit las ik even andersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Pagan het volgende:
Wat een prachtige schilderijen. Wil je ze niet aan Ravi uitlenen?(Die niets gedaan had terwijl wij dokterden en een Äfwasbørstel gekocht hebben)
Ik zie de schilderijen nu, en idd je hebt het echt haske keurig omschrevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zag het, maar wel keurig omschreven dat je niet nog meer schilderijen wil ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hoiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:57 schreef sararaats het volgende:
goeiemorgen, dit is het nieuws vanuit Gooreind-Wuustwezel. de zon schijnt al volop en Sara Raats is klaarwakker.
hihi
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de schilderijen nu, en idd je hebt het echt haske keurig omschrevenHulde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toos Smakeloos bende ge!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |